(Iso)Jorma Suomen ylpeys!!!!!!!

(Iso)Jorma Iso-Hintikka

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000000396&posting=22000000019383081

Taisit seota MULKKU
Kirjoittanut: jukujuku 12.9.2006 klo 18.17

   
   nyt kokonaan kun Kimi nousi palkintopallille ja siirtyi Ferrari talliin ykköskuskiksi,Massahan ajaa siksi kun tallissa pitää olla kaksi kuskia sanoi Mika Salo ja sanoi se paljon muutakin . Nimen vaihto on hieno juttu ,mutta pääsit niskan päälle ei tämä sivu ole enään lukemisen arvoinen eikä mielipide sivu pidä hyvänäsi dorga. Kimi Matias Räikkönen ja Heikki Komulainen ovat Suomen ylpeys ensikauden , Jyrätkää Kimi ja Hessu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PS. ÄLÄ UNTA NÄE ET SÄ MUSTA EROON PÄÄSE MULKKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kuten muistatte, nimenomaan Heikki Komulaisena aloitin urani tällä palstalla. Nimeni olen muuttanut kaikkien tietämästä syystä! Ja tämä ihana, ihana fani on nostanut minut jo Räkän rinnalle Suomen ylpeytenä!

Kiitos!

15

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukujua

      On se kumma kun kukaan ei saa tuota hiljaiseksi,tulee mieleen riidankylväjä sarjasta Opelix ja Asterix,taitaa pentu lukea sarjakuvia .

      • (Iso)Jorma Iso-Hintikka

        että tuo jukujukun (eli sinun?) kommentti koski Jesusta;)


      • prost
        (Iso)Jorma Iso-Hintikka kirjoitti:

        että tuo jukujukun (eli sinun?) kommentti koski Jesusta;)

        Ja kaikki kuitenkin tietävät, että edesmennyt jesus syntyi(Iso)Jorma Iso-Hintikkana.


      • (Iso)Jorma Iso-Hintikka
        prost kirjoitti:

        Ja kaikki kuitenkin tietävät, että edesmennyt jesus syntyi(Iso)Jorma Iso-Hintikkana.

        syntyneen Ritvana.

        Onko tämä käsityksesi älykkäästä keskustelusta?

        Mutta jatka toki, jos et muuta tarkoitusta ole elämällesi keksinyt;)


      • prost
        (Iso)Jorma Iso-Hintikka kirjoitti:

        syntyneen Ritvana.

        Onko tämä käsityksesi älykkäästä keskustelusta?

        Mutta jatka toki, jos et muuta tarkoitusta ole elämällesi keksinyt;)

        Olen mies ja nimeni ei ole Ritva, eikä jukujuku. What ever...et ymmärrä kuitenkaan..


    • jukujuku

      suomen ylpeys niin minä olen "Marilyn Monreo" sinusta tulee mieleen kaksi asiaa , "Poika nimeltä Päivi" biisi ja kamelontti joka vaihtaa väriä aina kun se pelkää.

      • (Iso)Jorma Iso-Hintikka

        Onko henkilökohtainen solvaaminen ainoa, johon pystyt? Onko se mielestäsi kypsän, analyyttisen ja älykkään aikuisen merkki?


      • jukujuku
        (Iso)Jorma Iso-Hintikka kirjoitti:

        Onko henkilökohtainen solvaaminen ainoa, johon pystyt? Onko se mielestäsi kypsän, analyyttisen ja älykkään aikuisen merkki?

        Kaikille tulee kirjoitus virheitä jopa sinullekin joten lue nyt tarkkaan tämä haista v.... ja pyörry ja kun heräät tee se uudestaan . Toivon etttä tämäkin sivu olisi maksullinen ihan SINUN ja sen PERKELEEN jessustelian sekä kondomimainos julikan takia joten älä jätkä kaiva verta nenästäsi ,jos mulle alat tosissasi vittuilemaan niin siitä vaan takaan ja alle viivaan että toseksi jäät MULKKU , TAKINKÄÄNTÄJÄ Tonavan äänitorvi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SUOMEN YLPEYS ,FORMUA-ASIANTUNTIA,HUIPPU AJAJA,TEKO HOMO.KAKARA,KUSIPÄÄ , ja miten tämä liittyy formulaan ja tähän sivuun on se että sinä lietsot riitaa ja olet olevasi kovikin suosittu,pistä ne vitunsiniset lasit päähän ja mee siine perkeleen pilkille räkänokka. Voi helvetti kun helpotti ,ja voisin vetäisin sua lättyyn ja kiristäisin jakarilla sun pulttejas dorga. Turha leikkiä mun kanssa.dorgien dorka.


      • (Iso)Jorma Iso-Hintikka
        jukujuku kirjoitti:

        Kaikille tulee kirjoitus virheitä jopa sinullekin joten lue nyt tarkkaan tämä haista v.... ja pyörry ja kun heräät tee se uudestaan . Toivon etttä tämäkin sivu olisi maksullinen ihan SINUN ja sen PERKELEEN jessustelian sekä kondomimainos julikan takia joten älä jätkä kaiva verta nenästäsi ,jos mulle alat tosissasi vittuilemaan niin siitä vaan takaan ja alle viivaan että toseksi jäät MULKKU , TAKINKÄÄNTÄJÄ Tonavan äänitorvi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SUOMEN YLPEYS ,FORMUA-ASIANTUNTIA,HUIPPU AJAJA,TEKO HOMO.KAKARA,KUSIPÄÄ , ja miten tämä liittyy formulaan ja tähän sivuun on se että sinä lietsot riitaa ja olet olevasi kovikin suosittu,pistä ne vitunsiniset lasit päähän ja mee siine perkeleen pilkille räkänokka. Voi helvetti kun helpotti ,ja voisin vetäisin sua lättyyn ja kiristäisin jakarilla sun pulttejas dorga. Turha leikkiä mun kanssa.dorgien dorka.

        Voisimmeko jatkossa pysytellä enemmän asialinjalla näissä keskusteluissa? Henkilökohtaisesti olen ainakin sitä mieltä, että siten saamme aikaan rakentavampaa keskustelua. Eikä ehkä sinultakaan katkea verisuoni päästä ennen aikojaan. Pidämmehän me molemmat kuitenkin elämääsi tärkeänä!

        Mitä tulee asiantuntijuuteeni ja rakastettavuuteeni, niitä ei ole tällä palstalla juuri kukaan kiistänyt. Hyvää päivänjatkoa!


      • jukujuku
        (Iso)Jorma Iso-Hintikka kirjoitti:

        Voisimmeko jatkossa pysytellä enemmän asialinjalla näissä keskusteluissa? Henkilökohtaisesti olen ainakin sitä mieltä, että siten saamme aikaan rakentavampaa keskustelua. Eikä ehkä sinultakaan katkea verisuoni päästä ennen aikojaan. Pidämmehän me molemmat kuitenkin elämääsi tärkeänä!

        Mitä tulee asiantuntijuuteeni ja rakastettavuuteeni, niitä ei ole tällä palstalla juuri kukaan kiistänyt. Hyvää päivänjatkoa!

        kun suutun.


      • (Iso)Jorma Iso-Hintikka
        jukujuku kirjoitti:

        kun suutun.

        Toivottavasti joskus saan nähdä suuttumisesi livenä!


      • jukujuku
        (Iso)Jorma Iso-Hintikka kirjoitti:

        Toivottavasti joskus saan nähdä suuttumisesi livenä!

        Unkarissa,kameliontti.


      • (Iso)Jorma Iso-Hintikka
        jukujuku kirjoitti:

        Unkarissa,kameliontti.

        Koska olen asiantuntija useammalla alalla, joudun askaroimaan työni ja harrastusteni parissa enimmäkseen kansainvälisiä medioita seuraten tietokoneyhteyksien äärellä. Toivottavasti pääset kuitenkin TV-kuviin. Erikoisen iloinen olisin, jos katsomossa liehuisi iso lakana, jossa lukisi "Terveisiä (Iso)Jorma Iso-Hintikalle".


    • Anonyymi

      Tyttelikö se nostaa jotain vanhoja trollialoituksia.

    • Anonyymi

      PERSEREIKÄNI HAISEE paskalle saatana AAAaaaaaAAöäöäö ÖÖÄÄÄaöäaÖÄ

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe