otsa täynnä näppylöitä

kiitos...

mun otsalle on tullut todella paljon pieniä näppylöitä. en tiiä mitä ne on. ne ei näytä finneiltä, mut ei myöskään hikinäppylöitä.tämmösii "nakymättömiä",mutta kun ihoon koskee ne tuntee todella hyvin. mitä ne on?jA miten pääsen niistä eroon? olen juuri ruvennut käyttämään uutta puhdistus ainetta(dermosil),voisiko näppylät johtua siitä?mulla ei oo koskaan ollu finneä todellakaan paljoa ja olen 17vuotias. onko jollain ilmennyt samaa ongelmaa. putsaa ihoni joka päivä hyvin,eli ei johdu "paskasesta" ihosta.

kiitos avusta ja jos jollain oisi hyviä hoito tuotteita ongelmaani niin kertokaa ihmeessä:)

3

1115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heta^

otsassa kauheesti pikkunäppyjä. Jossakin valossa se näkyy oikein kunnolla :S en ole varma mut tuntu siltä et niit tuli lisää/ne tuli esiin (:D) kun aloin käyttää sebamedin pesupalaa. Nyt käytän proactivea.. eikä ne vielä oo ainakaa hirveesti vähentyny. ja oon muute puristellu niitä... ei oo ihme kyllä tullu mitään tulehduksii. Mut siis tulee sitä samaa valkosta mitä finneistäki.

• mies202020

juu, itselläni oli sama ongelma kun vielä pesin aineilla kasvoni. nykysin olen jättäny aineet pois ja pikku näpyt hävinny otsasta ja poskista. Eli kiittäkää vaan pesuainetta noista näpyistä.

• ffgfdg
        mies202020 kirjoitti:

juu, itselläni oli sama ongelma kun vielä pesin aineilla kasvoni. nykysin olen jättäny aineet pois ja pikku näpyt hävinny otsasta ja poskista. Eli kiittäkää vaan pesuainetta noista näpyistä.

käytän itse myös sepamedin pesupalaa ja otsa on AIVAN täynnä pieniä valkoisia näppyjä. varmaan liian kuivattavaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      93
      1968
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      280
      1790
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      309
      1597
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      1481
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1061
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1017
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      987
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      978
    9. 67
      954
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      941
    Aihe