moikka vaan!etsiskelen uusia tuttavuuksia ja kokemuksia sellaisista odottajista joilla on tuloillaan toinen lapsi tai on jo kaksi tai useampi lapsonen?itselläni 3v tyttö ja nyt rv.5-6...miten on muilla eronnut odotus aijat?kun mulla on nyt toisen kanssa pahoinvointia ja ekan kanssa ei ollut =( pelottaa myös vatsakivut välillä kun nipistelee et menee raskaus kesken..on puolitoista vuotta pian yritetty tätä toista ja nyt sit jotenkin pelottaa se että menettäisi sen.miksiköhän?ekan kanssa ei ollut näin.. mamma kirjekaverit olisi erittäin tervetulleita joko sähköpostitse kirjoitteluun tai etanapostilla.asustellaan etelä-suomessa..kiva jos jollekkin kaveri kelpais =)
ystävä hakusessa jolla myös olisi toinen lapsi tuloillaan =)
emmanmamma
3
493
Vastaukset
- Kenties.....
Turun suunnalla? =)
kyllä kelpaa juttuseura sieltäkin suunnalta =)kirjoittele vaikka sähköpostiini [email protected].
- emmanmamma
juu eli en asu turussa päinkään =) luin vaan väärin ton sun kysymyksen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 38588
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446