Muoviessu

Apron poika

Kiihotuin murkkuna naisten muovisesta suojaessusta.
Pyykkituvan naulassa roikkui sellainen punainen ja kiiltävä pintainen. Kävin sitä salaa hiplaamassa ja sovittamassa sitä eteeni. Kerran jopa puin sen alastomana ylleni. Moisia essuja ei taida saada enää mistään? Onkohan tälläistä fetissiä muilla?

15

3668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekat orkut

      äiteen siniseen sadetakkiin, sen jälkeen mä olen aina tykänny sinisistä sadetakeista, muoviessutkin on ihan kivoja.

    • Essumies

      Taatusti on muitakin. netissä löytyy alan keskusteluryhmiä, saitteja esiliinoista, yahoo ryhmiä jne. vaikka miten paljon, ja myös liikkeitä, jotka myyvät noita ihania tiskaus/pyykkiesiliinoja. Montcler.com on ainakin yksi..
      Suomessa ei nykyään juuri niitä tehdä, mutta eipä tuo ole hankalaa tehdä itsekään. Istun tässä itse tekemäni valkoinen "hoitajattaren esiliina" edessäni kirjoittamassa. Olisi muuten mukavaa tutustua naiseen, jolle muoviessulla /sadetakilla olisi eroottista merkitystä, mutta ...onkohan sellaisia...

    • vanha nainen

      Mulla on tallessa jopa vanha kumiessukin! Jos kiinnostaa, niin osoite pleace!

      • Juha47

    • AROSUSI-09

      Nuorempana olin ihastunut yhteen rubensmaiseen tätiin,jota perheineen näin päivittäin.Tädillä oli aina keittiötöitä tehdessään päällään vihreä Ressu-essu ja välillä,kun täti oli sen naulaan jättänyt eikä ketään ollut paikalla näkemässä,pitelin sitä käsissäni,haistelin siinä olevaa jännittävää naisen ja kumin tuoksua ja poistuin sen jälkeen vessaan kalu kovana.

    • Essumies

      Mä tykkään myös muoviessuista

    • erittäin mukavia päällä kotona kuin töissä, oikeat suojakäsineet vielä antaa niihin lisämakua

      • tänäänki töissä pitkät suojakäsineet,turvasaappaat.. ja muovi essu ihaanaa olla töissä...


      • kokonaankumissa

        hyvänkuuloinen asustus sulla! kelpaisi pukeutua samalla tavalla töissä.


    • Apron

      On muillakin. Tykkään muoviessuista ja pidän niitä päällä.

    • Rubberapronm

      Olisi kyllä mukava päässä jonkun luoksi tekemään askareita ja saada asusteiksi kunnon essu saappaat ja hanskat.

      • Anonyymi

        Parturissa olisi upeaa käydä, jos saisi päälleen muovisen suojaessun. Ja sitten hyvännäköisellä parturinaisella olisi suojanaan kiiltävä muoviessu. Huh!


    • Anonyymi

      Joskus aikoinaan vaimon ystävä oli meillä kokkailemassa ja sillä oli juurikin sellainen sininen kumi-essu päällänsä.
      Meikäläisellä stondasi tällaisena pvc-fetissinä melkein koko ajan ja olen sanut siitä mielikuvasta varmaan satoja orgasmeja sen jälkeen.

      • Anonyymi

        Voin kuvitella tuon näyn. Upea juttu.


      • Anonyymi

        Nahka,kumi,sade,pvc ja muoviasut,saappaat, hanskat ym. on nyt vaan niin kiihottavia😛!
        Jtn päälle,niitä sänky täyteen ja sekaan ’peuhaamaan’😉 t.um54


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe