Hei te kaikki jotka istutte päivästä toiseen tietokoneen edessä kääntäkää päänne ja huomionne 100% tänne suuntaan ja luette tämä viestin loppuun.....
Eli Mun mielestä hevoshullu on paras lehti ja siinä on aivan upeita sarjiksii ja siit saa paljon tietoo,siin on hauskoi kilpailuja ja mun mielestä ehdottomasti paras on POLLE!!!!!!!!!!!!
Kaikki te hevoshullut jättäkää tänne oma viestinne tai voitte mailata minulle henkilökohtaisesti osotteeseen [email protected]
*kiittää,kumartaa ja ´häipyy yön pimeyteen*
POLLE!!!!!!!!
5
562
Vastaukset
- mä
ei..... mä vihaan hevosii ja oon pari kertaa lukenu hevoshullu lehden kaverin luona ja se polle pn iha pers................*sensuroitu* *hih*
- vanha ruuna
mä tykkään lukea pollea ja kun tilasin heppahulluu luin ensin pollen. mutta en ole lukenut hevoshulla pitkään aikaan , sanon tän POLLE ON PARAS!!!!!!!
- Polle fani
Polle on maailman paras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Hevoshullu2001
Polle - maailman monin poni: se on paras!
- tulppaani korva
pollllllleeeeeeeeeeee ooooooooon paraas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121299- 591283
Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171070- 18955
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45823Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114814- 15762
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72623