Kauneudesta

Kreivitär X

Onpa ollut vilkasta keskustelua sisäisestä kauneudesta ja lihavuuden rumuudesta.

Tämä on nyt minun mielipiteeni mutta minusta lihavuudella tai laihuudella ei varsinaisesti ole mitään merkitystä ihmisen kauneuden kanssa. Jos ihminen on kaunis on hän kaunis oli sitten lihava tai laiha. Ihan samalla tavalla ihminen voi olla ruma oli hän sitten minkä painoinen tahansa. Ja sillä sisäisellä kauneudella ei ole mitään tekemistä painoasioiden kanssa.

Täällä epäillään valehtelijaksi kun joku nainen sanoo saavansa ylipainoisenakin miehiä ihan helposti. Itsekin olen sitä ihmetellyt että kuinka voin näin yli satakiloisena kiinnostaa niin paljon miehiä. No mutta vaikka olenkin lihava on minulla aika kauniit kasvot, hoidan hyvin ihoani ja pukeudun kauniisti ja sitten on vielä isot rinnat. Niin enkä ole mikään "helppo" että seksin perässä olisivat. No olen kuitenkin naimisissa joten asialla ei sinäänsä ole muuta kuin itsetuntoani kohottavaa vaikutusta.
Niin ja silloin kun joskus muutama vuosi aikaa olin vielä ihan normaalipainoinen ja silloin oli vielä enemmän vientiä. Pointtina se että vaikka olen lihonut ei se miesten kiinnostus ole minnekään kokonaan kadonnut.

Tänne kirjoittelevilla hoikilla saattaa hyvinkin olla katkeria tunteita pyöreämpiä kanssaihmisiään kohtaan juuri siitä syystä että oma peilikuva ei hoikkuudesta huolimatta olekaan niin upea ja viha pitää sitten jonnekin purkaa.

Kaikki lihavat kanssasisareni pitäkää hyvää huolta itsestänne, voitte olla kauniita kiloineen päivineen!

12

838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun kun ja kun

-täällä puhutaan liikakiloista ja ympäristö suhtautuu. mutta entä kun on liian LAIHA ei tarvi kun mennä kyläkauppaan ja taas sanotaan että mikä on tuo sinun salaisuutesi hoikkuuteen. mutta kun olen liian laiha ja kärsin siitä kovasti, paino ei nouse vaikka söisit hevosen päivässä, päin vastoin. olen vaihdevuosi-ikäinen ja mua tympii kaikki mainokset että miten nyt saan syödyt kalorini pois sun muuta!!!! - verikokeeni on täysin normaalit ja en tiedä syytä. tulen kohta hulluksi kun olen anorektikon näköinen ja syön päivässä 2:lämmintä ruokaa ja välipalat päälle. NEUVOKAA MINUA MITÄ TEHDÄ.
      PAINONI ON TIPPUNUT ITSESTÄÄN, ONKO VAIHTAREILLA EHKÄ OSUUTENSA ASIAAN,,, KILPIRAUHAS TOIMINTA NORMAALI,,,,,,on otettu mangneettikuvat suolitosta, keuhkokuvat, kaikki mahdolliset verikokeet kaik, ok, rasitustesti poljettu, mikä on vialla. onko kenelläkään samoja ongelmia painon kansssa tänne suuntaan.

• vähän

TÄMÄ EI OLE MIKÄÄN PROVO VAAN TOSI-ELÄMÄSTÄ: 52V NAINEN.

• allistiina

olen aina ollut äärimmäisen hoikka ja saanut kuulla siitä huomautuksia. En liho vaikka söisin 5000 kaloria päivässä. Olen suunnilleen saman ikäinen kuin sinä. En kuitenkaan ole ottanut siitä ongelmaa itselleni,onhan se kuitenkin parempi kuin ylipaino.
        Kuitenkaan täällä ei ehkä kannattaisi hoikkuudestaan pitää ääntä,koska jonkun verran tätäkin palstaa seuranneena olen huomannut lihavien itsetunnon olevan niin nollilla, että kimppuun hyökätään vähimmästäkin aiheesta ja suunnilleen kaikkea epäillään provoiluksi ja pilkanteoksi.
        Saattaa olla että täällä on paljon nuoria peruskouluikäisiä,joita tosiaan pilkataan päin naamaa lihavuudesta ja ovat siksi vähän vainoharhaisia. Itse en kuitenkaan koskaan ole kuullut aikuisten ihmisten huomauttelevan lihaville heidän painostaan. No,selän takana tietysti saatetaan ihmetellä. Me laiheliinit saamme kyllä päivittäin kuulla huomautteluja.

• Kreivitär X
        allistiina kirjoitti:

olen aina ollut äärimmäisen hoikka ja saanut kuulla siitä huomautuksia. En liho vaikka söisin 5000 kaloria päivässä. Olen suunnilleen saman ikäinen kuin sinä. En kuitenkaan ole ottanut siitä ongelmaa itselleni,onhan se kuitenkin parempi kuin ylipaino.
        Kuitenkaan täällä ei ehkä kannattaisi hoikkuudestaan pitää ääntä,koska jonkun verran tätäkin palstaa seuranneena olen huomannut lihavien itsetunnon olevan niin nollilla, että kimppuun hyökätään vähimmästäkin aiheesta ja suunnilleen kaikkea epäillään provoiluksi ja pilkanteoksi.
        Saattaa olla että täällä on paljon nuoria peruskouluikäisiä,joita tosiaan pilkataan päin naamaa lihavuudesta ja ovat siksi vähän vainoharhaisia. Itse en kuitenkaan koskaan ole kuullut aikuisten ihmisten huomauttelevan lihaville heidän painostaan. No,selän takana tietysti saatetaan ihmetellä. Me laiheliinit saamme kyllä päivittäin kuulla huomautteluja.

Niin sitä vaan ihmettelen että onko tämä lihavuus-palsta välttämättä oikea paikka avata keskustelua tuosta aiheesta. En tiedä löytyykö aiheelle omaa foorumia, mutta jotenkin epäilen että lihavuus-palstalla voi oman hoikkuusongelman esiin tuominen hiukan närkästyttää jos itsellä on päinvastaista ongelmaa jonka kanssa painii joka päivä. Enkä tarkoita että ongelmanne ei olisi todellinen ja ikävä mutta tämä paikka voi olla väärä.

Ongelmana lihottamisessa varmasti onkin kuinka sen voi tehdä terveellisesti jos pelkkä tavallisen terveellisen ruoan lisääminen ei saa painoa nousemaan, laihdutettaessa kun kaikki varmasti tietävät ratkaisun avaimet.

Ja niinhän se menee että koskaan ei olla tyytyväisiä olimme sitten millaisia hyvänsä, vaalea ihoiset ruskettavat itseään ja tummaihoiset vaalentavat, suoratukkaiset kihartavat ja kiharatukkaiset suoristavat,tummatukkaiset blondaavat ja blondit värjäävät tummaksi,lihavat laihduttavat ja laihat lihottavat. Kun sitä ajattelee isommassa mittakaavassa on se oikeastaan aika huvittavaa :)

• EN LÖYTÄNYT
        Kreivitär X kirjoitti:

Niin sitä vaan ihmettelen että onko tämä lihavuus-palsta välttämättä oikea paikka avata keskustelua tuosta aiheesta. En tiedä löytyykö aiheelle omaa foorumia, mutta jotenkin epäilen että lihavuus-palstalla voi oman hoikkuusongelman esiin tuominen hiukan närkästyttää jos itsellä on päinvastaista ongelmaa jonka kanssa painii joka päivä. Enkä tarkoita että ongelmanne ei olisi todellinen ja ikävä mutta tämä paikka voi olla väärä.

Ongelmana lihottamisessa varmasti onkin kuinka sen voi tehdä terveellisesti jos pelkkä tavallisen terveellisen ruoan lisääminen ei saa painoa nousemaan, laihdutettaessa kun kaikki varmasti tietävät ratkaisun avaimet.

Ja niinhän se menee että koskaan ei olla tyytyväisiä olimme sitten millaisia hyvänsä, vaalea ihoiset ruskettavat itseään ja tummaihoiset vaalentavat, suoratukkaiset kihartavat ja kiharatukkaiset suoristavat,tummatukkaiset blondaavat ja blondit värjäävät tummaksi,lihavat laihduttavat ja laihat lihottavat. Kun sitä ajattelee isommassa mittakaavassa on se oikeastaan aika huvittavaa :)

OMAA FOORUMIA LAIHELIINEILLE!

• kuullut huomautuksia
        allistiina kirjoitti:

ylipainosta lihaville, koska et ole lihava.
        Minä olen ollut koko ikäni ja voin vakuuttaa että kyllä ne aikuisetkin osaavat. Erittäin julmillakin tavoilla.

Valitettavasti yksi neljästä lapsestanikin on ylipainoinen ja ikävimmät kommentit olemme/hän on saanut aikuisilta!
        Esimerkiksi mummultaan, äidiltäni, joka on myös omaa itsetuntoani osannut aina koetella. Vaikka on itse meitä kumpaakin myös syöttänyt.
        Yritin lastani mahdollisimman pitkään varjella tiedolta että on ylipainoinen, mutta kyllä ympäristö piti huolen että tyttö alkoi hävetä itseään. Surullista, on vain vähän pyöreä ja todella kaunis lapsi.
        Eräskin ystäväni tivasi tytöltä kerran että montako kiloa on lihonut sitten viime tapaamisen!
        Koskaan en ole vihjannut mitään hänen omien lastensa ulkonäöstä.

Eräs kaverini oli kerran todella hämmästynyt kun eräs mies katsoi minua kadulla pitempään. Hetken ihmeteltyään totesi että sen täytyi johtua pitkistä hiuksistani.

Useimmat ihmiset tietenkin ovat sivistyneitä, mutta kyllä törppöjä riittää ihan tarpeeksi.

Kerran yksi pulska kaverini söi junassa ja hänelle tultiin sanomaan että eikö kannattaisi jo lopettaa.

Minulle on sanottu että saman peilin eteen kanssani ei mahdu.
        Että minun ei kannattaisi juoda maitoa.
        Että ei ole ihmekään jos selkää särkee( neuvolalääkäri odotusaikana, normaali painonnousu).
        Esimerkkejä riittää.

Oikeasti, jos on lapsesta saakka ollut ylipainoinen, on itsetunto monilla tosi heikko.
        Mutta kyllä sitä saa aikuisenakin kuulla.
        Valitettavasti.

• yksinkertaisuus

niin, kumpikohan meistä on enemmän miesten mieleen, joskaan sillä ei ole mitään merkitystä, ihmisen on löydettävä arvonsa jostakin muualta kuin toisen sukupuolen hyväksymisestä?

Sinä lihava, isorintainen ja kauniskasvoinen nainen vai minä hoikka isorintainen ja kauniskasvoinen nainen? Ei sillä sisäisellä kauneudella ole mitään virkaa silloin kun valitaan täysin vieraiden ihmisten keskuudesta esimerkiksi ihminen tanssimaan, kyllä siinä nimenomaan ulkoinen kauneus ratkaisee.

• yksinkertaisuus on pyhää

Ei sitten löytynyt yhtään empatiaa edelliselle kirjoittajalle, joka kertoi itseensä ja lapseensa kohdistuvista ikävistä kommenteista?

Sinä hoikka isorintainen kaunis nainen, tiedätkö mitä fysiikanlakien mukaan sinullekin tulee tapahtumaan? Ne sinun isot ryntääsi alkavat roikkua, maan vetovoima ja ikä tekevät sinunkin kohdallasi koko ajan työtä.

Sisäisellä kauneudella on aina virkaa, toisin kuin sinä väität. Hyvin nopeasti huomaa, jos toisen elämä pyörii vain sen oman navan/rintojen ympärillä. Hyvää jatkoa sinulle ja suurille rinnoillesi, jotka jonakin päivänä ovat siellä navan kohdalla, kunhan aika tekee työtään.

• näkökulma
        yksinkertaisuus on pyhää kirjoitti:

Ei sitten löytynyt yhtään empatiaa edelliselle kirjoittajalle, joka kertoi itseensä ja lapseensa kohdistuvista ikävistä kommenteista?

Sinä hoikka isorintainen kaunis nainen, tiedätkö mitä fysiikanlakien mukaan sinullekin tulee tapahtumaan? Ne sinun isot ryntääsi alkavat roikkua, maan vetovoima ja ikä tekevät sinunkin kohdallasi koko ajan työtä.

Sisäisellä kauneudella on aina virkaa, toisin kuin sinä väität. Hyvin nopeasti huomaa, jos toisen elämä pyörii vain sen oman navan/rintojen ympärillä. Hyvää jatkoa sinulle ja suurille rinnoillesi, jotka jonakin päivänä ovat siellä navan kohdalla, kunhan aika tekee työtään.

mitäs luulisit alkuperäisen rinnoille ja ulkoiselle kauneudelle sittenkäyvän, hänhän kirjoitti näon "No mutta vaikka olenkin lihava on minulla aika kauniit kasvot, hoidan hyvin ihoani ja pukeudun kauniisti ja sitten on vielä isot rinnat"

Vai vaikuttaako vetovoima vain hoikkien naisten isoihin rintoihin??? Saako täällä vain läskit kehuskella ryntäillään, ainoalla ominaisuudella jolla he voivat kehuskella (lihavilla kun on usein lihavat/isot rinnatkin? Eikö läskit kestä ajatusta, että maailmassa on isojen ryntäiden, kauniiden kasvojen, hyvinistuvien vaatteiden ja hyvän ihon omaavia, hoikkiakin naisia?

• Kreivitär X
        näkökulma kirjoitti:

mitäs luulisit alkuperäisen rinnoille ja ulkoiselle kauneudelle sittenkäyvän, hänhän kirjoitti näon "No mutta vaikka olenkin lihava on minulla aika kauniit kasvot, hoidan hyvin ihoani ja pukeudun kauniisti ja sitten on vielä isot rinnat"

Vai vaikuttaako vetovoima vain hoikkien naisten isoihin rintoihin??? Saako täällä vain läskit kehuskella ryntäillään, ainoalla ominaisuudella jolla he voivat kehuskella (lihavilla kun on usein lihavat/isot rinnatkin? Eikö läskit kestä ajatusta, että maailmassa on isojen ryntäiden, kauniiden kasvojen, hyvinistuvien vaatteiden ja hyvän ihon omaavia, hoikkiakin naisia?

Meni ilmeisesti hiukan ohi tuon kirjoitukseni pointti. En tarkoittanut että hoikka ei olisi kaunis vaan sitä että kauneus ei ole varsinaisesti sidottu painoon. En mitenkään verrannut itseäni hoikkiin ja kauniisiin, kunhan totesin että kyllä pyöreämpikin voi olla viehättävä ja toisaalta hoikan ihmisen kasvot voivat olla kuin petolinnun peräpää. Harmittaa vaan kun täällä heti haukutaan rumiksi jos on ylipainoa.

Joo ja kyllä ne minun rintani jo nyt roikkuvat kun niillä on lapsia ruokittu ja tottakai se eletty elämä näkyy ihmisessä. Ja sinun miehisestä näkökulmastasi voit sitten ihmetellä sitä että miksi sitten kokonaispakettina kiinnostan miehiä kun kerran löytyy hoikkia ja isorintaisiakin? Mietippä sitä...

Taidan sittenkin olla väärässä, ilmeisesti kaunis voi olla vain jos on virheetön barbi tai ken. Onnea vaan sitten niille kaikille kahdelle ihmiselle maailmassa ja voin kertoa että sinä joka luet tämän olit sitten hoikka, kauniskasvoinen ja isorintainen tai atleetti uros et ole kumpikaan niistä kahdesta. Sori!
        Niin ja kyllä se aika ne kaksi täydellistäkin aikanaan muuttaa roikkuvanahkaisiksi ja harmaiksi.

• rinnat
        Kreivitär X kirjoitti:

Meni ilmeisesti hiukan ohi tuon kirjoitukseni pointti. En tarkoittanut että hoikka ei olisi kaunis vaan sitä että kauneus ei ole varsinaisesti sidottu painoon. En mitenkään verrannut itseäni hoikkiin ja kauniisiin, kunhan totesin että kyllä pyöreämpikin voi olla viehättävä ja toisaalta hoikan ihmisen kasvot voivat olla kuin petolinnun peräpää. Harmittaa vaan kun täällä heti haukutaan rumiksi jos on ylipainoa.

Joo ja kyllä ne minun rintani jo nyt roikkuvat kun niillä on lapsia ruokittu ja tottakai se eletty elämä näkyy ihmisessä. Ja sinun miehisestä näkökulmastasi voit sitten ihmetellä sitä että miksi sitten kokonaispakettina kiinnostan miehiä kun kerran löytyy hoikkia ja isorintaisiakin? Mietippä sitä...

Taidan sittenkin olla väärässä, ilmeisesti kaunis voi olla vain jos on virheetön barbi tai ken. Onnea vaan sitten niille kaikille kahdelle ihmiselle maailmassa ja voin kertoa että sinä joka luet tämän olit sitten hoikka, kauniskasvoinen ja isorintainen tai atleetti uros et ole kumpikaan niistä kahdesta. Sori!
        Niin ja kyllä se aika ne kaksi täydellistäkin aikanaan muuttaa roikkuvanahkaisiksi ja harmaiksi.

tähän on ihan pakko kommentoida. Mummoni, nyt 75-vuotias elämäniloinen ja nuorena poikkeuksellisen kaunis nainen, hommasi itselleen aikoinaan jenkeissä asuessaan silikonirinnat. Nyt hän naureskelee, että hän voisi vieläkin rinnoillaan iskeä kenet vain, mutta ikävä kyllä vain ei muu kroppa enää iske ketään. Ja arkkuunkin laitettaessa pitää kuulemma silikoneille porata kanteen reiät, muuten eivät mahdu.

Hassua mummo ei koskaan, eikä missään tilanteessa olisi silikoneja tarvinnut, hän oli ja on edelleen aivan tyrmäävän kaunis nainen. Kommentti ei nyt edes liity aiheeseen, mutta mummoni rinnat eivät ainakaan roiku ;)

• 100 kilon kaunotar

Lihavakin ihminen voi olla kaunis.
      Itse olen aina ollut ylipainoinen(välillä enemmän,välillä vähemmän)mutta aina on riittänyt miehiä.

Minulla on kauniit kasvot,hyvin hoidetut hiukset ja iho ja ennen kaikkea:HYVÄ ITSETUNTO!Osaan pukeutua vaatteisiin,jotka näyttävät hyviltä juuri minun päälläni.En mitenkään erityisesti ole yrittänyt iskeä miehiä koskaan,vaan minulle on saanut tulla juttelemaan jos on kiinnostanut.

Monille miehille kauniit kasvot ja luonne ovat paljon tärkeämpiä kuin paino.Esimerkiksi oma mieheni kehuu minua usein kauniiksi ja tiedän että hän tarkoittaa sitä.Hän ei edes huomaa muita naisia minun ollessani paikalla!

jos luottaa itseensä ja on omasta mielestään kaunis,on sitä myös toisten mielestä.Ja jos ei...kaikkiahan ei voi miellyttää. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      288
      6055
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      55
      3941
    3. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      41
      3302
    4. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      73
      3205
    5. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      75
      3117
    6. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      174
      3050
    7. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      93
      2837
    8. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      102
      2536
    9. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      205
      2170
    10. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      78
      2093
    Aihe