Miten toimii elisan tai telefinlandin kortilla varustettu kännykkä USA:ssa. On kolmitaajuuspuhelin, mutta pitääkö ottaa jokin paikallinen SIM-kortti vai pärjääkö ihan tällä oamlla. Ovatko puhelut suomalaisesta kännykästä toiseen (siis molemmat kännytkät siellä amerikoissa) kalliita.
Kännykkä USA:ssa
4
1029
Vastaukset
- dannydd
kunhan on se kolmetaajuus puhelin, tosin muijan puhelin ei jostain syystä toiminu, mulla pelas loistavasti, telefinlandin liittymä ja vanha nokia.... muista ottaa adapteri mukaan että saat ladattua puhelinta 110v->220v, maksaa parikymppiä Suomessa, hankala löytää jenkeistä....
- -H-
Puhelimenlaturista ja muistakin sähkölaitteista voi tsekata laitteen kyljessä olevasta lätkästä kelpaako siihen 110V virta. Jos tuo 110V on lätkässä mainittu riittää pelkkä pistotulppa-adapteri, maksaa esim. Clas Ohlsonilla vähän toista kymppiä. Jos tuota 110V ei ole mainittu vaan ainoastaan 220V niin pelkkä adapteri ei (välttämättä) riitä. Kuulemma jotkut laitteet toimii 110 voltillakin vaikka sitä ei ole mainittu, luonnollisesti vaan hitaammin. Toiset taas ei sitten jostain syystä toimikaan.
Monet laitteet (esim. kameran laturi ja navigaattori) pelaavat tuolla 110 voltilla, kunhan on siis se adapteri pistorasiaa varten. Mut esim. Nokian pari vuotta vanha laturi toimi vaan 220 voltilla.
Jenkeissä näitä adaptereita ym. hilppeitä pitäis saada ainakin Radioshack-nimisestä putiikista. - 9gee+valot
-H- kirjoitti:
Puhelimenlaturista ja muistakin sähkölaitteista voi tsekata laitteen kyljessä olevasta lätkästä kelpaako siihen 110V virta. Jos tuo 110V on lätkässä mainittu riittää pelkkä pistotulppa-adapteri, maksaa esim. Clas Ohlsonilla vähän toista kymppiä. Jos tuota 110V ei ole mainittu vaan ainoastaan 220V niin pelkkä adapteri ei (välttämättä) riitä. Kuulemma jotkut laitteet toimii 110 voltillakin vaikka sitä ei ole mainittu, luonnollisesti vaan hitaammin. Toiset taas ei sitten jostain syystä toimikaan.
Monet laitteet (esim. kameran laturi ja navigaattori) pelaavat tuolla 110 voltilla, kunhan on siis se adapteri pistorasiaa varten. Mut esim. Nokian pari vuotta vanha laturi toimi vaan 220 voltilla.
Jenkeissä näitä adaptereita ym. hilppeitä pitäis saada ainakin Radioshack-nimisestä putiikista.Jos sinulla on kaveri jenkeissä, hän voi hommata sinulle puheaikaa. Tulee paljon halvemmaksi..näin teki mun frendi..osti jostain kautta puheaikaa ja löi mulle luurin kouraan ja sanoi että soita suomeen. Omalla kapulalla olis ollu miljoonan puhelu....
Joutui kyllä lyömään ihan vitusti numeroita...ensin blaa blaa...sitten blaa ja sitten englannin kielellä kysytään mihin numeroon haluat yhdynnän...unohda eka numero..ja loppu menee kuin suomessa....pystyt puhumaan, mutta yhdynnän voit unohtaa... =) 9gee+valot kirjoitti:
Jos sinulla on kaveri jenkeissä, hän voi hommata sinulle puheaikaa. Tulee paljon halvemmaksi..näin teki mun frendi..osti jostain kautta puheaikaa ja löi mulle luurin kouraan ja sanoi että soita suomeen. Omalla kapulalla olis ollu miljoonan puhelu....
Joutui kyllä lyömään ihan vitusti numeroita...ensin blaa blaa...sitten blaa ja sitten englannin kielellä kysytään mihin numeroon haluat yhdynnän...unohda eka numero..ja loppu menee kuin suomessa....pystyt puhumaan, mutta yhdynnän voit unohtaa... =)nokian 6260 puhelin toimi hyvin telefinlandin kortilla.laturi ei pelannu,olisi pitänyt olla muuntaja,adapteri ei riittäny.kamerat toimi pelkällä adapterilla.ostin sitten autolaturin niin sain ladattua puhelinta.muistaakseni 5$.automaateissa myytiin muuten prepaid kortteja jos semmosen haluaa.tuskin kellään on lomalla aikaa puhua suomen niin paljon että tulee kalliiksi omalla kortillla,mene ja tiedä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368