Hain aikoinaan kaksi

fiudea

Aluksi notkuin Kyproksella riittävästi ja mukaan tarttui uusi BMW 512. Määräajan jälkeen tein sillä vielä toisen "tilin" eli vuoden toimeentulon. Menin 1975 Libanoniin ja ajoin Helsinkiin Mersun, jonka mittariin tuli 4800 km. Sen kaupittelemalla sain siitä vuonna 1980 vielä yli 30000 mk voittoa. Silloin teknikon vuosiansio oli noin 28000 mk.
En minä ollut baretti isänmaallisuudesta ja hölmötydestä, vaan helposta elämästä ja rahasta.

5

1201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heke

      Suomelaisethan menivät rauhanturvatehtäviin Libanoniin vuonna 1982, joten varmaan pitää paikkaansa tämä satu.

      • ja Libanonissa

        Mitä yrität lapsi kertoa?


      • heke
        ja Libanonissa kirjoitti:

        Mitä yrität lapsi kertoa?

        Golan sijaitsee Syyrian ja Israelin rajalla. Rauhanturvaajien autot varastoitiin Israelissa.


    • siellä me luuhattiin

      Olet Erkkilä-Majuri-Laitinen-Meronen akselilta. Historia tulee luoksesi takaapäin.

      • kahta veljestä

        Voit laittaa listallesi ne veljekset Helsingin rikospoliisista. Sen oik.kandin, joka nyt pelleilee johtajaa sisäministeriössä ja vielä sen poliisin "pelle pelottoman autoinssinkin", vai oliko se katsastusmies?
        Sakissahan oli nykyinen kansanedustaja, suuren kaupungin uusi johtaja ja tämä teollisuuden ulosviejäguru. Kyllä siinä Mersua tuli ja osattiin ajaa auto tullin ohi odottelemaan parempaa aikaa heinälatoon. Muistanko väärin?


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe