Olin näkevinäni Krav Maga vetäjän Milfightin peruskurssilla. Mukavaa saada uutta verta treeneihin!
Vastaukset 5
- mäkin näin
Olin näkevinäni MilkFight-pääopen setan ruskaretkellä Levin Hullussa Porossa.
- H Maunula
koska en kuulu SETAAN. Ja sitäpaitsi. Vaikka toissa kesänä olin emännän kanssa mottoripyöräreissulla pohjoisessa ja myös Levillä, emme tuolla käyneet.
Kuulin, että tuolla oli eräs järjestyksenvalvoja joutunut käyttämään kaasusumutinta. Et kai sinä vain ollut kohteena? - vaan
H Maunula kirjoitti:
koska en kuulu SETAAN. Ja sitäpaitsi. Vaikka toissa kesänä olin emännän kanssa mottoripyöräreissulla pohjoisessa ja myös Levillä, emme tuolla käyneet.
Kuulin, että tuolla oli eräs järjestyksenvalvoja joutunut käyttämään kaasusumutinta. Et kai sinä vain ollut kohteena?Täytyypä kaverin kovasti todistella olevansa hetero....ettei vaan???
- pätevä luuseri
vaan kirjoitti:
Täytyypä kaverin kovasti todistella olevansa hetero....ettei vaan???
Onpa kivaa vittuila täällä anonyymisti...kadulla menisi kyllä pissi housuun jos joutuisi vastakkain jonkun taistelulajin valmentajan kanssa. Mutta minä olenkin täällä päätään aukova luuseri, enkä mene koskaan ulos kämpästäni.
- big luuseri
pätevä luuseri kirjoitti:
Onpa kivaa vittuila täällä anonyymisti...kadulla menisi kyllä pissi housuun jos joutuisi vastakkain jonkun taistelulajin valmentajan kanssa. Mutta minä olenkin täällä päätään aukova luuseri, enkä mene koskaan ulos kämpästäni.
Se me jo tiedetään, luuseri!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791356
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7506Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498