Estoy buscando a una intercambio (feminina) francesa para conversar.. Las idiomas serian ingles-frances o tambien fines-frances, possible.
- soy feminina de 30 anyos y solo para aprender hablar mas lenguas, yo especialmente frances-
buscando
6
988
Vastaukset
- -----------
Ja mitäs tolla oli tekemistä ranskan kielen kanssa?
- ,,,
Que quiero aprender frances..
Ya tomando clases..pero no se escribir nada en frances todavia..hace falta un intercambio..:) - missäs?
,,, kirjoitti:
Que quiero aprender frances..
Ya tomando clases..pero no se escribir nada en frances todavia..hace falta un intercambio..:)Miksi täällä sivuilla ei ole espanjankielistä foorumia?
- lapsuslinguae
missäs? kirjoitti:
Miksi täällä sivuilla ei ole espanjankielistä foorumia?
¿Y por qué no pones en marcha un foro en español? En la página principal http://keskustelu.suomi24.fi/ , en la parte inferior, hay un enlace a través del cual puedes proponer un nuevo foro (ehdota uutta aihetta).
- chen tsi
Estoy listo para ayudarte. Puedo ensenarte el Francés. Que dices??
¿Cuántos clases ha tomado usted? Yo también quisiera aprender Francés. ¿Por qué no usa Skype para hablar con algún frances nativo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272233
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282166- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue191541- 271317
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24912- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853