koko neumannin klaanille potran pojan johdosta 13.9.2006
sydämelliset onnen
9
685
Vastaukset
- Anne ja Maria
Näinkö on päässyt käymään? Ja Nipakin sitte kerkes mukaan:) Kauheesti paljon onnee perhe-Neumannille toivottaa Anne ja Maria eturivistä:)))
- Anniina
Oikein paljon onnea koko perheelle myös minun puolestani toivottaa Anniina eturivistä :)
- Hylppä
Siitä mahasta olis kyl voinu tulla vaikka kaksoset, sen verran näyttävä pöhiläs se ukko on
- !!!
Taitaa ol vaan kateellisen panettelua, ku on se vaan todella kaunis nainen se Diana! Luonteesta en voi sanoo, ku en tunne... Nipalla on maha, eikä mikään pieni maha, muttei mikään jätte stor myöskään! En jaksa ymmärtää, et kui joku jaksaa samasta asiasta meuhkata...
Muita suomalaisia isomahaisia julkkismiehiä: Martti Ahtisaari, Mikko Kivinen, Fredi(nyttemmin jo kai laihtunut), Kaki(Big Brother), Juhani Palmu, Esko Kovero(Ismo Laitela), Jarmo Koski(Seppo Taalasmaa), Juice Leskinen, Samuli Edelman, Timo Rautiainen, Toni Halme, Timo Soini, Arsi Harju, Mika Halvari jne.jne. Eikä mua haittaa ainakaan, että heillä iso maha! Osa näistäkin varsin charmantteja:) Kyllä se on jokin aivan muu asia kuin iso maha joka tekee miehestä/naisesta vastenmielisen!
- Onnea!!
Onnentoivotukset myös täältä!! Kohtalo puuttunut peliin, "ihmelapsia" syntynyt kaksin kappalein.. ehkä Neumann nyt on todella valmis isäksi :) ansainnut onnen ainakin.
- eve!
ihan mielettömästi onnea nipalle ...ja samaaa luulen minäkin että nyt on nipalle juuri aika olla isä...!!!!!!!!!
- lalala
eve! kirjoitti:
ihan mielettömästi onnea nipalle ...ja samaaa luulen minäkin että nyt on nipalle juuri aika olla isä...!!!!!!!!!
Tosi paljon onnee!!! Neumann on kyllä onnensa ansainnu. Pojalle tuli muuten hieno nimi, eikös vaan?? Aeka erikoinen mutta hieno. :> Jospa tulisi poejjasta yhtä lahjakas kun isästään
- Neumann4-ever
Onnea Noikulle ja Dianalle!!
PS:Toivotukseni tuli hiukan myöhäs, sori..!!:)- aavikolta tuulee
Mistä ovat pienet pojat tehty.....
Lumikiteistä,kuunsäteistä,tähdenlennoista...hmmm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817