Vitun Ceasar
Tän palstan sheriffi on täysi mulkku!!!
10
727
Vastaukset
- Liian tiukkaa
ihan järetöntä
Viestissäsi oli liikaa karkeaa kieltä ja kehoitus rikokseen... Malttia pitää olla niissä viesteissä mitä palstalle kirjoitellaan
- lkjasdflkjöfd
mulkku ja hintti, tuntuu olevan liian karkeaa. Mikä on sallittua? homoseksuaali? siitin?
- vittuuntunut
Että et oo vielä tätä keskusteluu poistanu... Sähän alat edistyä. Vai ootsä niin sekasi että et tajuu vaan:D:D
- hgghh
Menes jo nukkumaan kakara
- sallia mutta
liian tiukka on kyllä yleensä...
- sitten
vitun brutus? Oikeastaan vitustahan me kaikki ollaan tultu ja päin vittua ollaan menossa-Tommy Tabermann on nero.
- serihville
"Mulle kaikki nyt heti" tuokin tabermannin riimeistä, tommy on kyllä nero.
Nero on se joka ei provosoidu, tai osaa ainakin peittää sen. Seriffi Cesar kyllä osaa provosoitua, mutta ei peittää sitä.
Jos palstan seriffi kirjoittaa jotain palstalle, eiköhän sen tarvitsisi olla senverran julkaisukelpoista ja täyttä asiaa ettei hänen tarvitsisi sitä itse poista viidenminuutin kuluttua.
Kun näin toimii, niin ei ainakaan näytä muille hyvää esimerkkiä. - asiantuntija se sinä
serihville kirjoitti:
"Mulle kaikki nyt heti" tuokin tabermannin riimeistä, tommy on kyllä nero.
Nero on se joka ei provosoidu, tai osaa ainakin peittää sen. Seriffi Cesar kyllä osaa provosoitua, mutta ei peittää sitä.
Jos palstan seriffi kirjoittaa jotain palstalle, eiköhän sen tarvitsisi olla senverran julkaisukelpoista ja täyttä asiaa ettei hänen tarvitsisi sitä itse poista viidenminuutin kuluttua.
Kun näin toimii, niin ei ainakaan näytä muille hyvää esimerkkiä.muka olet.. piä vaan pääs kii!
- se edellinen
asiantuntija se sinä kirjoitti:
muka olet.. piä vaan pääs kii!
just noin... sussa olis ainesta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435