PTC vastus, auttaako mitään?

Koht silleen Siitisti

Olen hankkimassa uuttaTtoleedoa, 1.9tdi, ja siinähän on apulämpärinä PTC vastuslaite. Onkos kokemuksia, tarkeneeko kyseisellä virityksellä ollenkaan vai kannattaisko otta suosiolla joku eber/weba kaveriksi?

3

3096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Webasto 5,2kw kaukolla

Ei voi verrata lohko sisätilan lämppäriä joka paikassa toimivaan vesikeskuslämmitykseen!

Ei mitään huonoa sanottavaa webastostani kaksi talvea ollut ja en ikinä jos taloudellisesti mahdollista asennuta lohko sisä tilan lämppäreitä sillä ehdottoman paras on webasto.

Asennuta hyvällä pajalla eber / webasto niin ei tarvitse katua varmasti ja ehdoton varuste on kauko säätö sillä se toimii erittäin hyvänä lisänä kellolle jota en itse käytä koskaan sillä jos lähden napasutan koneen tulille ja jo muutama minuutti painalluksesta vastaa 2 tunnin lämmitystä lohkolla ja lämpöä jatkuu ajon alkaessa kun on "johdossa" mittaa.

• kokeillut!

Siis sähköinen lisälämmitin... pitäisi siinäkin tehot riittää, ainakin eteläsuomen keleille! Tosin ei se siltikään webastoa/eberia voita. Ja nimenomaa tuo polttoainelämmittimen etu: sitä voi myös käyttää lohkolämmittimen( sisätilanlämmittimen) sijasta auton esilämmitykseen -> voi laittaa vaikka marketin pihassa lämmöt päälle!

• Toimiihan se

Nyt on ollut muutamia pakkaspäiviä jo ja PTC lämmitin on osoittautunut yllättävän toimivaksi laitteeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3115
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2885
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1280
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe