Muoviessu

Apron poika

Kiihotuin murkkuna naisten muovisesta suojaessusta.
Pyykkituvan naulassa roikkui sellainen punainen ja kiiltävä pintainen. Kävin sitä salaa hiplaamassa ja sovittamassa sitä eteeni. Kerran jopa puin sen alastomana ylleni. Moisia essuja ei taida saada enää mistään? Onkohan tälläistä fetissiä muilla?

15

3555

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekat orkut

äiteen siniseen sadetakkiin, sen jälkeen mä olen aina tykänny sinisistä sadetakeista, muoviessutkin on ihan kivoja.

• Essumies

Taatusti on muitakin. netissä löytyy alan keskusteluryhmiä, saitteja esiliinoista, yahoo ryhmiä jne. vaikka miten paljon, ja myös liikkeitä, jotka myyvät noita ihania tiskaus/pyykkiesiliinoja. Montcler.com on ainakin yksi..
      Suomessa ei nykyään juuri niitä tehdä, mutta eipä tuo ole hankalaa tehdä itsekään. Istun tässä itse tekemäni valkoinen "hoitajattaren esiliina" edessäni kirjoittamassa. Olisi muuten mukavaa tutustua naiseen, jolle muoviessulla /sadetakilla olisi eroottista merkitystä, mutta ...onkohan sellaisia...

• vanha nainen

Mulla on tallessa jopa vanha kumiessukin! Jos kiinnostaa, niin osoite pleace!

• Juha47

• AROSUSI-09

Nuorempana olin ihastunut yhteen rubensmaiseen tätiin,jota perheineen näin päivittäin.Tädillä oli aina keittiötöitä tehdessään päällään vihreä Ressu-essu ja välillä,kun täti oli sen naulaan jättänyt eikä ketään ollut paikalla näkemässä,pitelin sitä käsissäni,haistelin siinä olevaa jännittävää naisen ja kumin tuoksua ja poistuin sen jälkeen vessaan kalu kovana.

• Essumies

Mä tykkään myös muoviessuista

• erittäin mukavia päällä kotona kuin töissä, oikeat suojakäsineet vielä antaa niihin lisämakua

• tänäänki töissä pitkät suojakäsineet,turvasaappaat.. ja muovi essu ihaanaa olla töissä...

• kokonaankumissa

hyvänkuuloinen asustus sulla! kelpaisi pukeutua samalla tavalla töissä.

• Apron

On muillakin. Tykkään muoviessuista ja pidän niitä päällä.

• Rubberapronm

Olisi kyllä mukava päässä jonkun luoksi tekemään askareita ja saada asusteiksi kunnon essu saappaat ja hanskat.

• Anonyymi

Parturissa olisi upeaa käydä, jos saisi päälleen muovisen suojaessun. Ja sitten hyvännäköisellä parturinaisella olisi suojanaan kiiltävä muoviessu. Huh!

• Anonyymi

Joskus aikoinaan vaimon ystävä oli meillä kokkailemassa ja sillä oli juurikin sellainen sininen kumi-essu päällänsä.
      Meikäläisellä stondasi tällaisena pvc-fetissinä melkein koko ajan ja olen sanut siitä mielikuvasta varmaan satoja orgasmeja sen jälkeen.

• Anonyymi

Voin kuvitella tuon näyn. Upea juttu.

• Anonyymi

Nahka,kumi,sade,pvc ja muoviasut,saappaat, hanskat ym. on nyt vaan niin kiihottavia😛!
        Jtn päälle,niitä sänky täyteen ja sekaan ’peuhaamaan’😉 t.um54

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3762
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      35
      3242
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3209
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3029
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2884
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2809
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2524
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    Aihe