mun muijasta..

O.G.G .87.

Joo siis oon 15 wee jätkä..ja oon seukannu mun muijan kanssa kohta vuoden..
on vaan pari ongelmaa meinaan toiset kundit.
Mua alkaa pikkuhiljaa vituttaa se ku esim. ollaan kaupungilla ni kaikki muut jätkät huutelee mun muijan perään et sill on hyvä perse sun muuta..
joo mä tiedän et se tosiaan on hyvännäkönen, mut toiki alkaa ottaa päähän.
Ei se mun muija tosiaankaan vehtaa muiden jätkien kanssa eikä mtn. sellasta..
ja pariin kertaan oon käyny yhteen jätkään kiinni joka on mun muijan kans samalla luokalla, ku se vikittelee sitä koko ajan.
ja sit tää toinen juttu..eli ollaan harrastatte nyt seksii jotaki puolisen vuotta ja kaikki on ihan okey..mut laukeen aika herkästi ;) eli siis miten sais vähän pidennettyy hommaa et tyttökin nauttis vähän pidempään..?

24

2810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näätä

      että mitä sä turhaan isottelemaan niin että keneenkään kiinni käyt. Eiköhän ne (fiksut) naiset enemmänkin tykkää sellasesta jätkästä joka ei turhia yritä pullistella. Koeta nyt saada naises puolelles olemalla erityisen hyvä hänelle -niin hyvä ettei todellakaan edes ajatusta muualle sois- Eihän tollasessa teinimeiningissä ole mitään järkeä. Ole vetävä ja fiksu niin takuuvarmasti naisia riittää. Väkivaltainen käytös sitäpaitsi näyttää sun negatiivisia piirteitäs ja naiset voi jopa vieroksua ja pelätä sellaista. Eikä aina aiheetta. Aina kannattaa satsata LAATUUN. ;)

    • Daniel

      Mun on vähän vaikee uskoo tohon et jätkät huutelis jotain kadulla... ehkä kännisenä perjantai-iltana saattaa tulla huutoja. Siinä tapauksessa laittaisin ne huutelijat niin paskaks ja maan tasalle ettei oo ennen nähty!
      Ja mitä tohon laukeemiseen tulee niin aina ku tuntuu et oot tulossa, siirry nuolemaan naista.
      Mulla tosin ongelmana just se päinvastanen, eli en laukee sit millään vaik nainen ois miten seksikäs ja osais hommansa.

      • O.G.G .87.

        ei mun pidä olla muiden naisien edessä fiksu ja mieliksi oleva miks pitäsi..?
        ehkä sä haluat tehdä muihinkin muijiin vaikutuksen..mä en.
        mulle riittää yks. jota rakastan. eikä se paheksu sitä et kävin kiinni siihen jätkään, koska se hiplas mun muijan persettä jne..
        ja kyllä ne vaan kuule huutelee muijien perään..ihme tyyppi jos et koskaan ole kuullut..


      • Näätä
        O.G.G .87. kirjoitti:

        ei mun pidä olla muiden naisien edessä fiksu ja mieliksi oleva miks pitäsi..?
        ehkä sä haluat tehdä muihinkin muijiin vaikutuksen..mä en.
        mulle riittää yks. jota rakastan. eikä se paheksu sitä et kävin kiinni siihen jätkään, koska se hiplas mun muijan persettä jne..
        ja kyllä ne vaan kuule huutelee muijien perään..ihme tyyppi jos et koskaan ole kuullut..

        enhän mä tietty sitä ees sanonu et muitten silmis! Se oli vaa tällänen yleinen yleistys siitä et se sunki nainen varmaanki on fiksu. No ehkä se pullistelu kuuluu ikään mutta kun sun muijallas on pari vuotta enemmän ikää niin epäilenpä vain et se ei pidä siitä et ketään niittaillaan. Mut tottakai sä yrität vaikuttaa siihe tilanteeseen. Pakkohan sun on puolustaa leidiis! Mä oon käyttäny aina sanoja ja ne on kyllä tehonnu. Sitäpaitsi kerran se gimmelis ei pidä siitä hiplailusta niin ohan silläki suu minkä voi aukasta. Sil voiski olla melkonen teho ku muijas ite käskis niitte hiplailijoitten painuu vittuun... Mut anyway, tsemii sulle. En mä pahal mitää mut siin et sä käyt joittenki kimppuun on aina se riski et ne myöhemmin tulee joukolla sun päälle.


      • ----------

        oisit onnellinen kun laukeet...meil sama ongelma kun danielil..ei taho laueta sit millään..


    • Mr.Wizard

      No ei sullakaan hermoja kyllä hirveesti ole sun pitää ymmärtää jos hyvänäkösen kanssa seurustelet että hän on väkisin kanssa käymisessä muiden kanssa ja mielestäni meillä muilla on oikeus sanoa jos jollain on hyvä perse tms ilman että herra kundi kaveri käy päälle.

      Edelleenkin omilla aivoilla ajattelu sallittua.
      Luota ees naiseesi että pysyy sun rinnalla ilman että sä käyt kehenkään kiinni.

    • BooYaa

      ...ettei herkkupeppu kyllästy sun pikakivääriin ja etsi kestävämpää kundia...

    • Minsku

      Jättäisitkö tyttöystäväs koska se on hyvännäkönen? Onko se sen vika? Pukeutuuko provosoivasti? Tiedätkö mitä tuo sana tarkoittaa?

      Keston suhteen en säno mitään, koska en tiedä miten sitä pidentää. Laita kaks kumia, keskeytä, käytä potenssitukia (niitä silikonirenkaita), onhan noita ehdotuksia.

      ja sivuhuomautus: muija on loukkaava sana!

      • O.G.G.87.

        oonko väittäny jättäväni sen tän takia?
        en mielestäni.
        enkä oo jättämässä.
        eikä se pukeudu mitenkään liian paljastavasti sub nuuta..mitenkään horomaisesti..
        mut kai se nyt pikkuhiljaa alkaa vituttaa ku ne on koko ajan sen kimpussa.
        ei se mun tyttöystävä välitä niistä, enkä yhtään ihmettelekkään minkä takia.
        Mut siis joo en tajua sitä et minkä takia jotkut on niin säälittäviä et tarvii varattuun muijaan koskee.
        Ja ne hyvin tietää sen et se on varattu!


    • Jaana

      On tosi ihme että ootte pysyny yhessä jo vuoden! Tommosii sikoja ei sais päästää naisen lähelekkään! Mun MUIJA! Mikä loukkaava sana! On kyllä selvää ettet arvosta sun naistas yhtään! NAISET EI OO MUIJIA!!!

    • *~*~*

      laita kaks kumia.

      Koska oon muija niin voisin kertoo, että jätkät tosi usein unohtaa, että naiselle koskettelu on seksissä usein tärkeämpää kuin yhdyntä. Jos haluat tytöllesi todella hyvän olon, voit nuolla hänen klitoristaan, suudella kaulaa, nuolla ja "silittää" rintoja (ja koko kroppaa). Jottei kieli kuivuisi, voit käyttää paljon käsiä. Esim. leffassa 4o päivää 40 yötä on erittäin hyvä vinkki (mies tekee naiselle orgasmin koskematta häneen sivelemällä hänen vatsaansa ja kroppaansa kukalla). Samaa voi kokeilla myös esim. sulalla, mikäli hän ei kutia kovin herkästi. Ylelliset satiinilakanat, "seksilakanat" kuten jotkut niitä kutsuvat, tuntuvat rakastellessa todella hyviltä...
      Tsemppiä teille!

      • O.G.G.87.

        kiitos..:)
        joo mun TYTTÖ kutiaa kyllä aika helposti mut voishan jotaki tollasta kivaa vaihteluakin koittaa..
        eikä se seksi oo meille vaan se yhdyntä..pari kertaa tehty niin et ei olla viety sitä ees loppuun asti..
        ja sit se tykkää siitä ku nuollaan ja muuten vaan hyväilee.


      • nainen
        O.G.G.87. kirjoitti:

        kiitos..:)
        joo mun TYTTÖ kutiaa kyllä aika helposti mut voishan jotaki tollasta kivaa vaihteluakin koittaa..
        eikä se seksi oo meille vaan se yhdyntä..pari kertaa tehty niin et ei olla viety sitä ees loppuun asti..
        ja sit se tykkää siitä ku nuollaan ja muuten vaan hyväilee.

        Ensinnäkin muistan kyllä, ettei silloin 15-vuotiaana muija ollu loukkaava sana, vaan osa nuorisokieltä, eikä tästä nyt niin kauaa ole, että kieli olisi täysin ehtinyt muuttua.

        Toisekseen, kyllä ymmärrän, että ärsyttää tyttöystävääsi kohdistunut huutelu...minunikäisteni keskuudessa se on jo yksi seksuaalisen ahdistelun muoto. Kyllä se loppuu aikanaan, eikä keneenkään kannata sen takia kiinni käydä. Ole tyytyväinen, että saat itse ihailla sitä takamusta lähempää kuin huutelijat ;)
        Ehkä tyttöystäväsi sana painaisi huutelijoille enemmän, ei ole kiva tytöstäsikään varmaan kuunnella jatkuvasti tuollaista (kateellisiahan pojat varmaan osittain ovat) se saattaa alkaa leimata tyttöäsi muidenkin tyttöjen keskuudessa (tytötkin ovat kateellisia, muistan), eikä ole kiva olla objekti. Tytöt kypsyvät varhemmin ja jossain vaiheessa toivovat kypsempää käytöstä myös tällaisilta huutelijapojilta.

        Noh, mitä tulee siihen seksiasiaan... Kumi taikka kaksi auttaa tottakai, samoin nämä erinomaiset vinkit suuseksin ja muun hyväilyn pidentämisestä ennen yhdyntäosiota. Silloin kun minä ikäisenäsi touhusin poikakaverini kanssa, meillä oli tapana laukaista hänet kertaalleen ennen kun varsinaisesti alettiin hommiin, saatiin paineita pois ja kestoa yhteiseen osioon. Välillä pidettiin taukoakin, oltiin vaan hetki likkumatta. Kertoipa hän myös ajattelevansa jotakin epäkiihottavaa silloin kun ei halunnut vielä laueta.

        Toisen kehoon tutustuminen ja lähekkäin olo muutenkin auttavat ajan kanssa. Tyttöjen saattaa olla vaikeampi saada orgasmi kuin poikien (tämä kyllä riippuu ihmisestä) joten opetelkaa yhdessä tuottamaan nautintoa välillä vain hänelle.

        ps. muista todellakin se klitoris!


      • masa

        nuolkaa vaan juntit jos huvittaa ite en alentus siihen vaikka saisin kaikki mualiman rahat. uskomatonta touhua.


    • Iines*

      Niin, sama on ongelma mutta meillä jätkä on se jolla niitä muijia pyörii housunlahkeissa kiinni. Joskus todella tekee mieli nirhiä muutama "ahdistelija" ja ehkäpä sen takia oon saanu hieman mustasukkasen maineen... Mutta kukapa ei omasta rakkaastaan taistelisi? Liika on tietty liikaa, ja turhasta on turha vääntää riitaa mutta se vaan ärsyttää, vaikka ei mitään "suurempaa" tapahtuiskaan. Niin että periaate että muijat yrittää iskeä ihan kympillä vaikka tietää että jätkä on varattu :(

      • O:G:G:87:

        hyvä ku joku tajuaa..:)


      • nasu84
        O:G:G:87: kirjoitti:

        hyvä ku joku tajuaa..:)

        että haluat tyttöystäväskin nauttivan seksistä!tai siis tarkoitan vaan että itse oon saanu sen kuvan että kovinkaan moni jätkä ei vielä 15vuotiaana välttämättä välitä tollasista jutuista kovinkaan paljon..että tyttöystävä ei ole niin tärkee että toi asia huolettais.
        koita olla välittämättä niistä ulkopuolisists tyypesitä, jotka yrittää iskeä sun tyttöäs, vaikka helppohan se on sanoa koska varmasti se ottaa päähän jos joku tulee lääppimään. tosin tietysti silloin jos joku käy käsiks nii on ihan hyväki että puutut siihen...tyttöystävälles tulee sellanen olo että sun kans on turvallista ja sä välität siitä=)onnee teille kahelle!


      • O.G.G.87.
        nasu84 kirjoitti:

        että haluat tyttöystäväskin nauttivan seksistä!tai siis tarkoitan vaan että itse oon saanu sen kuvan että kovinkaan moni jätkä ei vielä 15vuotiaana välttämättä välitä tollasista jutuista kovinkaan paljon..että tyttöystävä ei ole niin tärkee että toi asia huolettais.
        koita olla välittämättä niistä ulkopuolisists tyypesitä, jotka yrittää iskeä sun tyttöäs, vaikka helppohan se on sanoa koska varmasti se ottaa päähän jos joku tulee lääppimään. tosin tietysti silloin jos joku käy käsiks nii on ihan hyväki että puutut siihen...tyttöystävälles tulee sellanen olo että sun kans on turvallista ja sä välität siitä=)onnee teille kahelle!

        Kiitos kaikille ketkä on viittiny vastata asiallisesti..:)
        Joo siis kyll mun tyttöystävä saa myös orgasmeja mut aika harvoin, mut ei kuitenkaan niin et niitä ei olis koskaan tullut.
        Varsinki sillon jos hyväilen häntä käsin ja tollee.
        Mut sit viel tohon lääppimis juttuun ja huuteluun.
        Mun tyttöystävä on kyll sanonu niille kaikenlaista ja sillee jos ne hiplaa sen takamusta ni se suuttuu siitä, mut ne tavallaan pitää sitä jotenki hauskana ja helppona ku se suuttuu?ja se jotenki tuntuu vaan lisäävän niiden sitä ärsyttämistä...


      • hinttari28

        vedä käteen :)


      • hinttari28 kirjoitti:

        vedä käteen :)

        2003...

        Ole hyvä, tunge sormi perseeseen äläkä enää ikinä nostele itseäsi vanhempia aloituksia etusivulle.


    • o.g.g 87

      sulla on melkein samanlainen nici kun mulla...paitsi et mä oon vaan tyttö ;)

    • Koskakyllämuutentoimii

      Laita peukalo perseeseen ja toinen suuhun ni jos viel laukket ni vaiha sormet päittäin

    • vedä.käteen.ensin

      tosi juttu. käy ensin vessassa runkkaamassa ja vasta sitten panolle. jaksat kauemin ja muijakin nauttii pitempään.

    • rtturtyrt

      tai mitä jos painat takaapäin ensin nopeet ja alat sitten nortin mittasen tauon jälkeen painaa uudestaan tuskin nalli laukee heti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe