gigantti

Ylivieskaan?

jos gigantti tulee, kuinka käyp Kärkkäisen?

14

3219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loppuu

      lyhyeen, gikatti kirveeseen.

    • ei ole Kokkolassa-

      kaan!

      • tulla kuitennii

        Kokkolassa on gigantti kohta valmis, avataan ennen varmaan joulua. Tulis vaan niin olis kilpailua enempi.


    • on hyvää ja huonoa

      joskus sieltä saa hyvää tavaraa kohtuuhintaan - varsinkin b-tavaraa(asiakkaiden palauttamaa kamaa) saa hyvinkin halavalla. parasta gigantissa on nimeenomaan tuo palautusoikeus ja myös hintatakuu.

    • hyvä niin

      että on tarpeeksi kilpailua ja huhujen mukaa stockmanni on hankkimassa tonttia ylivieskasta...

      • HEEEEEEEHEEE

        Stockmanni ei tule KOSKAAN Ylivieskaan. Se liike löytyy vain muutamalta paikkakunnalta


      • tulo on yhtä varmaa,

        kuin Gigantinkin!


      • viisi Stocmannia ja

        kuudes tulee Ylivieskaan sen uuden kaatopaikan viereen!


      • Ylivieskan kauniit
        viisi Stocmannia ja kirjoitti:

        kuudes tulee Ylivieskaan sen uuden kaatopaikan viereen!

        maisemat ratkaisivat Stoccan tulon paikkakunnalle!


      • liikkeitä
        Ylivieskan kauniit kirjoitti:

        maisemat ratkaisivat Stoccan tulon paikkakunnalle!

        Juu niitä uusia on tulossa kuulemm cittari ja prisma on tulossa ja euromarket sinne kaatopaikan tien varteen. Ovat jo aloittaneet sen tienkin kunnostuksen.. Lisäksi on tuolossa kuulemma KodinAnttila ja HobbyHallin myymälät... Ja kaiken kukkuraksi Nokia on päättänyt perustaa Suomeen eli Ylivieskaan toisen lippulaivamyymälän.....


      • kunniaan
        tulo on yhtä varmaa, kirjoitti:

        kuin Gigantinkin!

        STOCKMAN, ei stocman


      • mukava tehdä

        treffit Ykaan Gigantin ja Stockan välille!


    • että kuinka..

      Kävis Kärkkäisen, niin ainakin asiakasmäärä kasvaisi reilusti.

      Nämä market aisat kun on niin että kun uusi market tulee samoihin maisemiin niin se vetää entistä enemmän paikkakunnalle asiakkaita ja lisää siis muidenkin myyntiä.

      Otetaanpa esimerkki: Paikkunnalla A on 20 autoliikettä, paikkakunnalla B 1 autoliike. Kummalle paikkakunnalle perutaisit autolikkeen?kummalla liikkuu enemmän potentiaalisia asiakkaita?

      Mutta tällä hetkellä Gigantti ei ole tulossa Ylivieskaan.

      • siinä kävi

        että gigantti on kohta ykassa!mitäs viisaiden neuvosto siihen sanoo? Ehkäpä tänne tulee muitakin viestiketjussa mainittuja kauppoja?! Aika näyttää, lukekaa lehtiä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe