jos gigantti tulee, kuinka käyp Kärkkäisen?
gigantti
14
3220
Vastaukset
- loppuu
lyhyeen, gikatti kirveeseen.
- ei ole Kokkolassa-
kaan!
- tulla kuitennii
Kokkolassa on gigantti kohta valmis, avataan ennen varmaan joulua. Tulis vaan niin olis kilpailua enempi.
- on hyvää ja huonoa
joskus sieltä saa hyvää tavaraa kohtuuhintaan - varsinkin b-tavaraa(asiakkaiden palauttamaa kamaa) saa hyvinkin halavalla. parasta gigantissa on nimeenomaan tuo palautusoikeus ja myös hintatakuu.
- hyvä niin
että on tarpeeksi kilpailua ja huhujen mukaa stockmanni on hankkimassa tonttia ylivieskasta...
- HEEEEEEEHEEE
Stockmanni ei tule KOSKAAN Ylivieskaan. Se liike löytyy vain muutamalta paikkakunnalta
- tulo on yhtä varmaa,
kuin Gigantinkin!
- viisi Stocmannia ja
kuudes tulee Ylivieskaan sen uuden kaatopaikan viereen!
- Ylivieskan kauniit
viisi Stocmannia ja kirjoitti:
kuudes tulee Ylivieskaan sen uuden kaatopaikan viereen!
maisemat ratkaisivat Stoccan tulon paikkakunnalle!
- liikkeitä
Ylivieskan kauniit kirjoitti:
maisemat ratkaisivat Stoccan tulon paikkakunnalle!
Juu niitä uusia on tulossa kuulemm cittari ja prisma on tulossa ja euromarket sinne kaatopaikan tien varteen. Ovat jo aloittaneet sen tienkin kunnostuksen.. Lisäksi on tuolossa kuulemma KodinAnttila ja HobbyHallin myymälät... Ja kaiken kukkuraksi Nokia on päättänyt perustaa Suomeen eli Ylivieskaan toisen lippulaivamyymälän.....
- kunniaan
tulo on yhtä varmaa, kirjoitti:
kuin Gigantinkin!
STOCKMAN, ei stocman
- mukava tehdä
treffit Ykaan Gigantin ja Stockan välille!
- että kuinka..
Kävis Kärkkäisen, niin ainakin asiakasmäärä kasvaisi reilusti.
Nämä market aisat kun on niin että kun uusi market tulee samoihin maisemiin niin se vetää entistä enemmän paikkakunnalle asiakkaita ja lisää siis muidenkin myyntiä.
Otetaanpa esimerkki: Paikkunnalla A on 20 autoliikettä, paikkakunnalla B 1 autoliike. Kummalle paikkakunnalle perutaisit autolikkeen?kummalla liikkuu enemmän potentiaalisia asiakkaita?
Mutta tällä hetkellä Gigantti ei ole tulossa Ylivieskaan.- siinä kävi
että gigantti on kohta ykassa!mitäs viisaiden neuvosto siihen sanoo? Ehkäpä tänne tulee muitakin viestiketjussa mainittuja kauppoja?! Aika näyttää, lukekaa lehtiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568