Asuuko Kajaanissa julkkiksia?

julkkisvani

Olen juuri helsingistä kajaaniin muuttanut ja ihmettelen, ku helsingissä joka kadun kulmalla on joku "Lauri Ylönen" tms. Asuuko kajaanissa oiekasti yhtään julkkista, jolta voisin hommata nimikirjoituskokoelmaani lisää nimmareita? Kiitos kaikille! :)

20

5590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-)

Kai siellä on joku popstars likka mutta ei siitä sen kummempaa, ei pärjänny.. :D

• Huutavan ääni korvessa

pitäs olla julkkis ohjaaja,en oo varma onko hän enään siellä.Kristian Smed

• näin on

julki hemmoja paljon Kajaanissa vilahda, joskus joku saattaa ohi ajaa mutta niitä ei lasketa. Mutta vielä vähemmän on miljonäärejä? viime tilaston mukaan ei ole yhtään euromiljonäärejä Kajaanissa.

• adlgkjag

Kajaanista ei kovin usein julkkiksia bongaa, mutta ainakin Vuokatissa vierailee huippu-urheilijoita vähän väliä. Silmät tarkkana!

• Montsegur

No ei todellakaan asu. Säkällä saattaa kesällä törmätä Sakke Pietilään terassilla, mutta tuskinpa juuri sen kummempaa. Onnea vaan valitsemallasi tiellä!

• never heard

niin kuka se sellanen sitten on??
        Olen itekin julkkis, eikä kukaan tuu kadulla
        pyytään nimmareita!!

• Montsegur
        never heard kirjoitti:

niin kuka se sellanen sitten on??
        Olen itekin julkkis, eikä kukaan tuu kadulla
        pyytään nimmareita!!

Niiiiin.....pä! ;)

• someones

eikös Risto-Matti Ratia pyöri täällä aina silloin tällöin? Oliko hänellää peräti joku liikekin aikoinaan Sotkan lähellä? Tapahtumien aikaan saattaa julkkiksia bongata, mutta luulisin että enemmälti Sotkamon puolelta kuitenki. Nii ja lauantaisin Sotkamon Riossa bongaa varmaan sen Baari-ohjelman Makkosen... Jos hänet ny julkkikseksi voi luokitella.

• kajaanissa

kajaanissa onpi kiva asua.

• turhan päiväisiä

Mitä hyötyä on tietää milloin joku nai tai ryyppää.Oma elämä on silloin jotenkin köyhää.Sitten mihin tarvitaan jonkun nimikirjoituksia,kysynpähän vaan.

• ¨¨'´+

Onhan se nyt aika makeeta, jos omistaa mm. John Lennonin, Michael Jacksonin, James Hetfieldin ja Bill Clintonin alkuperäiset nimmarit!!!

• vaan tarvitaan

" Sitten mihin tarvitaan jonkun nimikirjoituksia,kysynpähän vaan. "

Takaajaksi lainaan.

• asunhan minä

juu. asunhan minä.

• yksi kuuluisa

Lumilautailija Heidi Kurkinen asuu vissiinkin. on kiertänyt maailmancuppia ja tainnut voittaakin yhden jos ei kaksikin kisaa siellä. Lumilautailu maajoukkueen vakiokalustoa. Hän on ainakin jollakin tavalla julkkis.

• paparatsi

ja Esko Aho 90-luvulla ja näinpä täällä Juicenkin 20 vuotta sitten. Kyllä täällä sattuu ja tapahtuu.

• hanne45

niin, mitä tarkoitat julkkiksilla?millaisten ihmisten nimmareita "metsästät"täällä KAJAANISSA on paljonkin "tärkeitä" /julkisuudessa olevia ihmisiä, jotka vaikuttavat myös siellä HESASSA. se voi olla että me ei täällä ymmärretä tuommosen "nimmarijutun päälle yhtään mitään.me vaan eletään ihan kiusallaan.....EI MUUTA KUN SILIMÄ TARKKANA, SE VOEPI VAEKKA JULUKKU TULLA...!!!!

• suskiiii

Minäpäs näin tässä jonkin aika sitten S-Marketissa Simo Silmun, siis sen Yölinnun solistin. Enpä sit tullu nimmaria pyytäneeks..

• hennapahennajust

unohditte heikkisen hennan. tämä kajaanilainen nuori, ihailtava likka. idols-kilpailussa seitsemän parhaan joukossa. 4. taisi tulla. nuori lahjakkuus. näyttäähän hennakin rellestävän kaupungissa melko usein. HEIKIN kanssa. exänsä, joka oli myös idolsissa.

• jeps

Ei mikään ihme, kun seiskalaatuviihdelehtihän mainosti, että silmulla on tyttöystävä kajaanissa! Saammekohan nähdä simoa siis useamminkin?

• robin hood

klaus nygård,joka asuu kaaritiellä.maankuulu romuistaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6153
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3406
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2081
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1646
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1417
    Aihe