jos gigantti tulee, kuinka käyp Kärkkäisen?
gigantti
14
3219
Vastaukset
- loppuu
lyhyeen, gikatti kirveeseen.
- ei ole Kokkolassa-
kaan!
- tulla kuitennii
Kokkolassa on gigantti kohta valmis, avataan ennen varmaan joulua. Tulis vaan niin olis kilpailua enempi.
- on hyvää ja huonoa
joskus sieltä saa hyvää tavaraa kohtuuhintaan - varsinkin b-tavaraa(asiakkaiden palauttamaa kamaa) saa hyvinkin halavalla. parasta gigantissa on nimeenomaan tuo palautusoikeus ja myös hintatakuu.
- hyvä niin
että on tarpeeksi kilpailua ja huhujen mukaa stockmanni on hankkimassa tonttia ylivieskasta...
- HEEEEEEEHEEE
Stockmanni ei tule KOSKAAN Ylivieskaan. Se liike löytyy vain muutamalta paikkakunnalta
- tulo on yhtä varmaa,
kuin Gigantinkin!
- viisi Stocmannia ja
kuudes tulee Ylivieskaan sen uuden kaatopaikan viereen!
- Ylivieskan kauniit
viisi Stocmannia ja kirjoitti:
kuudes tulee Ylivieskaan sen uuden kaatopaikan viereen!
maisemat ratkaisivat Stoccan tulon paikkakunnalle!
- liikkeitä
Ylivieskan kauniit kirjoitti:
maisemat ratkaisivat Stoccan tulon paikkakunnalle!
Juu niitä uusia on tulossa kuulemm cittari ja prisma on tulossa ja euromarket sinne kaatopaikan tien varteen. Ovat jo aloittaneet sen tienkin kunnostuksen.. Lisäksi on tuolossa kuulemma KodinAnttila ja HobbyHallin myymälät... Ja kaiken kukkuraksi Nokia on päättänyt perustaa Suomeen eli Ylivieskaan toisen lippulaivamyymälän.....
- kunniaan
tulo on yhtä varmaa, kirjoitti:
kuin Gigantinkin!
STOCKMAN, ei stocman
- mukava tehdä
treffit Ykaan Gigantin ja Stockan välille!
- että kuinka..
Kävis Kärkkäisen, niin ainakin asiakasmäärä kasvaisi reilusti.
Nämä market aisat kun on niin että kun uusi market tulee samoihin maisemiin niin se vetää entistä enemmän paikkakunnalle asiakkaita ja lisää siis muidenkin myyntiä.
Otetaanpa esimerkki: Paikkunnalla A on 20 autoliikettä, paikkakunnalla B 1 autoliike. Kummalle paikkakunnalle perutaisit autolikkeen?kummalla liikkuu enemmän potentiaalisia asiakkaita?
Mutta tällä hetkellä Gigantti ei ole tulossa Ylivieskaan.- siinä kävi
että gigantti on kohta ykassa!mitäs viisaiden neuvosto siihen sanoo? Ehkäpä tänne tulee muitakin viestiketjussa mainittuja kauppoja?! Aika näyttää, lukekaa lehtiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291320
- 1181157
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99969- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48735
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 28667
- 49619