Risteyksissä sammuu aina silloin tällöin, vauhtia ja vaarallaisia tilanteita on myös piisannut jos laskee vaikka alamäkeä vapaalla ( caliber rullaa hyvin alamäessä ) ja yhtäkkiää se sammuu jolloin katoaa ohjaus ja jos sattuu vielä olemaan tiessä mutka niin huh huh...
Sammuileeko muillakin Caliberi?
10
4326
Vastaukset
- vietävä
ks.tuo allaoleva ärsyttää ja ihastuttaa ketju. Siellä puhutaan auton sammumisesta. Huollossa olisi hyvä mainita tuo sammuminen, niin voisivat
ehkä tehdä sille jotain kuten esim. lisätä tyhjäkäyntinopeutta. - Omistaja.
Ainakin minulla sammuilee silloin tällöin!
Ensin syttyy öjlyvalo ja samantien auto sammuu!
On muuten aika paha homma kun sammuu kesken mutkan! Kerran tulin mutkaan ja auto sammui oli tuuri että ei ollut ketään vastakkaisella kaistalla jonne oli pakko ohjata muuten olisin mennyt ojaan!
Käytin huollossa ei havaittu vikaa ekalla kerralla, toisella kertaa vaihdettiin öljyt ja suodatin ei muuta vikaa, ja nyt kolmannella kerralla tilattiin joku öljynpaine anturi jonka toimitus aika on 5-6 viikkoa kun siihen tarvitaan joku erikoisavain....- blää2
halvan sait. And that´s the way the cookie crumbles.
- Cali
Juu, sammuileehan se, hippasen risoi tänäkin aamuna kun 20 km:n matkalla kolmasti sammui.
Vauhtia ja vaarallisia tilanteita todellakin piisaa, kuten aloittaja sanoi, tänäänkin meinasin mennä liikenteenjakajan läpi.
Muuten hyvä auto kun vielä onnistuisivat kehittämään sellaisen mallin mikä pysyy käynnissä.- ritke dotkesteri
Vie huoltoon, ei toi ole normaalia. Mulla oli myös sama ongelma alussa, mutta kovasti kun yrittää ymmärtää amerikan ihmeen päälle, ja opetella sen ominaisuuksia, niin enää ei ole sammuillut. Siinä on näköjään TODELLA herkkä ja pitkä kytkin. Oikeen kohdan löytämiseen meni kyl hetki, et oppi vaihtaan sujuvasti vaihteen. Kyl vähän ihmetytti kun alkoi tuntuun siltä että osasin ajaa (juuri kortin saaneena) teinivuosina paremmin faijan ladaa kuin että nyt noin parikyt vuotta ajokokemusta karttuneena caliberia..:)
Niin muuten, hyvä ettei tullut hinauskeikka ekoilla viikoilla.. Luulin että öljyvalon syttyessä kävi jotain katastrofaalista.. Mut sehän vaan sammu keskelle Mannerheimintietä ruuhkassa.. Jee. Olis ollut varmaan noloo hinauttaa ihan kunnossa olevaa autoo.. - ...
ritke dotkesteri kirjoitti:
Vie huoltoon, ei toi ole normaalia. Mulla oli myös sama ongelma alussa, mutta kovasti kun yrittää ymmärtää amerikan ihmeen päälle, ja opetella sen ominaisuuksia, niin enää ei ole sammuillut. Siinä on näköjään TODELLA herkkä ja pitkä kytkin. Oikeen kohdan löytämiseen meni kyl hetki, et oppi vaihtaan sujuvasti vaihteen. Kyl vähän ihmetytti kun alkoi tuntuun siltä että osasin ajaa (juuri kortin saaneena) teinivuosina paremmin faijan ladaa kuin että nyt noin parikyt vuotta ajokokemusta karttuneena caliberia..:)
Niin muuten, hyvä ettei tullut hinauskeikka ekoilla viikoilla.. Luulin että öljyvalon syttyessä kävi jotain katastrofaalista.. Mut sehän vaan sammu keskelle Mannerheimintietä ruuhkassa.. Jee. Olis ollut varmaan noloo hinauttaa ihan kunnossa olevaa autoo..on mulla sammunut kesken ajon. Alussa oli todellisia vaikeuksia päästä liikkeelle pienessä ylämäessä a) auto joko sammui b) alkoi valumaan taaksepäin jos ei ollu käsijarrua päällä. Nyttemmin oon oppinu lähtemään liikkeelle vähän paremmin. Muuten oon autoon tosi tyytyväinen mut siinä sais olla alakierroksilla pikkasen enemmän vääntöö. Ja se bensankulutus ei oo ihan sitä luokkaa mitä tehdas lupaa. Toisaalta en oo vielä kun kolme tankillista ajanu. Ehkä se paranee kunhan kilsoja tulee lisää.
Mä en ymmärrä ihmisten kitinöitä muovisuudesta. Mua ei haittaa ainakaan. Mun mielestä auto on sekä sisältä että ulkoa paljon tyylikkäämpi kun esim. mun vanha auto volvo S60
Kohta kuukauden ajanu eikä yhtään caliberia tullut vastaan. Täytyy nauttia niin pitkään kun voi :) - Caliber 2/07
... kirjoitti:
on mulla sammunut kesken ajon. Alussa oli todellisia vaikeuksia päästä liikkeelle pienessä ylämäessä a) auto joko sammui b) alkoi valumaan taaksepäin jos ei ollu käsijarrua päällä. Nyttemmin oon oppinu lähtemään liikkeelle vähän paremmin. Muuten oon autoon tosi tyytyväinen mut siinä sais olla alakierroksilla pikkasen enemmän vääntöö. Ja se bensankulutus ei oo ihan sitä luokkaa mitä tehdas lupaa. Toisaalta en oo vielä kun kolme tankillista ajanu. Ehkä se paranee kunhan kilsoja tulee lisää.
Mä en ymmärrä ihmisten kitinöitä muovisuudesta. Mua ei haittaa ainakaan. Mun mielestä auto on sekä sisältä että ulkoa paljon tyylikkäämpi kun esim. mun vanha auto volvo S60
Kohta kuukauden ajanu eikä yhtään caliberia tullut vastaan. Täytyy nauttia niin pitkään kun voi :)Millä moottorilla autosi on ja paljonko menee suunnilleen bensaa ajossa? Eipä ne kulutuslukemat tahdo yleensä aivan täysin tehtaan ilmoittamiin mennä, kun on ajotapoja yms. erilaisia.
Omaa odotellessa - Hämbe
Caliber 2/07 kirjoitti:
Millä moottorilla autosi on ja paljonko menee suunnilleen bensaa ajossa? Eipä ne kulutuslukemat tahdo yleensä aivan täysin tehtaan ilmoittamiin mennä, kun on ajotapoja yms. erilaisia.
Omaa odotellessaMulla on 1,8 "karvalakkimalli", kulutukseen olen ollut aivan tyytyväinen eli 7,4 satasella, ei mielestäni ollenkaan paha varsinkin kun suurin osa ajosta on kylillä ja kyläteillä ajelua eli maantieajoa ei paljoakaan.
Kovasti olen ollut muutenkin tyytyväinen autoon, hyvä ostos, takana kolmisentuhatta kilometriä. - ...
Caliber 2/07 kirjoitti:
Millä moottorilla autosi on ja paljonko menee suunnilleen bensaa ajossa? Eipä ne kulutuslukemat tahdo yleensä aivan täysin tehtaan ilmoittamiin mennä, kun on ajotapoja yms. erilaisia.
Omaa odotellessakoneella sxt versio. Kulutus on ollu siinä 8.4-8.7 luokkaa satasella. Puolet kaupunkiajoo, puolet maantietä. Tosin kaupungissa jonkin verran kiihyttelyä ja matkat lyhyitä noin 4-5km. Luulen, että kulutus johtuu siitä. Tietty ei oo vielä oppinu ajamaan sillä taloudellisesti.
- Anonyymi
Mors! Mulla Caliber 2l cvt 2008 ja alkoi sammuileen???Vaihdettu bensapumppu, polttoaineenohjainboxi,moottorinohjainboxi...Ja viime sammu suoraan ajosta 40km matkalla 5kertaa..mut aina on lähteny melkein het uudestaan käymään???Mut ei tiä kuinka kauas pääsee...
On taas pajalla ihmeteltävänä.
KOMMENTEJA KIITOS...
Melkein epätoivoinen.Harry.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137400- 495541
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa603070Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101588Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2001427Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251067Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926