niin, miten toimii?
tuli ja vesi - miten toimii..
12
2507
Vastaukset
- sammuttaa
tulen ghäh ghähh!!
- siis vesi...
on ylivoimanen elementti..
nooooooooooooooooooooooooh -
kai se riippuu tulesta ja vedestä,
voimasuhteista. - leijonana
siis vesi... kirjoitti:
on ylivoimanen elementti..
nooooooooooooooooooooooooh -
kai se riippuu tulesta ja vedestä,
voimasuhteista.Tuli saa veden kiehumaan :)
- kjähkjäh
leijonana kirjoitti:
Tuli saa veden kiehumaan :)
siis
tarjolla kiehuvaa teetä
tai
pohjaanpalanut kattila.
OO
- kiirastulen kokenut
kokemusta on,,,,oli todella lyhyt ja ytimekäs liitto, molemmat haavoittivat toisiaan. Väärinkäsityksiä ja valtataistelua koko ajan...
en suosittele edes pahimmalle viholliselleni, jos mulla olisi sellainen...- no hyvä
kuulla - että aika vastakohtia, meinaat..
entä jos nouseva merkki vesimerkillä myös leijona..
taitaa olla yhtä taikauskoa tämä. älä vastaa.
- heippodei
eli vesi sammuttaa tulen.. Se kertoo jo paljon tastä!!!!
- no sitten varmaan
niin, katsotaan..
- Parisuhteen tuli
Monta vuotta jo takana, ja toimii paremmin kun mikään.
Jos kyseessä on kaksi aikuista ihmistä, jotka ovat jo ehtineet nähdä elämää ja kasvaa lapsen kengistä ulos, niin kyseiset elementit vain täydentävät toisiaan.
Meillä on arki jo koittanut ja olemme toistemme parhaat kaverit. Olen edelleen täysin rakastunut kumppaniini ja hän palvoo minua.
Suosittelen siis.
Ps. Aina kannattaa ensin miettiä mitä etsii ja mitä on valmis kestämään todellisen rakkauden eteen. Nykyään annetaan periksi niin helpolla. Jos aina heti luovuttaa, niin ei voi mitään hyvää saadakaan..Todellinen rakkaus antaa toiselle tilaa ja kestää/antaa anteeksi ihan hiton paljon (enkä nyt tarkoita uskottomuutta, väkivaltaa, alkoholia tms).- tämä viesti..
antoi vastauksen, jota lähdin metsästämään. Hieno, kypsä vastaus, kiitos siitä.
Vesi ja tuli elementteinä voivat toimia vallan mainiosti. :) - Anonyymi
Itse tuli (leijona) ja nuoruuden rakkaus vesi (skorpioni).
En ole missään vaiheessa kokenut niin syvää kiintymystä toisen ihmisen kanssa kuin hänen.
Tapasimme uudestaan reilun 20 vuoden jälkeen ja rakkaus roihahti uudelleen jälleen, enkä enää halua menettää häntä koskaan enää.
- Anonyymi
No minulla ovat elementteinä Tuli ja Maa, mut en tykkää vedestä ja mä tykkään Tulesta tosi paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2486221Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1556028Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi2525108Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa524610Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu444390Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644239Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät684177Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali373714Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682632En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.582089