niin, miten toimii?
tuli ja vesi - miten toimii..
12
2351
Vastaukset
- sammuttaa
tulen ghäh ghähh!!
- siis vesi...
on ylivoimanen elementti..
nooooooooooooooooooooooooh -
kai se riippuu tulesta ja vedestä,
voimasuhteista. - leijonana
siis vesi... kirjoitti:
on ylivoimanen elementti..
nooooooooooooooooooooooooh -
kai se riippuu tulesta ja vedestä,
voimasuhteista.Tuli saa veden kiehumaan :)
- kjähkjäh
leijonana kirjoitti:
Tuli saa veden kiehumaan :)
siis
tarjolla kiehuvaa teetä
tai
pohjaanpalanut kattila.
OO
- kiirastulen kokenut
kokemusta on,,,,oli todella lyhyt ja ytimekäs liitto, molemmat haavoittivat toisiaan. Väärinkäsityksiä ja valtataistelua koko ajan...
en suosittele edes pahimmalle viholliselleni, jos mulla olisi sellainen...- no hyvä
kuulla - että aika vastakohtia, meinaat..
entä jos nouseva merkki vesimerkillä myös leijona..
taitaa olla yhtä taikauskoa tämä. älä vastaa.
- heippodei
eli vesi sammuttaa tulen.. Se kertoo jo paljon tastä!!!!
- no sitten varmaan
niin, katsotaan..
- Parisuhteen tuli
Monta vuotta jo takana, ja toimii paremmin kun mikään.
Jos kyseessä on kaksi aikuista ihmistä, jotka ovat jo ehtineet nähdä elämää ja kasvaa lapsen kengistä ulos, niin kyseiset elementit vain täydentävät toisiaan.
Meillä on arki jo koittanut ja olemme toistemme parhaat kaverit. Olen edelleen täysin rakastunut kumppaniini ja hän palvoo minua.
Suosittelen siis.
Ps. Aina kannattaa ensin miettiä mitä etsii ja mitä on valmis kestämään todellisen rakkauden eteen. Nykyään annetaan periksi niin helpolla. Jos aina heti luovuttaa, niin ei voi mitään hyvää saadakaan..Todellinen rakkaus antaa toiselle tilaa ja kestää/antaa anteeksi ihan hiton paljon (enkä nyt tarkoita uskottomuutta, väkivaltaa, alkoholia tms).- tämä viesti..
antoi vastauksen, jota lähdin metsästämään. Hieno, kypsä vastaus, kiitos siitä.
Vesi ja tuli elementteinä voivat toimia vallan mainiosti. :) - Anonyymi
Itse tuli (leijona) ja nuoruuden rakkaus vesi (skorpioni).
En ole missään vaiheessa kokenut niin syvää kiintymystä toisen ihmisen kanssa kuin hänen.
Tapasimme uudestaan reilun 20 vuoden jälkeen ja rakkaus roihahti uudelleen jälleen, enkä enää halua menettää häntä koskaan enää.
- Anonyymi
No minulla ovat elementteinä Tuli ja Maa, mut en tykkää vedestä ja mä tykkään Tulesta tosi paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992