MIksi Heidi koko ajan kuopii päänahkaansa ja nyppii hiuksiaan? Johtuuko se hiusten pidennyksestä vai onko sillä ötököitä?
MIKSI
5
677
Vastaukset
- ..paljon hiuslakkaa...
Se täytyy aina poistaa pesulla eikä harjauksella. Mitä noin nuori vielä ymmärtää kunhan saa sukia hiuksiaan.
Provot provona... Mutta parempi kysymys minusta on se että miksi Sari tällä hetkellä tälläytyy saunan jälkeen meikkiin ja suihkuttelee hiuslakkaa purkillisen? Kello on 11 illalla... Onkohan se menossa ulos bilettämään :D
- missäperttuprkl
Minäpä voisin esittää saman kysymyksen JOS minulla olisi se 24/7. Mutta kun ei ole. Katselin ihan vaan tuota subin jokailtaista tunnin läväytystä tässä ja se Heidi nyppi koko ajan päätään.
- baanalle
eihän sitä koskaan tiedä kuka tulee vastaan :)
- syynä pidennys
jos on leteillä tehty pidennys, päänahka pitää aina kuivata kuivaajan avulla kuivaksi, varsinkin ne pienet letit missä on ommeltuna lisäkkeet. jos niitä ei kuivaa, alkaa päänahka kutiamaan, ja sitten kun raavit sitä, tulee päänahkaan märkärupi, joka haisee TODELLA pahalle!!!!ei kyl olis kannattanu tonne taloon laittaa noita pidennyksiä, jos kolme kuukautta meinaa talossa olla, saattaa vähän lätsähtää kun omat hiukset kasvaa je letit sitä mukaa löystyy..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435