moikka vaan!etsiskelen uusia tuttavuuksia ja kokemuksia sellaisista odottajista joilla on tuloillaan toinen lapsi tai on jo kaksi tai useampi lapsonen?itselläni 3v tyttö ja nyt rv.5-6...miten on muilla eronnut odotus aijat?kun mulla on nyt toisen kanssa pahoinvointia ja ekan kanssa ei ollut =( pelottaa myös vatsakivut välillä kun nipistelee et menee raskaus kesken..on puolitoista vuotta pian yritetty tätä toista ja nyt sit jotenkin pelottaa se että menettäisi sen.miksiköhän?ekan kanssa ei ollut näin.. mamma kirjekaverit olisi erittäin tervetulleita joko sähköpostitse kirjoitteluun tai etanapostilla.asustellaan etelä-suomessa..kiva jos jollekkin kaveri kelpais =)
Vastaukset 3
- Kenties.....
Turun suunnalla? =)
kyllä kelpaa juttuseura sieltäkin suunnalta =)kirjoittele vaikka sähköpostiini [email protected].
- emmanmamma
juu eli en asu turussa päinkään =) luin vaan väärin ton sun kysymyksen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12731- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494