Olen juuri helsingistä kajaaniin muuttanut ja ihmettelen, ku helsingissä joka kadun kulmalla on joku "Lauri Ylönen" tms. Asuuko kajaanissa oiekasti yhtään julkkista, jolta voisin hommata nimikirjoituskokoelmaani lisää nimmareita? Kiitos kaikille! :)
Asuuko Kajaanissa julkkiksia?
20
5590
Vastaukset
- :-)
Kai siellä on joku popstars likka mutta ei siitä sen kummempaa, ei pärjänny.. :D
- Huutavan ääni korvessa
pitäs olla julkkis ohjaaja,en oo varma onko hän enään siellä.Kristian Smed
- näin on
julki hemmoja paljon Kajaanissa vilahda, joskus joku saattaa ohi ajaa mutta niitä ei lasketa. Mutta vielä vähemmän on miljonäärejä? viime tilaston mukaan ei ole yhtään euromiljonäärejä Kajaanissa.
- adlgkjag
Kajaanista ei kovin usein julkkiksia bongaa, mutta ainakin Vuokatissa vierailee huippu-urheilijoita vähän väliä. Silmät tarkkana!
- Montsegur
No ei todellakaan asu. Säkällä saattaa kesällä törmätä Sakke Pietilään terassilla, mutta tuskinpa juuri sen kummempaa. Onnea vaan valitsemallasi tiellä!
- never heard
niin kuka se sellanen sitten on??
Olen itekin julkkis, eikä kukaan tuu kadulla
pyytään nimmareita!! - Montsegur
never heard kirjoitti:
niin kuka se sellanen sitten on??
Olen itekin julkkis, eikä kukaan tuu kadulla
pyytään nimmareita!!Niiiiin.....pä! ;)
- someones
eikös Risto-Matti Ratia pyöri täällä aina silloin tällöin? Oliko hänellää peräti joku liikekin aikoinaan Sotkan lähellä? Tapahtumien aikaan saattaa julkkiksia bongata, mutta luulisin että enemmälti Sotkamon puolelta kuitenki. Nii ja lauantaisin Sotkamon Riossa bongaa varmaan sen Baari-ohjelman Makkosen... Jos hänet ny julkkikseksi voi luokitella.
- kajaanissa
kajaanissa onpi kiva asua.
- turhan päiväisiä
Mitä hyötyä on tietää milloin joku nai tai ryyppää.Oma elämä on silloin jotenkin köyhää.Sitten mihin tarvitaan jonkun nimikirjoituksia,kysynpähän vaan.
- ¨¨'´+
Onhan se nyt aika makeeta, jos omistaa mm. John Lennonin, Michael Jacksonin, James Hetfieldin ja Bill Clintonin alkuperäiset nimmarit!!!
- vaan tarvitaan
" Sitten mihin tarvitaan jonkun nimikirjoituksia,kysynpähän vaan. "
Takaajaksi lainaan.
- asunhan minä
juu. asunhan minä.
- yksi kuuluisa
Lumilautailija Heidi Kurkinen asuu vissiinkin. on kiertänyt maailmancuppia ja tainnut voittaakin yhden jos ei kaksikin kisaa siellä. Lumilautailu maajoukkueen vakiokalustoa. Hän on ainakin jollakin tavalla julkkis.
- paparatsi
ja Esko Aho 90-luvulla ja näinpä täällä Juicenkin 20 vuotta sitten. Kyllä täällä sattuu ja tapahtuu.
- hanne45
niin, mitä tarkoitat julkkiksilla?millaisten ihmisten nimmareita "metsästät"täällä KAJAANISSA on paljonkin "tärkeitä" /julkisuudessa olevia ihmisiä, jotka vaikuttavat myös siellä HESASSA. se voi olla että me ei täällä ymmärretä tuommosen "nimmarijutun päälle yhtään mitään.me vaan eletään ihan kiusallaan.....EI MUUTA KUN SILIMÄ TARKKANA, SE VOEPI VAEKKA JULUKKU TULLA...!!!!
- suskiiii
Minäpäs näin tässä jonkin aika sitten S-Marketissa Simo Silmun, siis sen Yölinnun solistin. Enpä sit tullu nimmaria pyytäneeks..
- hennapahennajust
unohditte heikkisen hennan. tämä kajaanilainen nuori, ihailtava likka. idols-kilpailussa seitsemän parhaan joukossa. 4. taisi tulla. nuori lahjakkuus. näyttäähän hennakin rellestävän kaupungissa melko usein. HEIKIN kanssa. exänsä, joka oli myös idolsissa.
- jeps
Ei mikään ihme, kun seiskalaatuviihdelehtihän mainosti, että silmulla on tyttöystävä kajaanissa! Saammekohan nähdä simoa siis useamminkin?
- robin hood
klaus nygård,joka asuu kaaritiellä.maankuulu romuistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417