tuli ja vesi - miten toimii..

gghhj

niin, miten toimii?

12

2440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sammuttaa

tulen ghäh ghähh!!

• siis vesi...

on ylivoimanen elementti..

nooooooooooooooooooooooooh -
        kai se riippuu tulesta ja vedestä,
        voimasuhteista.

• leijonana
        siis vesi... kirjoitti:

on ylivoimanen elementti..

nooooooooooooooooooooooooh -
        kai se riippuu tulesta ja vedestä,
        voimasuhteista.

Tuli saa veden kiehumaan :)

• kjähkjäh
        leijonana kirjoitti:

Tuli saa veden kiehumaan :)

siis

tarjolla kiehuvaa teetä
        tai
        pohjaanpalanut kattila.

OO

• kiirastulen kokenut

kokemusta on,,,,oli todella lyhyt ja ytimekäs liitto, molemmat haavoittivat toisiaan. Väärinkäsityksiä ja valtataistelua koko ajan...

en suosittele edes pahimmalle viholliselleni, jos mulla olisi sellainen...

• no hyvä

kuulla - että aika vastakohtia, meinaat..
        entä jos nouseva merkki vesimerkillä myös leijona..

taitaa olla yhtä taikauskoa tämä. älä vastaa.

• heippodei

eli vesi sammuttaa tulen.. Se kertoo jo paljon tastä!!!!

• no sitten varmaan

niin, katsotaan..

• Parisuhteen tuli

Monta vuotta jo takana, ja toimii paremmin kun mikään.

Jos kyseessä on kaksi aikuista ihmistä, jotka ovat jo ehtineet nähdä elämää ja kasvaa lapsen kengistä ulos, niin kyseiset elementit vain täydentävät toisiaan.
      Meillä on arki jo koittanut ja olemme toistemme parhaat kaverit. Olen edelleen täysin rakastunut kumppaniini ja hän palvoo minua.

Suosittelen siis.

Ps. Aina kannattaa ensin miettiä mitä etsii ja mitä on valmis kestämään todellisen rakkauden eteen. Nykyään annetaan periksi niin helpolla. Jos aina heti luovuttaa, niin ei voi mitään hyvää saadakaan..Todellinen rakkaus antaa toiselle tilaa ja kestää/antaa anteeksi ihan hiton paljon (enkä nyt tarkoita uskottomuutta, väkivaltaa, alkoholia tms).

• tämä viesti..

antoi vastauksen, jota lähdin metsästämään. Hieno, kypsä vastaus, kiitos siitä.

Vesi ja tuli elementteinä voivat toimia vallan mainiosti. :)

• Anonyymi

Itse tuli (leijona) ja nuoruuden rakkaus vesi (skorpioni).
        En ole missään vaiheessa kokenut niin syvää kiintymystä toisen ihmisen kanssa kuin hänen.

Tapasimme uudestaan reilun 20 vuoden jälkeen ja rakkaus roihahti uudelleen jälleen, enkä enää halua menettää häntä koskaan enää.

• Anonyymi

No minulla ovat elementteinä Tuli ja Maa, mut en tykkää vedestä ja mä tykkään Tulesta tosi paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1329
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1033
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      121
      813
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      744
    Aihe