Olen hankkimassa uuttaTtoleedoa, 1.9tdi, ja siinähän on apulämpärinä PTC vastuslaite. Onkos kokemuksia, tarkeneeko kyseisellä virityksellä ollenkaan vai kannattaisko otta suosiolla joku eber/weba kaveriksi?
PTC vastus, auttaako mitään?
3
3096
Vastaukset
- Webasto 5,2kw kaukolla
Ei voi verrata lohko sisätilan lämppäriä joka paikassa toimivaan vesikeskuslämmitykseen!
Ei mitään huonoa sanottavaa webastostani kaksi talvea ollut ja en ikinä jos taloudellisesti mahdollista asennuta lohko sisä tilan lämppäreitä sillä ehdottoman paras on webasto.
Asennuta hyvällä pajalla eber / webasto niin ei tarvitse katua varmasti ja ehdoton varuste on kauko säätö sillä se toimii erittäin hyvänä lisänä kellolle jota en itse käytä koskaan sillä jos lähden napasutan koneen tulille ja jo muutama minuutti painalluksesta vastaa 2 tunnin lämmitystä lohkolla ja lämpöä jatkuu ajon alkaessa kun on "johdossa" mittaa. - kokeillut!
Siis sähköinen lisälämmitin... pitäisi siinäkin tehot riittää, ainakin eteläsuomen keleille! Tosin ei se siltikään webastoa/eberia voita. Ja nimenomaa tuo polttoainelämmittimen etu: sitä voi myös käyttää lohkolämmittimen( sisätilanlämmittimen) sijasta auton esilämmitykseen -> voi laittaa vaikka marketin pihassa lämmöt päälle!
- Toimiihan se
Nyt on ollut muutamia pakkaspäiviä jo ja PTC lämmitin on osoittautunut yllättävän toimivaksi laitteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232