(Iso)Jorma Suomen ylpeys!!!!!!!

(Iso)Jorma Iso-Hintikka

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000000396&posting=22000000019383081

Taisit seota MULKKU
Kirjoittanut: jukujuku 12.9.2006 klo 18.17

nyt kokonaan kun Kimi nousi palkintopallille ja siirtyi Ferrari talliin ykköskuskiksi,Massahan ajaa siksi kun tallissa pitää olla kaksi kuskia sanoi Mika Salo ja sanoi se paljon muutakin . Nimen vaihto on hieno juttu ,mutta pääsit niskan päälle ei tämä sivu ole enään lukemisen arvoinen eikä mielipide sivu pidä hyvänäsi dorga. Kimi Matias Räikkönen ja Heikki Komulainen ovat Suomen ylpeys ensikauden , Jyrätkää Kimi ja Hessu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PS. ÄLÄ UNTA NÄE ET SÄ MUSTA EROON PÄÄSE MULKKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kuten muistatte, nimenomaan Heikki Komulaisena aloitin urani tällä palstalla. Nimeni olen muuttanut kaikkien tietämästä syystä! Ja tämä ihana, ihana fani on nostanut minut jo Räkän rinnalle Suomen ylpeytenä!

Kiitos!

15

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukujua

On se kumma kun kukaan ei saa tuota hiljaiseksi,tulee mieleen riidankylväjä sarjasta Opelix ja Asterix,taitaa pentu lukea sarjakuvia .

• (Iso)Jorma Iso-Hintikka

että tuo jukujukun (eli sinun?) kommentti koski Jesusta;)

• prost
        (Iso)Jorma Iso-Hintikka kirjoitti:

että tuo jukujukun (eli sinun?) kommentti koski Jesusta;)

Ja kaikki kuitenkin tietävät, että edesmennyt jesus syntyi(Iso)Jorma Iso-Hintikkana.

prost kirjoitti:

Ja kaikki kuitenkin tietävät, että edesmennyt jesus syntyi(Iso)Jorma Iso-Hintikkana.

syntyneen Ritvana.

Onko tämä käsityksesi älykkäästä keskustelusta?

Mutta jatka toki, jos et muuta tarkoitusta ole elämällesi keksinyt;)

• prost

syntyneen Ritvana.

Onko tämä käsityksesi älykkäästä keskustelusta?

Mutta jatka toki, jos et muuta tarkoitusta ole elämällesi keksinyt;)

Olen mies ja nimeni ei ole Ritva, eikä jukujuku. What ever...et ymmärrä kuitenkaan..

• jukujuku

suomen ylpeys niin minä olen "Marilyn Monreo" sinusta tulee mieleen kaksi asiaa , "Poika nimeltä Päivi" biisi ja kamelontti joka vaihtaa väriä aina kun se pelkää.

Onko henkilökohtainen solvaaminen ainoa, johon pystyt? Onko se mielestäsi kypsän, analyyttisen ja älykkään aikuisen merkki?

• jukujuku

Onko henkilökohtainen solvaaminen ainoa, johon pystyt? Onko se mielestäsi kypsän, analyyttisen ja älykkään aikuisen merkki?

Kaikille tulee kirjoitus virheitä jopa sinullekin joten lue nyt tarkkaan tämä haista v.... ja pyörry ja kun heräät tee se uudestaan . Toivon etttä tämäkin sivu olisi maksullinen ihan SINUN ja sen PERKELEEN jessustelian sekä kondomimainos julikan takia joten älä jätkä kaiva verta nenästäsi ,jos mulle alat tosissasi vittuilemaan niin siitä vaan takaan ja alle viivaan että toseksi jäät MULKKU , TAKINKÄÄNTÄJÄ Tonavan äänitorvi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SUOMEN YLPEYS ,FORMUA-ASIANTUNTIA,HUIPPU AJAJA,TEKO HOMO.KAKARA,KUSIPÄÄ , ja miten tämä liittyy formulaan ja tähän sivuun on se että sinä lietsot riitaa ja olet olevasi kovikin suosittu,pistä ne vitunsiniset lasit päähän ja mee siine perkeleen pilkille räkänokka. Voi helvetti kun helpotti ,ja voisin vetäisin sua lättyyn ja kiristäisin jakarilla sun pulttejas dorga. Turha leikkiä mun kanssa.dorgien dorka.

jukujuku kirjoitti:

Kaikille tulee kirjoitus virheitä jopa sinullekin joten lue nyt tarkkaan tämä haista v.... ja pyörry ja kun heräät tee se uudestaan . Toivon etttä tämäkin sivu olisi maksullinen ihan SINUN ja sen PERKELEEN jessustelian sekä kondomimainos julikan takia joten älä jätkä kaiva verta nenästäsi ,jos mulle alat tosissasi vittuilemaan niin siitä vaan takaan ja alle viivaan että toseksi jäät MULKKU , TAKINKÄÄNTÄJÄ Tonavan äänitorvi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SUOMEN YLPEYS ,FORMUA-ASIANTUNTIA,HUIPPU AJAJA,TEKO HOMO.KAKARA,KUSIPÄÄ , ja miten tämä liittyy formulaan ja tähän sivuun on se että sinä lietsot riitaa ja olet olevasi kovikin suosittu,pistä ne vitunsiniset lasit päähän ja mee siine perkeleen pilkille räkänokka. Voi helvetti kun helpotti ,ja voisin vetäisin sua lättyyn ja kiristäisin jakarilla sun pulttejas dorga. Turha leikkiä mun kanssa.dorgien dorka.

Voisimmeko jatkossa pysytellä enemmän asialinjalla näissä keskusteluissa? Henkilökohtaisesti olen ainakin sitä mieltä, että siten saamme aikaan rakentavampaa keskustelua. Eikä ehkä sinultakaan katkea verisuoni päästä ennen aikojaan. Pidämmehän me molemmat kuitenkin elämääsi tärkeänä!

Mitä tulee asiantuntijuuteeni ja rakastettavuuteeni, niitä ei ole tällä palstalla juuri kukaan kiistänyt. Hyvää päivänjatkoa!

• jukujuku

Voisimmeko jatkossa pysytellä enemmän asialinjalla näissä keskusteluissa? Henkilökohtaisesti olen ainakin sitä mieltä, että siten saamme aikaan rakentavampaa keskustelua. Eikä ehkä sinultakaan katkea verisuoni päästä ennen aikojaan. Pidämmehän me molemmat kuitenkin elämääsi tärkeänä!

Mitä tulee asiantuntijuuteeni ja rakastettavuuteeni, niitä ei ole tällä palstalla juuri kukaan kiistänyt. Hyvää päivänjatkoa!

kun suutun.

jukujuku kirjoitti:

kun suutun.

Toivottavasti joskus saan nähdä suuttumisesi livenä!

• jukujuku

Toivottavasti joskus saan nähdä suuttumisesi livenä!

Unkarissa,kameliontti.

jukujuku kirjoitti:

Unkarissa,kameliontti.

Koska olen asiantuntija useammalla alalla, joudun askaroimaan työni ja harrastusteni parissa enimmäkseen kansainvälisiä medioita seuraten tietokoneyhteyksien äärellä. Toivottavasti pääset kuitenkin TV-kuviin. Erikoisen iloinen olisin, jos katsomossa liehuisi iso lakana, jossa lukisi "Terveisiä (Iso)Jorma Iso-Hintikalle".

• Anonyymi

Tyttelikö se nostaa jotain vanhoja trollialoituksia.

• Anonyymi

PERSEREIKÄNI HAISEE paskalle saatana AAAaaaaaAAöäöäö ÖÖÄÄÄaöäaÖÄ

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      59
      5718
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      206
      4687
    3. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      16
      4152
    4. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      63
      3671
    5. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      51
      3631
    6. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      82
      3348
    7. Mitä on tapahtunut myllymäessä ?

On poliisit Sepänkadulla myllymäessä
      Kankaanpää
      11
      3341
    8. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      60
      3187
    9. Puukotus Lidlissä

Kuka sai puukkoo Lidlin pihas tänään. Ja kuka oli tekijä?
      Kankaanpää
      33
      2860
    10. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      34
      2531
    Aihe