oltiin juomassa tässä taannoin. Kaverini joi illan aikana (4h)kuusi lonkeroa, viinipullon ja ison(0.75)leijonan lantrinkilla. Aika tuhteja paukkuja teki. itse join vain olutta. Mielestäni hän oli juhliin tulessa hieman päissään, mutta mitä enemmän hän joi sitä selvemmäksi hän mielestäni tuli???. Mentiin vielä baariin ja siellä hän joi minun kanssani kolme isoa olutta ja jägeriä. Miä poistuin kotiin kahden aikaan. Hän oli kuulemma ollut vielä jatkoilla aamun seitsemään asti. huh. Millä helvetillä 75kilonen kaksvitonen jamppa voi juoda tollasia määriä???
Ja kuulemma ei ollut edes pahaa krapulaa seuraavana päivänä.
mitä on tapahtumassa
kaverilleni?
3
563
Vastaukset 3
- sietokyky.
Kasvaa jatkuvan käytön seurauksena toisilla herkemmin toisilla vähemmän.
Viinapää on vain säännöllisen käytön seuraus.- Tyybbi 18v
Ite painan 55kg ja join viime juhannuksena yhteensä ehkä 30 kaljaa. Tosin alottelin jo puolenpäivänaikaan ja lopetin joskus yöllä/aamuyöllä...
Nyt oon tosin vähentänyt juomista.
ettei krapulaa ollut seuraavana päivänä. Kaverihan oli päissään kuin käki. Seuraavat yöt ja päivät ovat voineet olla vaikeita jos ei ole jatkanut putkea.
Mitä on siis tapahtumassa? Paha alkoholisoituminen on tapahtumassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri531358- 84919
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44747Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40730Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus267668- 48553
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied61516Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,177515- 43509
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l110497