Hei te kaikki jotka istutte päivästä toiseen tietokoneen edessä kääntäkää päänne ja huomionne 100% tänne suuntaan ja luette tämä viestin loppuun.....
Eli Mun mielestä hevoshullu on paras lehti ja siinä on aivan upeita sarjiksii ja siit saa paljon tietoo,siin on hauskoi kilpailuja ja mun mielestä ehdottomasti paras on POLLE!!!!!!!!!!!!
Kaikki te hevoshullut jättäkää tänne oma viestinne tai voitte mailata minulle henkilökohtaisesti osotteeseen [email protected]
*kiittää,kumartaa ja ´häipyy yön pimeyteen*
POLLE!!!!!!!!
5
504
Vastaukset
- mä
ei..... mä vihaan hevosii ja oon pari kertaa lukenu hevoshullu lehden kaverin luona ja se polle pn iha pers................*sensuroitu* *hih*
- vanha ruuna
mä tykkään lukea pollea ja kun tilasin heppahulluu luin ensin pollen. mutta en ole lukenut hevoshulla pitkään aikaan , sanon tän POLLE ON PARAS!!!!!!!
- Polle fani
Polle on maailman paras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Hevoshullu2001
Polle - maailman monin poni: se on paras!
- tulppaani korva
pollllllleeeeeeeeeeee ooooooooon paraas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238