gigantti

Ylivieskaan?

jos gigantti tulee, kuinka käyp Kärkkäisen?

14

3220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loppuu

      lyhyeen, gikatti kirveeseen.

    • ei ole Kokkolassa-

      kaan!

      • tulla kuitennii

        Kokkolassa on gigantti kohta valmis, avataan ennen varmaan joulua. Tulis vaan niin olis kilpailua enempi.


    • on hyvää ja huonoa

      joskus sieltä saa hyvää tavaraa kohtuuhintaan - varsinkin b-tavaraa(asiakkaiden palauttamaa kamaa) saa hyvinkin halavalla. parasta gigantissa on nimeenomaan tuo palautusoikeus ja myös hintatakuu.

    • hyvä niin

      että on tarpeeksi kilpailua ja huhujen mukaa stockmanni on hankkimassa tonttia ylivieskasta...

      • HEEEEEEEHEEE

        Stockmanni ei tule KOSKAAN Ylivieskaan. Se liike löytyy vain muutamalta paikkakunnalta


      • tulo on yhtä varmaa,

        kuin Gigantinkin!


      • viisi Stocmannia ja

        kuudes tulee Ylivieskaan sen uuden kaatopaikan viereen!


      • Ylivieskan kauniit
        viisi Stocmannia ja kirjoitti:

        kuudes tulee Ylivieskaan sen uuden kaatopaikan viereen!

        maisemat ratkaisivat Stoccan tulon paikkakunnalle!


      • liikkeitä
        Ylivieskan kauniit kirjoitti:

        maisemat ratkaisivat Stoccan tulon paikkakunnalle!

        Juu niitä uusia on tulossa kuulemm cittari ja prisma on tulossa ja euromarket sinne kaatopaikan tien varteen. Ovat jo aloittaneet sen tienkin kunnostuksen.. Lisäksi on tuolossa kuulemma KodinAnttila ja HobbyHallin myymälät... Ja kaiken kukkuraksi Nokia on päättänyt perustaa Suomeen eli Ylivieskaan toisen lippulaivamyymälän.....


      • kunniaan
        tulo on yhtä varmaa, kirjoitti:

        kuin Gigantinkin!

        STOCKMAN, ei stocman


      • mukava tehdä

        treffit Ykaan Gigantin ja Stockan välille!


    • että kuinka..

      Kävis Kärkkäisen, niin ainakin asiakasmäärä kasvaisi reilusti.

      Nämä market aisat kun on niin että kun uusi market tulee samoihin maisemiin niin se vetää entistä enemmän paikkakunnalle asiakkaita ja lisää siis muidenkin myyntiä.

      Otetaanpa esimerkki: Paikkunnalla A on 20 autoliikettä, paikkakunnalla B 1 autoliike. Kummalle paikkakunnalle perutaisit autolikkeen?kummalla liikkuu enemmän potentiaalisia asiakkaita?

      Mutta tällä hetkellä Gigantti ei ole tulossa Ylivieskaan.

      • siinä kävi

        että gigantti on kohta ykassa!mitäs viisaiden neuvosto siihen sanoo? Ehkäpä tänne tulee muitakin viestiketjussa mainittuja kauppoja?! Aika näyttää, lukekaa lehtiä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe