kung fu liikkeitä?

zanche

Kertokaa kaikki jotka osaatte kung fua,miten perhosvoltti tehdään ja miten sitä kannattaisi hioa ja muita tehokkaita liikkeitä?

6

826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kung fu miäs

      Hei älä oleta että kaikki kung fu miehet tollasia osaa, se on loukkavaa, nuo on enemmänki tätä näytös wushu voimistelu hommia. No niin ei enää valitusta.
      Se on perhospotku ei voltti. Mä oon joskus treenannu sellasia, osasin jotenkuten. Elikkä siinä on se ylös ponnistus tärkein, elikkä räjähtävää voimaa jaloista. Eka askel ton oppimises on että heität ilmaan vaan toista jalkaa, toinen pysyy maassa. Sitten yrität heittää koko kehoa.

      Sanot muita TEHOKKAITA, eihän tuo nyt mikään tehokas tai käytännöllinen liike ole. Tehokkaita vain kung fuulle ominaisia liikkeitä on vaikeata löytää, mutta otetaan nyt esimerkiksi joku polveen astuminen ala wing chun, elikkä sä astut vastustajan polveen päin varpaat ulospäin suuntautuneita. Muita en nyt jaksa miettiä, laitan ehkä sit myöhemmin lisää teille luettavaksi. Kung fu tyylejä on niin paljon että sä voit löytää kaikki mahdolliset ihmis kehon hyökkäykseen tarkoitetut liikkeet kiinalaisista tyyleistä.

      • zanche

        Kiitos täytyy harjoitella. No laita lisää sit tai jos jaksat


      • kung fu miäs

        niin mä unohdin vielä yhen tärkeän asian. Sun jalat pitää kans venyä hyvin sinne taakse ku sä lähet lentoon, että ne nousee tarpeeks ylös.


    • shodan

      Mene seuraan. Ilman opetusta et opi alkeita.

    • Brucelee

      Muuta kiinaan!!!


      Shaolin temppelissä sä opit sekunissa sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Jujutsuka

        Shaolin temppeliin?

        Sehän nykypäivänä yksi maailman suurimmista turisti rysistä! :DD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      4992
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      39
      1538
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1181
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe