Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

sydämelliset onnen

toivotukset

koko neumannin klaanille potran pojan johdosta 13.9.2006

9

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anne ja Maria

      Näinkö on päässyt käymään? Ja Nipakin sitte kerkes mukaan:) Kauheesti paljon onnee perhe-Neumannille toivottaa Anne ja Maria eturivistä:)))

      • Anniina

        Oikein paljon onnea koko perheelle myös minun puolestani toivottaa Anniina eturivistä :)


    • Hylppä

      Siitä mahasta olis kyl voinu tulla vaikka kaksoset, sen verran näyttävä pöhiläs se ukko on

      • !!!

        Taitaa ol vaan kateellisen panettelua, ku on se vaan todella kaunis nainen se Diana! Luonteesta en voi sanoo, ku en tunne... Nipalla on maha, eikä mikään pieni maha, muttei mikään jätte stor myöskään! En jaksa ymmärtää, et kui joku jaksaa samasta asiasta meuhkata...
        Muita suomalaisia isomahaisia julkkismiehiä: Martti Ahtisaari, Mikko Kivinen, Fredi(nyttemmin jo kai laihtunut), Kaki(Big Brother), Juhani Palmu, Esko Kovero(Ismo Laitela), Jarmo Koski(Seppo Taalasmaa), Juice Leskinen, Samuli Edelman, Timo Rautiainen, Toni Halme, Timo Soini, Arsi Harju, Mika Halvari jne.jne. Eikä mua haittaa ainakaan, että heillä iso maha! Osa näistäkin varsin charmantteja:) Kyllä se on jokin aivan muu asia kuin iso maha joka tekee miehestä/naisesta vastenmielisen!


    • Onnea!!

      Onnentoivotukset myös täältä!! Kohtalo puuttunut peliin, "ihmelapsia" syntynyt kaksin kappalein.. ehkä Neumann nyt on todella valmis isäksi :) ansainnut onnen ainakin.

      • eve!

        ihan mielettömästi onnea nipalle ...ja samaaa luulen minäkin että nyt on nipalle juuri aika olla isä...!!!!!!!!!


      • lalala
        eve! kirjoitti:

        ihan mielettömästi onnea nipalle ...ja samaaa luulen minäkin että nyt on nipalle juuri aika olla isä...!!!!!!!!!

        Tosi paljon onnee!!! Neumann on kyllä onnensa ansainnu. Pojalle tuli muuten hieno nimi, eikös vaan?? Aeka erikoinen mutta hieno. :> Jospa tulisi poejjasta yhtä lahjakas kun isästään


    • Neumann4-ever

      Onnea Noikulle ja Dianalle!!

      PS:Toivotukseni tuli hiukan myöhäs, sori..!!:)

      • aavikolta tuulee

        Mistä ovat pienet pojat tehty.....
        Lumikiteistä,kuunsäteistä,tähdenlennoista...hmmm


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe