Hym ??????????
ONKO VESI MÄRKÄÄ ???????
10
3165
Vastaukset
- totuus.
usko pois, sinä vähämielinen kanssakulkijamme.
- uuuuuuuuuuuuu
Riippuu siitä, tarkoitatko kuivunutta vettä?
- asiakkaan haaroista
Muu vesi on, paitsi erityisissä veden kuivauslaitoksissa valmistettu jauhemmainen vesi, joka on hyvin kuivaa, speksin mukainen kosteus% on alle 3%. Tämä jauhe on erityisen suosittua mm. aavikkovaeltajien pireissä, onhan se kätevää ottaa mukaan vaellukselle, ei vie tilaa ja kevyttä kantaa. Sitten kun tulee tarve saada vettä, niin jauheen sekaan ei tarvitse kuin kuin lisätä nestettä, ja siitä saadaan valmista juomaa. Juoman laatu riippuu tietysti lisätystä nesteestä, jos se on vettä, saadaan pelkkää vettä, mutta jos se on esim. kossua, saadaan juomasta hieman laimeampaa kossua, kossu vedellä.
- jauhevesi
Motonetissä jauhevesi on halpaa mutta onko se käyttökelpoista? Viime kesänä naapurin Esa oli ostanut t-paitakauppiaalta torilta piraattijauhetta ja voitte uskoa mikä sotku siitäkin sitten lopulta tuli...
Itse olen käyttänyt vain merkkiliikkeen jauhetta. - mutta paras
jauhevesi kirjoitti:
Motonetissä jauhevesi on halpaa mutta onko se käyttökelpoista? Viime kesänä naapurin Esa oli ostanut t-paitakauppiaalta torilta piraattijauhetta ja voitte uskoa mikä sotku siitäkin sitten lopulta tuli...
Itse olen käyttänyt vain merkkiliikkeen jauhetta.Varminta hankkia jostakin perinteikkäästä lyhyttavaraliikkeestä tai siirtomaakaupasta, vaikka ei aina halvinta olekkaan. Peltipurkkiin pakattu on yleensä laadukkaampaa kuin muovipusseissa myytävä, ja kannattaa varoa synteettisiä jäljitelmäjauheita.
- Heilutas
päätäs,se mikä siellä hölskyy, on todella märkää!!
- Anonyymi00007
On. Veden märkyysaste on tarkalleen 2 Veisneriä.
- Anonyymi00008
VESI ON HYVÄÄ JA TOYOTA LAITETAAN TILAUKSEEN. KÖPI
- Anonyymi00009
Märkä vesi on palo- ja pelastusalan termi. Se tarkoittaa sammutusvettä, johon on lisätty kostutetta eli veden pintajännitystä pienentävää ainetta. Märkä vesi tunkeutuu sammutettavaan aineeseen paremmin kuin tavallinen vesi, ja sitä käytetään varsinkin huokoisten aineiden sammuttamiseen. Märän veden käyttökohteita ovat esimerkiksi hiilipöly-, turve-, puuvilla- ja kaatopaikkapalot.
- Anonyymi00010
Välivesi on hyvää. Köpi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2762530Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772433SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis201639- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis531518Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1341376
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli741049