Yuups, olin silloin 13v. Mä voisin keksii tähän vaikkapa mitä tahansa fantsuu stoorii, mut tosiasia kuitenkin on ettei siitä kerrasta oo mitään hyvää kerrottavaa. En ees muista sen tytön ikää kunnolla, olisko ollu jotain 13-14. Jokatapauksessa sääli sitä jos se oli senkin eka kerta.
Noh jokatapauksessa sen jälkeiset "kokemukset" on ollu joko positiivisia tai negatiivisia. Mutta suhteissa on kuitenki tullu sen verran paljon pettymyksii, että toistaseks luottamus vastakkaiseen sukupuoleen on kadonnut kokonaan ja nykyinen elämä on lähinnä sellasta, että täytyy tyyliin joka viikonloppu olla joku "hoito".
Neuvoni onkin kaikille ettei sitä neitsyyttä kannata lapsena menettää. Mä luulisin, että mitä kauemmin oottaa sitä paremmalta se tuntuu. Itekkin oon vielä lapsi 16v, ja parin kuukauden päästä 17v. Naurakaa pois, naurut oon tosiaanki ansainnu. Mutta eipä ole mun ongelma. :)
Jeps, sellanen eka kerta
3
6974
Vastaukset
- rei
En mä naura...paremminkin hieman säälin...Kannattaa todellakin vähän miettiä ennen kuin juo päänsä täyteen ja tekee asioita mitä katuu... enkä suosittele menettämään neitsyyttä vain sen takia että on paineita "kun muutkin ovat jo sen tehneet". Voimia teille kaikille, voimia siihen, että jaksaisitte tehdä asioita oman sydämenne mukaan....
Sori, jos tää vaikutti joltain saarnalta, ei ollut tarkoitus...
Hyvää uutta vuotta kaikille!- Rika
Sä olet nuori vielä ja nauti siitä nuoruudesta. Tuskimpa kenenkään, eka kerta mikään ihana kokemus on. Varmaan kaikilla on samat pelot ja jännitykset ja tuskimpa ne taidotkaan on hallussa.
- t
älä huoli,itelläni oli samanlainen eka kerta, mutta se oli silloin. en mieti sitä enää ainakaan pahalla, enemmänkin naurattaa sellanen kohellus...
Mut yhestä jutusta aattelin "huomauttaa".... Jos sun naiset on ollu pettymyksii, ei se ainakaan auta asiaa et nykyään oot sellanen tunteeton paskiainen niinku kerrot olevas! (uus hoito joka viikonloppu)Itelläni on kokemusta enemmänkin kyseisestä ihmistyypistä, joka viikonloppu perseet olalle ja joku akka kainaloon, ja seuraavana aamuna leikitään tälle akalle ettei mitään ois ollukaan. siinä on vähän tyhjä olo kun tajuaa ettei sitä perjantai-iltana ollutkaan ku pelkkä perse ja pari tissejä. Aikuistu hyvä mies! maailmassa on mun lisäksi muitakin naisia jotkä on TÄYNNÄ tollasii apinoita!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683267
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272333Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t301829Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja241281Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187