Kiihotuin murkkuna naisten muovisesta suojaessusta.
Pyykkituvan naulassa roikkui sellainen punainen ja kiiltävä pintainen. Kävin sitä salaa hiplaamassa ja sovittamassa sitä eteeni. Kerran jopa puin sen alastomana ylleni. Moisia essuja ei taida saada enää mistään? Onkohan tälläistä fetissiä muilla?
Muoviessu
15
3610
Vastaukset
- ekat orkut
äiteen siniseen sadetakkiin, sen jälkeen mä olen aina tykänny sinisistä sadetakeista, muoviessutkin on ihan kivoja.
- Essumies
Taatusti on muitakin. netissä löytyy alan keskusteluryhmiä, saitteja esiliinoista, yahoo ryhmiä jne. vaikka miten paljon, ja myös liikkeitä, jotka myyvät noita ihania tiskaus/pyykkiesiliinoja. Montcler.com on ainakin yksi..
Suomessa ei nykyään juuri niitä tehdä, mutta eipä tuo ole hankalaa tehdä itsekään. Istun tässä itse tekemäni valkoinen "hoitajattaren esiliina" edessäni kirjoittamassa. Olisi muuten mukavaa tutustua naiseen, jolle muoviessulla /sadetakilla olisi eroottista merkitystä, mutta ...onkohan sellaisia... - vanha nainen
Mulla on tallessa jopa vanha kumiessukin! Jos kiinnostaa, niin osoite pleace!
- AROSUSI-09
Nuorempana olin ihastunut yhteen rubensmaiseen tätiin,jota perheineen näin päivittäin.Tädillä oli aina keittiötöitä tehdessään päällään vihreä Ressu-essu ja välillä,kun täti oli sen naulaan jättänyt eikä ketään ollut paikalla näkemässä,pitelin sitä käsissäni,haistelin siinä olevaa jännittävää naisen ja kumin tuoksua ja poistuin sen jälkeen vessaan kalu kovana.
- Essumies
Mä tykkään myös muoviessuista
erittäin mukavia päällä kotona kuin töissä, oikeat suojakäsineet vielä antaa niihin lisämakua
- kokonaankumissa
hyvänkuuloinen asustus sulla! kelpaisi pukeutua samalla tavalla töissä.
- Apron
On muillakin. Tykkään muoviessuista ja pidän niitä päällä.
- Rubberapronm
Olisi kyllä mukava päässä jonkun luoksi tekemään askareita ja saada asusteiksi kunnon essu saappaat ja hanskat.
- Anonyymi
Parturissa olisi upeaa käydä, jos saisi päälleen muovisen suojaessun. Ja sitten hyvännäköisellä parturinaisella olisi suojanaan kiiltävä muoviessu. Huh!
- Anonyymi
Joskus aikoinaan vaimon ystävä oli meillä kokkailemassa ja sillä oli juurikin sellainen sininen kumi-essu päällänsä.
Meikäläisellä stondasi tällaisena pvc-fetissinä melkein koko ajan ja olen sanut siitä mielikuvasta varmaan satoja orgasmeja sen jälkeen.- Anonyymi
Voin kuvitella tuon näyn. Upea juttu.
- Anonyymi
Nahka,kumi,sade,pvc ja muoviasut,saappaat, hanskat ym. on nyt vaan niin kiihottavia😛!
Jtn päälle,niitä sänky täyteen ja sekaan ’peuhaamaan’😉 t.um54
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2954804Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353085Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k532995Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281551Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271252- 471209
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.111036Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu781011Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52989Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981