vauvamaha

.,.,.,.

Hei!

Millä viikoilla teillä on alkanut maha näkyä ihan reilusti?
Itse olen pian viikolla 19 ja minun maha on parissa viikossa kasvanut tosi paljon. Toisetkin jo huomaa sen selvästi. Onhan se ihan normaalia. Ensimmäinen raskaus ja kaikki asiat askarruttaa...
Kiitos.

6

1109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • = ) rv34

minun masu alko kasvaa kunnolla vasta joskus vk25.. eikä tuo vieläkään oo mikään jätti :) Kaverilla, joka saa toisen lapsensa, on samanlainen maha, vaikka laskettu aikansa on melkein kolme kuukautta mun lasketun jälkeen =)

• mam

hei. itse olen 17 viikolla ja hoikka kun olen on ihmiset katsonut jo monta viikkoa etä onpas tyttö syönyt, nyt se pömpöttää jo vähän, ihan yhtäkkiä ja alkaa siis näkyä, todella yksilöllisiä. kiloja tullut jo ainakin 4. nesteitä suuri osa kun ei niitä ollut ennestään. onnea sinne

• sen suunnilleen

alkaa huomata.

• Mulla ei oikeastaan huomaa vuavamasua, mutta olen tosi pyöreä muutenkin. Tosin painoa on raskauden aikana tullut vasta 2kg. Kävin ultrassa ja lapsi oli kasvanut juuri sen mitä 19 viikossa kuuluukin.

• tuleva mamma

mullaki eka raskaus ja alko näkyy ihmeen aikasin ny 21 viikolla ja kauhee maha=)

• enuli13

kiesus. mulla on jo selkeästi havaittavissa pyöreä maha, vaikka viikkoja onkin "muutama". Laihalla tosin tuo pyöreys näkyy selvemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      50
      5455
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2703
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      18
      1834
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      141
      1727
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      1636
    6. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1530
    7. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1447
    8. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      27
      1409
    9. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1176
    10. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1153
    Aihe