Kertokaa kaikki jotka osaatte kung fua,miten perhosvoltti tehdään ja miten sitä kannattaisi hioa ja muita tehokkaita liikkeitä?
kung fu liikkeitä?
6
865
Vastaukset
- kung fu miäs
Hei älä oleta että kaikki kung fu miehet tollasia osaa, se on loukkavaa, nuo on enemmänki tätä näytös wushu voimistelu hommia. No niin ei enää valitusta.
Se on perhospotku ei voltti. Mä oon joskus treenannu sellasia, osasin jotenkuten. Elikkä siinä on se ylös ponnistus tärkein, elikkä räjähtävää voimaa jaloista. Eka askel ton oppimises on että heität ilmaan vaan toista jalkaa, toinen pysyy maassa. Sitten yrität heittää koko kehoa.
Sanot muita TEHOKKAITA, eihän tuo nyt mikään tehokas tai käytännöllinen liike ole. Tehokkaita vain kung fuulle ominaisia liikkeitä on vaikeata löytää, mutta otetaan nyt esimerkiksi joku polveen astuminen ala wing chun, elikkä sä astut vastustajan polveen päin varpaat ulospäin suuntautuneita. Muita en nyt jaksa miettiä, laitan ehkä sit myöhemmin lisää teille luettavaksi. Kung fu tyylejä on niin paljon että sä voit löytää kaikki mahdolliset ihmis kehon hyökkäykseen tarkoitetut liikkeet kiinalaisista tyyleistä.- zanche
Kiitos täytyy harjoitella. No laita lisää sit tai jos jaksat
- kung fu miäs
niin mä unohdin vielä yhen tärkeän asian. Sun jalat pitää kans venyä hyvin sinne taakse ku sä lähet lentoon, että ne nousee tarpeeks ylös.
- shodan
Mene seuraan. Ilman opetusta et opi alkeita.
- Brucelee
Muuta kiinaan!!!
Shaolin temppelissä sä opit sekunissa sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Jujutsuka
Shaolin temppeliin?
Sehän nykypäivänä yksi maailman suurimmista turisti rysistä! :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446