ONKO VESI MÄRKÄÄ ???????

Rokke

Hym ??????????

10

3206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus.

usko pois, sinä vähämielinen kanssakulkijamme.

• uuuuuuuuuuuuu

Riippuu siitä, tarkoitatko kuivunutta vettä?

• asiakkaan haaroista

Muu vesi on, paitsi erityisissä veden kuivauslaitoksissa valmistettu jauhemmainen vesi, joka on hyvin kuivaa, speksin mukainen kosteus% on alle 3%. Tämä jauhe on erityisen suosittua mm. aavikkovaeltajien pireissä, onhan se kätevää ottaa mukaan vaellukselle, ei vie tilaa ja kevyttä kantaa. Sitten kun tulee tarve saada vettä, niin jauheen sekaan ei tarvitse kuin kuin lisätä nestettä, ja siitä saadaan valmista juomaa. Juoman laatu riippuu tietysti lisätystä nesteestä, jos se on vettä, saadaan pelkkää vettä, mutta jos se on esim. kossua, saadaan juomasta hieman laimeampaa kossua, kossu vedellä.

• jauhevesi

Motonetissä jauhevesi on halpaa mutta onko se käyttökelpoista? Viime kesänä naapurin Esa oli ostanut t-paitakauppiaalta torilta piraattijauhetta ja voitte uskoa mikä sotku siitäkin sitten lopulta tuli...

Itse olen käyttänyt vain merkkiliikkeen jauhetta.

• mutta paras
        jauhevesi kirjoitti:

Motonetissä jauhevesi on halpaa mutta onko se käyttökelpoista? Viime kesänä naapurin Esa oli ostanut t-paitakauppiaalta torilta piraattijauhetta ja voitte uskoa mikä sotku siitäkin sitten lopulta tuli...

Itse olen käyttänyt vain merkkiliikkeen jauhetta.

Varminta hankkia jostakin perinteikkäästä lyhyttavaraliikkeestä tai siirtomaakaupasta, vaikka ei aina halvinta olekkaan. Peltipurkkiin pakattu on yleensä laadukkaampaa kuin muovipusseissa myytävä, ja kannattaa varoa synteettisiä jäljitelmäjauheita.

• Heilutas

päätäs,se mikä siellä hölskyy, on todella märkää!!

• Anonyymi00007

On. Veden märkyysaste on tarkalleen 2 Veisneriä.

• Anonyymi00008

VESI ON HYVÄÄ JA TOYOTA LAITETAAN TILAUKSEEN. KÖPI

• Anonyymi00009

Märkä vesi on palo- ja pelastusalan termi. Se tarkoittaa sammutusvettä, johon on lisätty kostutetta eli veden pintajännitystä pienentävää ainetta. Märkä vesi tunkeutuu sammutettavaan aineeseen paremmin kuin tavallinen vesi, ja sitä käytetään varsinkin huokoisten aineiden sammuttamiseen. Märän veden käyttökohteita ovat esimerkiksi hiilipöly-, turve-, puuvilla- ja kaatopaikkapalot.

• Anonyymi00010

Välivesi on hyvää. Köpi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      801
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      587
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      531
    6. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      25
      528
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      516
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      23
      476
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      471
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    Aihe