niin, miten toimii?
tuli ja vesi - miten toimii..
12
2440
Vastaukset
- sammuttaa
tulen ghäh ghähh!!
- siis vesi...
on ylivoimanen elementti..
nooooooooooooooooooooooooh -
kai se riippuu tulesta ja vedestä,
voimasuhteista. - leijonana
siis vesi... kirjoitti:
on ylivoimanen elementti..
nooooooooooooooooooooooooh -
kai se riippuu tulesta ja vedestä,
voimasuhteista.Tuli saa veden kiehumaan :)
- kjähkjäh
leijonana kirjoitti:
Tuli saa veden kiehumaan :)
siis
tarjolla kiehuvaa teetä
tai
pohjaanpalanut kattila.
OO
- kiirastulen kokenut
kokemusta on,,,,oli todella lyhyt ja ytimekäs liitto, molemmat haavoittivat toisiaan. Väärinkäsityksiä ja valtataistelua koko ajan...
en suosittele edes pahimmalle viholliselleni, jos mulla olisi sellainen...- no hyvä
kuulla - että aika vastakohtia, meinaat..
entä jos nouseva merkki vesimerkillä myös leijona..
taitaa olla yhtä taikauskoa tämä. älä vastaa.
- heippodei
eli vesi sammuttaa tulen.. Se kertoo jo paljon tastä!!!!
- no sitten varmaan
niin, katsotaan..
- Parisuhteen tuli
Monta vuotta jo takana, ja toimii paremmin kun mikään.
Jos kyseessä on kaksi aikuista ihmistä, jotka ovat jo ehtineet nähdä elämää ja kasvaa lapsen kengistä ulos, niin kyseiset elementit vain täydentävät toisiaan.
Meillä on arki jo koittanut ja olemme toistemme parhaat kaverit. Olen edelleen täysin rakastunut kumppaniini ja hän palvoo minua.
Suosittelen siis.
Ps. Aina kannattaa ensin miettiä mitä etsii ja mitä on valmis kestämään todellisen rakkauden eteen. Nykyään annetaan periksi niin helpolla. Jos aina heti luovuttaa, niin ei voi mitään hyvää saadakaan..Todellinen rakkaus antaa toiselle tilaa ja kestää/antaa anteeksi ihan hiton paljon (enkä nyt tarkoita uskottomuutta, väkivaltaa, alkoholia tms).- tämä viesti..
antoi vastauksen, jota lähdin metsästämään. Hieno, kypsä vastaus, kiitos siitä.
Vesi ja tuli elementteinä voivat toimia vallan mainiosti. :) - Anonyymi
Itse tuli (leijona) ja nuoruuden rakkaus vesi (skorpioni).
En ole missään vaiheessa kokenut niin syvää kiintymystä toisen ihmisen kanssa kuin hänen.
Tapasimme uudestaan reilun 20 vuoden jälkeen ja rakkaus roihahti uudelleen jälleen, enkä enää halua menettää häntä koskaan enää.
- Anonyymi
No minulla ovat elementteinä Tuli ja Maa, mut en tykkää vedestä ja mä tykkään Tulesta tosi paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821329Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍121813- 77745
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744