Vaimo se jaksaa nalkuttaa kuorsaamisestani. Olen aina sanonut sille, että menköön psykiatrille, jos ei unta saa. Tavallinen kuorsausääni ei ketään häiritse!
Vaimo nalkuttaa!
4
1038
Vastaukset
- Leitanen
Älä välitä. Oma vaimoni 'ilmaa itseään' öisin. Ei saa unta kun haju on kieltämättä aika ilkeä:(
- kroohpyyh
...sitä meilläkin mutta se olen minä! ja seuralaiseni ei siedä sitä! voivoi vaan. itse tosin nalkuttaa joka ikisestä asiasta, huh ja mä puhun nyt miehestä.....
- Valitse
Ota mies ainakin seksihommiin. Mitä likasta tussua.. Muna vaan paskkantuu. Tee homman hyvän kundin / komean miehen kans? Pikajuttu vaikka suulla.
- avioliitto paranee
meillä mies saa kuorsata niin paljon kuin huvittaa ja ehtii, sekä 'ilmaista' itseään. Aamuisin ilma on toisinaan paksua kuin selluloosatehtaan vieressä... niin, siis siellä hänen huoneessa!
mulla on toisenlaista, ehkä laitoin illalla tuoksulamppuun jonkin laventelituoksun tai ruusu eteeristä öljyä. Ja mikä ihana rauha oli koko yön.
meidän elämänlaatu ja avioliiton laatu parani tosi paljon, kun luovuimme yhteisen sängyn illuusiosta avioliiton parantajana. Sensijaan valitsimme kummallekin omat huoneet jossa on työsoppi ja nukkumatilaa ja saa sisustaa kuten haluaa. Miehellä ei ikinä elämässään edes ollut ollut omaa huonetta. Nyt on. Hänellä on siinä samassa oma työhuonekin... tykkää.
Me ollaan onnellisia. Ei olla enää kireitä valvottujen ja heräiltyjen öiden jälkeen.
jos voitte, tehkää samoin, edes kokeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544726
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1724286- 673892
- 1273872
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493681Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793508- 983041
- 542895
- 252716
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152450