kun hommaa digiboxin ,jossa on tää maksullisille kanaville tarkoitettu korttipaikka niin tarviiks mä jonkun lautasen kuitenkin virittää,vai miten tää systeemi pelaa että saan katella canal ohjelmia?
kortillisesta digiboxista
5
575
Vastaukset
Ei tarvitse. Canal tulee ihan normalilla harava-antennilla. Samoin sen saa kaapelista. Sen toki voi vastanottaa myös satelliitista, jos on satelliittiantenni ja satelliittiboksi. Kanavien määrä vaihtelee eri vastaanonottotavoissa.
- C-muksi
okaro kirjoitti:
Siis Canal tulee C-muksissa. Sen pitää toki näkyä, jotta voit vastaanottaa sitä.
ja vielä tohon mistä näitä kortteja saa että voi katella kyseistä kanavaa?Paljonko kk-maksut kanavaa
katseltaessa? - Rosvo Roope
C-muksi kirjoitti:
ja vielä tohon mistä näitä kortteja saa että voi katella kyseistä kanavaa?Paljonko kk-maksut kanavaa
katseltaessa?kaapeli vai antenni yhtiössä?? Jos et tiedä niin kysy naapureilta tai isännöitsijältä.
Linkki: http://www.canalplus.fi/minisite/fall2004_fi/default.asp - lukee että
Rosvo Roope kirjoitti:
kaapeli vai antenni yhtiössä?? Jos et tiedä niin kysy naapureilta tai isännöitsijältä.
Linkki: http://www.canalplus.fi/minisite/fall2004_fi/default.asptaloyhtiöönne on asennettu maanpäällinen digitaaliverkko.Elikäs antennitalous kait sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697464Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435094- 983484
- 442359
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462319- 222168
- 342123
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil211993- 281791
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141683