Kertokaa kaikki jotka osaatte kung fua,miten perhosvoltti tehdään ja miten sitä kannattaisi hioa ja muita tehokkaita liikkeitä?
kung fu liikkeitä?
6
917
Vastaukset
- kung fu miäs
Hei älä oleta että kaikki kung fu miehet tollasia osaa, se on loukkavaa, nuo on enemmänki tätä näytös wushu voimistelu hommia. No niin ei enää valitusta.
Se on perhospotku ei voltti. Mä oon joskus treenannu sellasia, osasin jotenkuten. Elikkä siinä on se ylös ponnistus tärkein, elikkä räjähtävää voimaa jaloista. Eka askel ton oppimises on että heität ilmaan vaan toista jalkaa, toinen pysyy maassa. Sitten yrität heittää koko kehoa.
Sanot muita TEHOKKAITA, eihän tuo nyt mikään tehokas tai käytännöllinen liike ole. Tehokkaita vain kung fuulle ominaisia liikkeitä on vaikeata löytää, mutta otetaan nyt esimerkiksi joku polveen astuminen ala wing chun, elikkä sä astut vastustajan polveen päin varpaat ulospäin suuntautuneita. Muita en nyt jaksa miettiä, laitan ehkä sit myöhemmin lisää teille luettavaksi. Kung fu tyylejä on niin paljon että sä voit löytää kaikki mahdolliset ihmis kehon hyökkäykseen tarkoitetut liikkeet kiinalaisista tyyleistä.- zanche
Kiitos täytyy harjoitella. No laita lisää sit tai jos jaksat
- kung fu miäs
niin mä unohdin vielä yhen tärkeän asian. Sun jalat pitää kans venyä hyvin sinne taakse ku sä lähet lentoon, että ne nousee tarpeeks ylös.
- shodan
Mene seuraan. Ilman opetusta et opi alkeita.
- Brucelee
Muuta kiinaan!!!
Shaolin temppelissä sä opit sekunissa sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Jujutsuka
Shaolin temppeliin?
Sehän nykypäivänä yksi maailman suurimmista turisti rysistä! :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131206- 2271189
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671058Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179953Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15929Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33802- 71797