Siis voiko tämä sairaus aiheuttaa oireeksi todella lievää väsymystä ja hiustenlähtöä? Mulla kun on tukka ohentunut puolessa vuodessa jonkun verran. Muita oireita ei sitten olekkaan. Paitsi välillä pieni (lähes huomaamaton) käsien värinä.
Pitäisi varmaan tilata aika lääkärille. Millaisia oireita teillä ilmeni, ennen lääkitykset aloittamista?
Pitäisi varmaan tilata aika lääkärille. Millaisia oireita teillä ilmeni, ennen lääkitykset aloittamista?
Vastaukset 3
Vanhimmat
Vitamiinien puutos tai/ja alhainen hemoglobiini aiheuttaa myös noita.
Mene ihmeessä verikokeeseen varmistamaan asia, varsinkin jos suvussa esiintyy sairautta.
Oirelista löytynee kilpirauhasliiton sivuilta.
Käsien vapina liittyy kilpparin liikatoimintaan. Toki voihan olla muitakin syitä kuten esim. alkava parkinsonin tauti jne. mutta jos kilpparissa muutenkin häikhää ja muitakin oireita on niin....
Oireitahan sitä pitäisi aina hoitaa ja saada olo sellaiseksi, että elämä maistuu hyvälle. Kaikkinaisiin verikoetulosten arvoihin jne. tuijotteleminen kun ei paranna ketään. Tosin ne antavat hyviä viitteitä siitä mihin ollan menossa ja mistä tulossa. :-))
Käsien vapinaa voi esiintyä myös vajaalla, nimim. "Kokemusta on" ;)