usein sanottu "minä rakastan sinua" ja oletko itse sanonut niin? millaisissa tilanteissa ja miltä tuntui? :)
Onko sinulle
15
1201
Vastaukset
- koskaan ...
enkä ole itse sanonut niin
Mikä on usein?
Välillä nuo sanat on kuullut joka päivä ja itse sanonut joka päivä. Nyt en ole noita sanoja kuullut/sanonut pariin vuoteen.
Onhan se kaunein lause jonka ihminen voi sanoa toiselle. Kolme pientä sanaa jotka saavat pahat asiat häviämään.- lempi
tavalla kuvattu tuo lauseen merkitys :)
lempi kirjoitti:
tavalla kuvattu tuo lauseen merkitys :)
Juu no sanoin nyt mitä tuli mieleen.
Hmm, Lempi tullu takasin :D
- Lempi :) ...
olisi ripaus realismia paikallaan, sillä tämä on todellisuutta Suomessa :
Radioääni virui lähes puoli vuotta kuolleena kotonaan
11.9.2006 09:36, päivitetty 11.09. 11:30
"Pyhäaamujen "Iskelmäradion" rakastettu Ilpo Hakasalo kohtasi suuren hiljaisuuden yksin kotonaan.
- Tämä on maksimaalisin määrä yksinäisyyttä, mitä tähän kaupunkiin voi kuvitella, huokaa toimittaja Maarit Niiniluoto järkyttyneenä ja surullisena.
Niiniluoto sai muutama viikko sitten tietää entisen työtoverinsa, Iskelmäradio-ohjelmaa vuosina 1986-2002 toimittaneen Ilpo Hakasalon, 69, kuolemasta. Hakasalo menehtyi kotonaan Helsingin Katajanokalla tammikuun alussa. Huoltomies löysi vainajan vasta 1. kesäkuuta. Hänet haudattiin 15. kesäkuuta.
Varhain orvoksi jääneellä Hakasalolla ei ollut lähiomaisia. Jos omaisia ei löydetä, hautajaiset järjestää sosiaalivirasto.
Etäiset sukulaiset, tutut ja ystävät kuulivat Hakasalon kuolemasta vasta elokuussa. Sekin tieto saatiin sattuman kautta.
Hakasaloa suolahtelaisen ylioppilasluokan 50-vuotisjuhliin keväällä tavoitellutta entistä luokkatoveria oli jäänyt vaivaamaan, ettei Hakasalo ollut vastannut soittoihin. Kun hän loppukesällä yritti uudelleen, ilmoitettiin, ettei puhelinnumeroa enää ole olemassa.
Luokkatoveri otti yhteyttä Niiniluotoon, joka hälytti etäsukulaiset."
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1232591- ???
Mikä asiayhteys lempiin tai lempin viestiin?
En tajunnut. - Realisti.
Saavat mässäämistä hetkeksi.
- lempi
mitenköhän tämä liittyi aiheeseen, ja mistä päättelet, että olisin jotenkin epärealistinen? :)
- joka päivä :-)
.. :-)
- Lisa.J.
ei ole kovin uskottavaa. :(
Itse en ole sanonut koskaan edes inttämisen jälkeen. - ajattelemaan ...
olisi riittävä peruste lähteä tästä maasta
- koskaan
paneteltu?
- vai..
onko kenties vain koeteltu ;)
- lempi
vai.. kirjoitti:
onko kenties vain koeteltu ;)
varmasti jokseenkin tylsä ja ristiriidaton ihminen, josko kumpaakaan olisi tehty :)
- tyttö 23
Mummu, äiti ja isä sanonu. Musta tuntu että mua rakastetaan :) Ite olen kanssa sanonu niin, olen kuullut omat sanani. Olen laittanu viestillä niin. En tie oliko se totta, mietin sitä kyllä vähän. Olinkohan kovin ilkeä, kun en ollu ihan varma oliko se totta. Halusin vaan tehdä selväksi sen että mulle on merkitystä. ei se varmaan uskonu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904272
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372495Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062201Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1891575- 771366