Joensuun Elli

Haluaisi muuttaa...

Onko kellään kokemuksia asumisesta Opiskelija-asunnot Oy Joensuun Ellin asunnoissa asumisesta? Itse olen ajatellut laittaa vuoden sisällä asuntohakemuksen menemään.

Mutta jos teillä joillain on kokemuksia, niin niitä otettaisi mielellään kyllä vastaan :)

5

3657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jekkumaister

Jos asustelet jo tällä hetkellä Joensuussa niin joudut listan hännille kun sinne ilmoittaudut hakijaksi, että suosittelisin laittamaan sen hakemuksen saman tien.

Vaikka tulisit ulkopaikkakunnaltakin niin soluun joudut todennäköisesti aluksi.

Ei omia kokemuksia niissä asumisesta, mutta muutama kaveri asuu/on asunut. Kyllä ne ihan ok kämppiä on kaikki, materiaalit luonnollisesti aika halpoja (muovimattoa ym.). Mutta aavistuksen halvempia kuin yksityiset niin kyllä niissä vaan asustelee!

• Asunut

Itse asuin ellin asunnossa yhden kesän. Asunnot on uusia, sijaitsevat yleensä hyvällä paikalla ja porukka rentoa. Ajattelin hakea kanssa itse asumaan niihin. Tosin meluta siellä ei kannata ja joku oli pyörävarastossa viskellyt uutukaista pyörääni, joten tavaransa kannattaa tallessa pitää...muuten ihan mukavaa.

• Kos

Pääseekö asuntolaan ilman luottotietoja?

• mommii

Joo, suosittelen ajoissa laittamaan hakemusta. Ehkä parissa vuodessa saa kämpän Joensuussa asusteleva. Ehkä. Ellillä on paljon asuntoja, riippuu paljolti muista tekijöistä viihtyvyys. Itse asustelin Apajakujalla Ellin asunnossa solussa. Ihan rauhallista oli. Pyörä säilyi paikallaan ilman, että täytyi varastoon viedä, eikä naapureista tainnut olla mitään häikkää. Mutta olen myös kuullut, että joissain meno ei ole yhtä rauhallista. Mutta yleisesti ne on ihan perussiistejä, edullisia kämppiä.
      Millaisia kokemuksia nyt olisit kaipaillut?

• vinkvink1

Hei sinä nuori brunette , ilmeisesti opiskelija tyttö, koiran kanssa rantakadulla keskiviikkona about klo: 20.OO,Oletko ollut koirasi kanssa kouluttajalla?
      Koirasi arvatenkin puolustaa sinua, ehkä se jotenkin kokee, että jännität tai pelkäät tulijaa.
      Kuonokoppa olisi viisainta ottaa käyttöön. lenkkeilevää tai muuten liikkuvaa Ihmistä kohti hyökkäävä koira kuuluu kokeneen ongelmakoirakouluttajan asiakkaaksi ennenkuin saat sen käytöksestä ongelmia. yst terv lenkkeilijä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe