jos gigantti tulee, kuinka käyp Kärkkäisen?
gigantti
14
3219
Vastaukset
- loppuu
lyhyeen, gikatti kirveeseen.
- ei ole Kokkolassa-
kaan!
- tulla kuitennii
Kokkolassa on gigantti kohta valmis, avataan ennen varmaan joulua. Tulis vaan niin olis kilpailua enempi.
- on hyvää ja huonoa
joskus sieltä saa hyvää tavaraa kohtuuhintaan - varsinkin b-tavaraa(asiakkaiden palauttamaa kamaa) saa hyvinkin halavalla. parasta gigantissa on nimeenomaan tuo palautusoikeus ja myös hintatakuu.
- hyvä niin
että on tarpeeksi kilpailua ja huhujen mukaa stockmanni on hankkimassa tonttia ylivieskasta...
- HEEEEEEEHEEE
Stockmanni ei tule KOSKAAN Ylivieskaan. Se liike löytyy vain muutamalta paikkakunnalta
- tulo on yhtä varmaa,
kuin Gigantinkin!
- viisi Stocmannia ja
kuudes tulee Ylivieskaan sen uuden kaatopaikan viereen!
- Ylivieskan kauniit
viisi Stocmannia ja kirjoitti:
kuudes tulee Ylivieskaan sen uuden kaatopaikan viereen!
maisemat ratkaisivat Stoccan tulon paikkakunnalle!
- liikkeitä
Ylivieskan kauniit kirjoitti:
maisemat ratkaisivat Stoccan tulon paikkakunnalle!
Juu niitä uusia on tulossa kuulemm cittari ja prisma on tulossa ja euromarket sinne kaatopaikan tien varteen. Ovat jo aloittaneet sen tienkin kunnostuksen.. Lisäksi on tuolossa kuulemma KodinAnttila ja HobbyHallin myymälät... Ja kaiken kukkuraksi Nokia on päättänyt perustaa Suomeen eli Ylivieskaan toisen lippulaivamyymälän.....
- kunniaan
tulo on yhtä varmaa, kirjoitti:
kuin Gigantinkin!
STOCKMAN, ei stocman
- mukava tehdä
treffit Ykaan Gigantin ja Stockan välille!
- että kuinka..
Kävis Kärkkäisen, niin ainakin asiakasmäärä kasvaisi reilusti.
Nämä market aisat kun on niin että kun uusi market tulee samoihin maisemiin niin se vetää entistä enemmän paikkakunnalle asiakkaita ja lisää siis muidenkin myyntiä.
Otetaanpa esimerkki: Paikkunnalla A on 20 autoliikettä, paikkakunnalla B 1 autoliike. Kummalle paikkakunnalle perutaisit autolikkeen?kummalla liikkuu enemmän potentiaalisia asiakkaita?
Mutta tällä hetkellä Gigantti ei ole tulossa Ylivieskaan.- siinä kävi
että gigantti on kohta ykassa!mitäs viisaiden neuvosto siihen sanoo? Ehkäpä tänne tulee muitakin viestiketjussa mainittuja kauppoja?! Aika näyttää, lukekaa lehtiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463