terve vaan kaikki kovat HIM fanit, tartteen apua sellasessa että mistä löytyy joku nettikauppa tms. josta sais sellasen HIMin iha normin nahkavyön missä on solkena se heartagram-logo?? toivottavasti kävi tarpeeksi selväksi mitä tarkoitin...kiitän jo vastauksista!!!
Heartagram-vyö?
6
994
Vastaukset
- wertti9
joo kiitos nopeesta vastauksesta mut ei ihan ollu viel sellanen ku hain..oon nähny sellasii niinku missä on pelkkä se heartagram- logo solkena eikä pelkkänä kuviona metallilaatassa.. mutta kai sellanen jostai sit löytyy..
- HIMittäjä
wertti9 kirjoitti:
joo kiitos nopeesta vastauksesta mut ei ihan ollu viel sellanen ku hain..oon nähny sellasii niinku missä on pelkkä se heartagram- logo solkena eikä pelkkänä kuviona metallilaatassa.. mutta kai sellanen jostai sit löytyy..
www.hellsinkishop.com
- amuur
moi vain!
mulla on sellainen,tilasin suomimetalli.fi stä.
onko sulla him paitoja?jos,minkä laisia?- -ballerina-
Missäköhän tuolla suomimetalli-sivuilla niitä vöitä oli? Mie en löytäny.. :/
- ville-fani
en tiedä että mistä saa nahkaisen vyön, mutta nightwish shopista saa semmoisen kangasvyön, jossa lukee: him tai sit se heartagramlogo! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642486- 2032189
- 711796
- 1011758
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2121121- 811110
- 951059