Ajoneuvo Id: 906835
Nettiautossa yrittelevät myydä taas tuota kulkupeliä josta on kone räjäytetty. Ei edes vaihtokonetta vaan hitsailleet halenneen padan läjään.
Ei ainakaan kannata tuosta maksaa pyydettyä hintaa.
Nettiautossa yrittelevät taas myydä paskaa...
4
2245
Vastaukset
- jeremenkon
rupinen kaara, yrittää nyt myydä tyhmille finskeille.
- ja muutakin hämärää
Ensimmäinen valokuva ei ole myytävästä autosta. Lienee jostakin mainoksesta. Ei eturekkaria, erilainen väri ja erilaiset vanteet. Miksi myytävästä autosta ei ole kuvaa, jossa keula näkyisi? Mällättykö?
Toisessa kuvassa oleva takarekisterikilpi ei taatusti ole aito. Keskimmäinen kirjain ei ole sen enempää D kuin O:kaan. Sitä paitsi D-kirjainta kun ei ole ainakaan valkopohjaisissa kilvissä käytetty. Jälkimmäinen nelonenkin on liian lähellä viitosta!
Liekö rekisterissäkään, vaikka väitetään tässä kuussa katsastetuksi? - älä syö niitä enää
Mitähän sä olet napsinu?
Sekaisin ku seinäkello ja vastailet itse omaan provoos, tapastikoksen tyyliin...- kalikka?
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa, kuuluu vanha sananlasku. Oletko jotenkin sidoksissa tähän Porscheen, kun väität aloittajan itsensä vastaavan omiin viesteishinsä?
Aiemmista viesteistä vain "Outoja valokuvia" on minun lähettämäni. Ihan oikeita vastaajia on siis ainakin yksi aloittajan itsensä lisäksi.
Ja jos et itse Porschea kaupittele, niin suosittelen sinullekin valokuvien tarkempaa tarkastelua. Et voi kiistää esittämiäni väitteitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889