TÄÄLLÄ VÄHÄN AJATTELEMISEN

AIHETTA

Se olis erittäin hyvä asia,ja yksi hyvä askel kehityksessä eteenpäin, että busseihin eikä muihinkaan yleisiin tiloihin sais viedä eläimiä.

9

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isot eläimet

      kuten jotkut koirat ovat pelottavia.Murisevat.

      Hotelleissa on yleensä allergiahuoneita ,mutta mutta ei voi luottaa .Täyttä jos on niin sinne majoitetaan ja ajatuksella että siivotaanhan ne sitten kuitenkin

      Ja kulkeehan eläimet yhteisissä tiloissa.

      • pitää viedä

        hotelleihin.? Nehän on ihmisiä varten.

        Jos on lomalla, niitä on varmaan ns. koiratarhoja siksi aikaa, että lemmikin voi viedä sinne.


      • saada kielto
        pitää viedä kirjoitti:

        hotelleihin.? Nehän on ihmisiä varten.

        Jos on lomalla, niitä on varmaan ns. koiratarhoja siksi aikaa, että lemmikin voi viedä sinne.

        että sinne ei saa eläimiä viedä.


      • kissanäyttelyiden
        pitää viedä kirjoitti:

        hotelleihin.? Nehän on ihmisiä varten.

        Jos on lomalla, niitä on varmaan ns. koiratarhoja siksi aikaa, että lemmikin voi viedä sinne.

        aikana kurkkaappa paikkakuntasi hotelleihin.Osa näyttelyvieraista on majoittunut hotelliin.Ja kyllä ne karvaturrit on siellä huoneissa.

        Olen törmännyt myös autolautoilla maasta toiseen meneviin kissa/koira näyttelyihin osallistuviin.Hyteissä ne eläimet oli ja niitä oli paljon.Niitä oli jokapaikassa.


      • milläs
        kissanäyttelyiden kirjoitti:

        aikana kurkkaappa paikkakuntasi hotelleihin.Osa näyttelyvieraista on majoittunut hotelliin.Ja kyllä ne karvaturrit on siellä huoneissa.

        Olen törmännyt myös autolautoilla maasta toiseen meneviin kissa/koira näyttelyihin osallistuviin.Hyteissä ne eläimet oli ja niitä oli paljon.Niitä oli jokapaikassa.

        muuten? kissa sähköisesti perässä näyttelyihin?

        se on hotellin tms. häpeä, jos allergia huoneita ei ole pidetty sellaisina.


    • noita..

      opaskoiria, ne saisi kutenkin kulkea, joten aivan sama allergiselle.

    • koirat mukaan

      saksassa saa viedä koiria, jos ne on käyttäytymään koulutettuja, kauppakeskuksiin, ruokakauppoihin, ravintoloihin yms. kannatan hieman samaa linjaa suomeen. suomessa tunnutaan olevan tosi näreitä ottamaan koiria yhtään mihinkään ja aina ilkeitä naamoja vastassa!

      • joo joo

        ja MINÄ haluan ottaa hevosen bussiin.
        ja MINÄ haluan viedä koirani teatteriin
        ja MINÄ haluan mennä rottieni kanssa lentokoneeseen ja MINÄ haluan että ne rotat saa olla vapaana niinkuin kotonakin.
        Ja MINÄ haluan että kissani saa paskoa naapurin lasten hiekkalaatikkoon.
        ja MINÄ MINÄ MINÄ...........


    • tsah...

      Joo-o, siinäs sitten näyttelymatkalla nukut autossa kaman keskellä, jollei hotelliin pääse.
      Ja laivoilla jätät koirasi sinne autokannelle ulvomaan missä se sitten paniikissa riuhtoo ja kärsii ja ikävöi.
      Menisi eläinrääkkäyksen puolelle, jos teitä valittajia kuunneltaisiin.

      opetelkaa saakeli sietämään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe