mun otsalle on tullut todella paljon pieniä näppylöitä. en tiiä mitä ne on. ne ei näytä finneiltä, mut ei myöskään hikinäppylöitä.tämmösii "nakymättömiä",mutta kun ihoon koskee ne tuntee todella hyvin. mitä ne on?jA miten pääsen niistä eroon? olen juuri ruvennut käyttämään uutta puhdistus ainetta(dermosil),voisiko näppylät johtua siitä?mulla ei oo koskaan ollu finneä todellakaan paljoa ja olen 17vuotias. onko jollain ilmennyt samaa ongelmaa. putsaa ihoni joka päivä hyvin,eli ei johdu "paskasesta" ihosta.
kiitos avusta ja jos jollain oisi hyviä hoito tuotteita ongelmaani niin kertokaa ihmeessä:)
otsa täynnä näppylöitä
3
1115
Vastaukset
- heta^
otsassa kauheesti pikkunäppyjä. Jossakin valossa se näkyy oikein kunnolla :S en ole varma mut tuntu siltä et niit tuli lisää/ne tuli esiin (:D) kun aloin käyttää sebamedin pesupalaa. Nyt käytän proactivea.. eikä ne vielä oo ainakaa hirveesti vähentyny. ja oon muute puristellu niitä... ei oo ihme kyllä tullu mitään tulehduksii. Mut siis tulee sitä samaa valkosta mitä finneistäki.
- mies202020
juu, itselläni oli sama ongelma kun vielä pesin aineilla kasvoni. nykysin olen jättäny aineet pois ja pikku näpyt hävinny otsasta ja poskista. Eli kiittäkää vaan pesuainetta noista näpyistä.
- ffgfdg
mies202020 kirjoitti:
juu, itselläni oli sama ongelma kun vielä pesin aineilla kasvoni. nykysin olen jättäny aineet pois ja pikku näpyt hävinny otsasta ja poskista. Eli kiittäkää vaan pesuainetta noista näpyistä.
käytän itse myös sepamedin pesupalaa ja otsa on AIVAN täynnä pieniä valkoisia näppyjä. varmaan liian kuivattavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä931968Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2801790Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3091597Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1901481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931061- 511017
- 56987
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56978- 67954
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941