Gaykoodit!

Emmaaa

Hei, arvon Gayt.

Olemme poikaystäväni kanssa (tai lähinnä minä) tässä lähipäivinä jääneet ihan totaalisesti koukkuun mtv3:sen tekstitvn GAY-chattiin.

Tuntuu, että viesteissä kaikki sanat lyhennetään muutenkin ihan kummallisesti, (esim. "m 36 vap soita s.puh!") mutta näitä joitakin ihmeellisiä lyhenteitä eivät meidän pienet heteropäämme ole ymmärtäneet. Toivottavasti täällä joku fiksu osaisi selventää niiden merkitykset meille :)

Lyhenteet: bd,bb,wc & top-,btm- sekä versatil-kundit

16

8991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klosetti

      Btm on bottom. Se tarkoittaa sellaista miestä, joka on seksissä mielellään "vastaanottavana" osapuolena, naisten tavoin. Top-miehet ovat tälläisen vastakohtia.

      Versatile tekee molempia.

      PS. Älkää katsoko sitä chattia, siellä on pelkästään perverssejä rietastelijoita, jotka leimaavat koko homoyhteisön.

      • Top-miehet

        Top-miehiä siis aktiivista osapuolta ei muualla maailmassa pidetä homona. Eli monessa maassa on yleistä ja täysin tavallista, että naidaan esim. nuoria turistimiehiä.


      • sitten..
        Top-miehet kirjoitti:

        Top-miehiä siis aktiivista osapuolta ei muualla maailmassa pidetä homona. Eli monessa maassa on yleistä ja täysin tavallista, että naidaan esim. nuoria turistimiehiä.

        Entä sitten kun tämä top-mies rakastuu bottomiin? Onko hän sitten edelleen hetero pepun kairaaja?


      • lisäys...
        sitten.. kirjoitti:

        Entä sitten kun tämä top-mies rakastuu bottomiin? Onko hän sitten edelleen hetero pepun kairaaja?

        Tiesitkö, että monessa maassa sut hirtettäisiin turistipojan peppuun kajoamisesta? Joten painu vaan sinne missä saat olla hetero vaikka homostelisit. :D


      • Ymmärrän, että
        sitten.. kirjoitti:

        Entä sitten kun tämä top-mies rakastuu bottomiin? Onko hän sitten edelleen hetero pepun kairaaja?

        Ymmärrän, että poikien naintia (siis panija)harrastetaan maissa, missä naisen kans ei saa olla ennen naimisiin menoa, yleisesti. Ympärileikatut ei kai voi runkata. Ei ainakaan tunnu kun kalua ei oo päästä ihan niin herkkä. Joten nainti yleistä.

        Seurasitko KYLMÄ RINKI sarjaa. Kuvan aika hyvin, että kundin nainti yleistä.


      • Ei kai se oo
        lisäys... kirjoitti:

        Tiesitkö, että monessa maassa sut hirtettäisiin turistipojan peppuun kajoamisesta? Joten painu vaan sinne missä saat olla hetero vaikka homostelisit. :D

        Vaan se jota on kairattu voi joutua kuseen


      • No huh huh
        Ymmärrän, että kirjoitti:

        Ymmärrän, että poikien naintia (siis panija)harrastetaan maissa, missä naisen kans ei saa olla ennen naimisiin menoa, yleisesti. Ympärileikatut ei kai voi runkata. Ei ainakaan tunnu kun kalua ei oo päästä ihan niin herkkä. Joten nainti yleistä.

        Seurasitko KYLMÄ RINKI sarjaa. Kuvan aika hyvin, että kundin nainti yleistä.

        Mihin ihmeeseen perustuu tuo ikuinen harhaluulo, että ympärileikattu ei voisi tyydyttää itseään.

        Kyllä mulla käsi toimii, ja herkkyyttä riittää.


    • ajaa vanteilla

      eli vetelee ilman kumia peppuun. Älkää kokeilko tätä kotona!

      • olololol

        BB on bareback eli ilman kondomia.


      • Ilman vai

        Käytätkö aina naidessa peppuun kortsua?


      • Kuinka yleistä
        olololol kirjoitti:

        BB on bareback eli ilman kondomia.

        Kuinka yleistä? Onko sulla kokemusta. Joko panemisesta tai naitavana olemisesta ILMAN KORTSUU? MIten liukaste?


      • ltm
        Kuinka yleistä kirjoitti:

        Kuinka yleistä? Onko sulla kokemusta. Joko panemisesta tai naitavana olemisesta ILMAN KORTSUU? MIten liukaste?

        lienee ,mut ite en suostu kumin käyttöön, kaverista kyllä näkee päältäpäinkin,mikä on miehiään ja paljaalla pano on aidointa,eikä siinä pajon liukasteita tarvita,sylkikin jo riittää,suoli itsessään on jo tarpeeksi liukas joten sisään vaan ja nauttimaan,kumilla sitä nautintoa ei tunne kumpikaan,että näin on nautinnot!


    • minäittejaireneehkenkans

      elämän sisältöä teille

      • sisäänkö

        sisäänkö?


    • joo joo

      Mistä noita riittää?
      Tsiisus!

    • Anonyymi

      Siellä on kaikki feikkejä!
      En ole tavannut yhtään ainoaa 11 v aikana.
      Ilmoituksiin vastannut yli sataan!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe