Onko kellään kokemuksia asumisesta Opiskelija-asunnot Oy Joensuun Ellin asunnoissa asumisesta? Itse olen ajatellut laittaa vuoden sisällä asuntohakemuksen menemään.
Mutta jos teillä joillain on kokemuksia, niin niitä otettaisi mielellään kyllä vastaan :)
Joensuun Elli
5
3617
Vastaukset
- jekkumaister
Jos asustelet jo tällä hetkellä Joensuussa niin joudut listan hännille kun sinne ilmoittaudut hakijaksi, että suosittelisin laittamaan sen hakemuksen saman tien.
Vaikka tulisit ulkopaikkakunnaltakin niin soluun joudut todennäköisesti aluksi.
Ei omia kokemuksia niissä asumisesta, mutta muutama kaveri asuu/on asunut. Kyllä ne ihan ok kämppiä on kaikki, materiaalit luonnollisesti aika halpoja (muovimattoa ym.). Mutta aavistuksen halvempia kuin yksityiset niin kyllä niissä vaan asustelee! - Asunut
Itse asuin ellin asunnossa yhden kesän. Asunnot on uusia, sijaitsevat yleensä hyvällä paikalla ja porukka rentoa. Ajattelin hakea kanssa itse asumaan niihin. Tosin meluta siellä ei kannata ja joku oli pyörävarastossa viskellyt uutukaista pyörääni, joten tavaransa kannattaa tallessa pitää...muuten ihan mukavaa.
- Kos
Pääseekö asuntolaan ilman luottotietoja?
- mommii
Joo, suosittelen ajoissa laittamaan hakemusta. Ehkä parissa vuodessa saa kämpän Joensuussa asusteleva. Ehkä. Ellillä on paljon asuntoja, riippuu paljolti muista tekijöistä viihtyvyys. Itse asustelin Apajakujalla Ellin asunnossa solussa. Ihan rauhallista oli. Pyörä säilyi paikallaan ilman, että täytyi varastoon viedä, eikä naapureista tainnut olla mitään häikkää. Mutta olen myös kuullut, että joissain meno ei ole yhtä rauhallista. Mutta yleisesti ne on ihan perussiistejä, edullisia kämppiä.
Millaisia kokemuksia nyt olisit kaipaillut? - vinkvink1
Hei sinä nuori brunette , ilmeisesti opiskelija tyttö, koiran kanssa rantakadulla keskiviikkona about klo: 20.OO,Oletko ollut koirasi kanssa kouluttajalla?
Koirasi arvatenkin puolustaa sinua, ehkä se jotenkin kokee, että jännität tai pelkäät tulijaa.
Kuonokoppa olisi viisainta ottaa käyttöön. lenkkeilevää tai muuten liikkuvaa Ihmistä kohti hyökkäävä koira kuuluu kokeneen ongelmakoirakouluttajan asiakkaaksi ennenkuin saat sen käytöksestä ongelmia. yst terv lenkkeilijä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236819Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61817Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723