Olen hankkimassa uuttaTtoleedoa, 1.9tdi, ja siinähän on apulämpärinä PTC vastuslaite. Onkos kokemuksia, tarkeneeko kyseisellä virityksellä ollenkaan vai kannattaisko otta suosiolla joku eber/weba kaveriksi?
PTC vastus, auttaako mitään?
3
3162
Vastaukset
- Webasto 5,2kw kaukolla
Ei voi verrata lohko sisätilan lämppäriä joka paikassa toimivaan vesikeskuslämmitykseen!
Ei mitään huonoa sanottavaa webastostani kaksi talvea ollut ja en ikinä jos taloudellisesti mahdollista asennuta lohko sisä tilan lämppäreitä sillä ehdottoman paras on webasto.
Asennuta hyvällä pajalla eber / webasto niin ei tarvitse katua varmasti ja ehdoton varuste on kauko säätö sillä se toimii erittäin hyvänä lisänä kellolle jota en itse käytä koskaan sillä jos lähden napasutan koneen tulille ja jo muutama minuutti painalluksesta vastaa 2 tunnin lämmitystä lohkolla ja lämpöä jatkuu ajon alkaessa kun on "johdossa" mittaa. - kokeillut!
Siis sähköinen lisälämmitin... pitäisi siinäkin tehot riittää, ainakin eteläsuomen keleille! Tosin ei se siltikään webastoa/eberia voita. Ja nimenomaa tuo polttoainelämmittimen etu: sitä voi myös käyttää lohkolämmittimen( sisätilanlämmittimen) sijasta auton esilämmitykseen -> voi laittaa vaikka marketin pihassa lämmöt päälle!
- Toimiihan se
Nyt on ollut muutamia pakkaspäiviä jo ja PTC lämmitin on osoittautunut yllättävän toimivaksi laitteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1291978Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.31626Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2631374Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin281239- 57933
Yrittäjien ahdinko
Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes18867- 57853
Koska me sitten tavattaisiin?
Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?44718Huvittaa tää
Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅39703- 233697