moikka vaan!etsiskelen uusia tuttavuuksia ja kokemuksia sellaisista odottajista joilla on tuloillaan toinen lapsi tai on jo kaksi tai useampi lapsonen?itselläni 3v tyttö ja nyt rv.5-6...miten on muilla eronnut odotus aijat?kun mulla on nyt toisen kanssa pahoinvointia ja ekan kanssa ei ollut =( pelottaa myös vatsakivut välillä kun nipistelee et menee raskaus kesken..on puolitoista vuotta pian yritetty tätä toista ja nyt sit jotenkin pelottaa se että menettäisi sen.miksiköhän?ekan kanssa ei ollut näin.. mamma kirjekaverit olisi erittäin tervetulleita joko sähköpostitse kirjoitteluun tai etanapostilla.asustellaan etelä-suomessa..kiva jos jollekkin kaveri kelpais =)
ystävä hakusessa jolla myös olisi toinen lapsi tuloillaan =)
emmanmamma
3
489
Vastaukset
- Kenties.....
Turun suunnalla? =)
kyllä kelpaa juttuseura sieltäkin suunnalta =)kirjoittele vaikka sähköpostiini [email protected].
- emmanmamma
juu eli en asu turussa päinkään =) luin vaan väärin ton sun kysymyksen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3466387Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 83974
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14731