Kirjoittelin tuolla aiemmin alempana rajuista ilmavaivoista, jotka olivat riesanamme siinä määrin, että jopa lastenlääkäri alkoi epäillä maitoallergiaa. Hän jopa ehdotti vauvan ollessa 3 kk:n ikäinen korvimaidon vaihtamista johonkin maissipohjaiseen. Halusin itse kuitenkin vielä odottaa ja kas! Ollaan oltu nyt 3 viikkoa ilman minkäänlaista vatsaongelmaa! Vauvalla ikää kohta 4 kk!
Jee!! Kuin lottovoitto!!
3
1850
Vastaukset
- Utelias ja tiedonhaluinen
Meinaan, että kun mulle on kerrottu, että tää uusi Tutteli Plussa olisi erittäin hyvää vaavin masulle niin ajattelin varmistella, että oletko testannut juuri tätä?
- millamaaria
Jos vauvalla on maitoallergia, vain maidoton korvike käy. Imettävän äidin pitää jättää maitoproteiini pois ruokavaliostaan.
- alkup :)
siis vaihtaneet koko aikana Nan-korvikkeesta mihinkään toiseen, vauva oli osaimetyksellä 8 viikkoiseksi saakka, sitten oma maitoni loppui ja jäätiin kokonaan korvikkeen varaan. Apuna olivat Gefilus plus-maitohappobakteeri ja Disflatyl. Kovat ilmavaivat hieman helpottivat noilla, vatsa oli kylläkin ilmantäyteinen. Ensin lääkäri tahtoi odottaa, että lapsi tulee 3-kuiseksi, kun ihan pienille hänen mukaan oli vaikeaa etsiä sopivaa korviketta.
Sitten halusin jo itse odottaa enkä sotkea jo rauhoittuvaa lapsen vatsaa. Eli aika teki tehtävänsä: vatsa ja suolisto tottuivat lehmänmaitoon ja vauva voi hyvin! Maito maistuu ja vatsaan ei koske!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433623- 362264
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321885- 171629
- 171615
- 231568
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai831315- 141287
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881232