jos gigantti tulee, kuinka käyp Kärkkäisen?
gigantti
14
3220
Vastaukset
- loppuu
lyhyeen, gikatti kirveeseen.
- ei ole Kokkolassa-
kaan!
- tulla kuitennii
Kokkolassa on gigantti kohta valmis, avataan ennen varmaan joulua. Tulis vaan niin olis kilpailua enempi.
- on hyvää ja huonoa
joskus sieltä saa hyvää tavaraa kohtuuhintaan - varsinkin b-tavaraa(asiakkaiden palauttamaa kamaa) saa hyvinkin halavalla. parasta gigantissa on nimeenomaan tuo palautusoikeus ja myös hintatakuu.
- hyvä niin
että on tarpeeksi kilpailua ja huhujen mukaa stockmanni on hankkimassa tonttia ylivieskasta...
- HEEEEEEEHEEE
Stockmanni ei tule KOSKAAN Ylivieskaan. Se liike löytyy vain muutamalta paikkakunnalta
- tulo on yhtä varmaa,
kuin Gigantinkin!
- viisi Stocmannia ja
kuudes tulee Ylivieskaan sen uuden kaatopaikan viereen!
- Ylivieskan kauniit
viisi Stocmannia ja kirjoitti:
kuudes tulee Ylivieskaan sen uuden kaatopaikan viereen!
maisemat ratkaisivat Stoccan tulon paikkakunnalle!
- liikkeitä
Ylivieskan kauniit kirjoitti:
maisemat ratkaisivat Stoccan tulon paikkakunnalle!
Juu niitä uusia on tulossa kuulemm cittari ja prisma on tulossa ja euromarket sinne kaatopaikan tien varteen. Ovat jo aloittaneet sen tienkin kunnostuksen.. Lisäksi on tuolossa kuulemma KodinAnttila ja HobbyHallin myymälät... Ja kaiken kukkuraksi Nokia on päättänyt perustaa Suomeen eli Ylivieskaan toisen lippulaivamyymälän.....
- kunniaan
tulo on yhtä varmaa, kirjoitti:
kuin Gigantinkin!
STOCKMAN, ei stocman
- mukava tehdä
treffit Ykaan Gigantin ja Stockan välille!
- että kuinka..
Kävis Kärkkäisen, niin ainakin asiakasmäärä kasvaisi reilusti.
Nämä market aisat kun on niin että kun uusi market tulee samoihin maisemiin niin se vetää entistä enemmän paikkakunnalle asiakkaita ja lisää siis muidenkin myyntiä.
Otetaanpa esimerkki: Paikkunnalla A on 20 autoliikettä, paikkakunnalla B 1 autoliike. Kummalle paikkakunnalle perutaisit autolikkeen?kummalla liikkuu enemmän potentiaalisia asiakkaita?
Mutta tällä hetkellä Gigantti ei ole tulossa Ylivieskaan.- siinä kävi
että gigantti on kohta ykassa!mitäs viisaiden neuvosto siihen sanoo? Ehkäpä tänne tulee muitakin viestiketjussa mainittuja kauppoja?! Aika näyttää, lukekaa lehtiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419