Savua ilmassa. Kilpailijat komennettiin sisälle ja ovet lukkoon!
Tulipalo BB-talon lähellä!
6
1665
Vastaukset
- wrtgwgtrg
epäilivät, että joku polttaa jotain renkaita tai vastaavaa kumia. palanut kumi kuulemma haisee.
"tilanne on hallinnassa"... BB rauhoitteli asukkaita koska talossa alkoi sisällä haista voimakkaasti savulta. Savua ilmeisesti päässyt sisäilmanottoon...
Kari kävi saamassa päiväkirjahuoneessa lisäinfoa. Talon lähellä olleessa roskalavassa oli syttynyt tulipalo.. saattaa olla että slummissa käytetty nuotio oli jäänyt kytemään ja lopulta sytyttänyt sisällön.. Lava on nyt siirretty kauemmaksi ja pelastuslaitos käynyt sammuttamassa...
- petri_p
Se on totta, että Kari sai ohjeistaa asukkaita palosta, mutta tuo on pelkkää arvailua mitä kerrot slummin nuotiosta. Kyllä palon syttymis syy voi olla ihan tuotanto porukan huolimattomuuta heidän täytyy tarkistaa, ettei synny varaa käytöstä poistetuista lavastaisteista/ nykyisitä. Tämän mittakaavan kokoisessa tuotannossa on olemassa pelastuskaavio, jonka mukaan toimitaan, tai ainakin luulisin niin. En muuten kommentoisi, mutta olen itse vepari.
petri_p kirjoitti:
Se on totta, että Kari sai ohjeistaa asukkaita palosta, mutta tuo on pelkkää arvailua mitä kerrot slummin nuotiosta. Kyllä palon syttymis syy voi olla ihan tuotanto porukan huolimattomuuta heidän täytyy tarkistaa, ettei synny varaa käytöstä poistetuista lavastaisteista/ nykyisitä. Tämän mittakaavan kokoisessa tuotannossa on olemassa pelastuskaavio, jonka mukaan toimitaan, tai ainakin luulisin niin. En muuten kommentoisi, mutta olen itse vepari.
Juu ihan omaa/asukkaiden arvailua oli tuo syttymissyy... heillekkin tuli heti mieleen se että olis nuotiosta jäänyt jotain kytemään
- petri_p
Cesar kirjoitti:
Juu ihan omaa/asukkaiden arvailua oli tuo syttymissyy... heillekkin tuli heti mieleen se että olis nuotiosta jäänyt jotain kytemään
Joo ei mitään mäkin olen ollu poissa jonkun aikaa aina välillä, mutta joskus innostun kirjottelemaan. Hyvin pidät huolta palstasta jatka samaan tyyliin. Jatketaan ja katsellaan mitä tulee eteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466