juttu tämän päiväisessä PYHÄJOKISEUTU-lehdessä on painottnut pelkästään kaupallisten palveluiden puolelle.Olisin toivonut että hän olisi kiinnittänyt
enemmän huomiota muillekkin palvelualoille,mutta en muuten moiti häntä vaikka juttu olikin tuon suuntainen.
enemmän huomiota muillekkin palvelualoille,mutta en muuten moiti häntä vaikka juttu olikin tuon suuntainen.
Vastaukset 118
Vanhimmat
alakamisesta maininnu?
palveluista hän puhuu VIERAANAKYNÄNÄ.
julistusta.
Ei käy vuorisaarnaksi.
Ei sitä lähimmäistä ostamalla rakasteta.
Jeesus kyllä pukkais nurin kuin muinoin siellä Jerusaaalemin temppelissä.
maha mittään.
Vaikka kauppa se joka kannattaa, sanotaan.
Pitää moraalista huolta pittää.
Rötöksiin pohjaava hallinto kuntoon ilman viivyttelyä.
Siinä elämisen meininki.
Tämä vanhustyöntekijän vaino ja syrjintä, oliko siitä mainintaa ?
meillä on tuollaiset kaupungin johtomiehet ettevät katso TV:ta,vaikka sieltä olisi tullut kunnallista ja valtiollista talouspolitikkaa.Nuo vainot mistä puhut ovat tosiaan sellaisia joista ei voi päättäjien päätä silitellä.
sinä tiijä,että heiltä on on kielletty TV:n katsominen ja muu oikean tiedon hankkiminen.
kaupungin johtoporras taitaa olla L-positiivisten temmellyskenttä eli kun kaupunginjotaja on vanhoillinen ja sama taitaa olla myös talousjohtajan
kohdalla?Olenko väärässä tässä jälkimmäisessä?
sinä Jussi Juoruakka.
väärässä,vaan aivan oikeassa.
talosjohtaja asiassa
sen voit tietää?
kysele jos vastaus ei kelpaa.
hengenheimolaisia?
juoruja, säälittävää.
L-KEPUA.
vaan levität taas väärää tietoa ja juoruja. Mistä ihmeestä olet tuon saanut päähäsi?
mieliala ailahelee jatkuvasti.Mistä tuo mielialan vaihtelu sinullla johtuu?
koko ajan yritän huomautella sinulle tuosta tyhjänpäiväisestä juoruamisesta ja valheiden levityksestä.
käyn kysymässä A-J:lta suoraan,niin ei tule silloin valheita eikä vääriä tietoja.
kuulu vaikka olisin helluntalainen.
mutta onko sinussa miestä sellaiseen. Soita vaikka sille, niin saat noppeemmin kiinni
juttusillaan viimeviikon torstaina ja peijooni kun tuo jäi kysymätä.
mikä jumalan mieliharmi sinä olet.
kyselee,säälittävää.
huolimata, säälittävää.
HURU-UKKO?
hei!
se ossuuskaupan hellä voitelu siina saarnassa.
Aivanku koarvapuustia sille kauppaneuvokselle...???
aikanaan.
Joko maanantaina kärähtää?
hyvä asia että saadaan Haapavedellekkin parannettua kaupanpalveluja. Kiitokset kunnanjohdolle ja päättäjille hyvästä työstä.
parantaa kaupanpalveluja,mutta ei saa unohtaa muuta yrtystoimintaa ja niitä rötöksiä mitä on aikaisemmin tehty.Siinä mielessä nuo Markus Jäntin ajatukset ovat täyttä asiaa myös Haapaveden päättäjille.
mieltä, kaupan palveluja tarvii jokainen useasti viikossa.Minulta myös kiitokset päättäjille.
on selvää aikasemmin tehtyjen virheelisten päätösten
peittelemistä.
tosi tärkeitä palveluja,kiitos niistä.
kans totuuen: on ollut asiakassuhde Halpa-Hallin kans 30 vuotta enkä oo tuon suhteen luomiseen tarvinnu Haapaveen päättäjien en yksmielisiä enkä kaksmielisiä päätöksiä. Ihan hyvin pyyhkii iliman teitäki.
selvästi.
Kyllä palveluja tarvitaan. Erityisen tyytyväinen olen, että tänne tulee juuri Halpa-Halli. Lähimmäisen rakkaus on tärkeä asia, mutta se ei tuo leipää kenenkään suuhun.
se vie hyvin monilta ja kerää niille joilla jo on , niinhän se on sanassakin sanottu.
köyhiltä,ettei niistäkin tule rikkaita.
jussi avasi tällaisen palstan. Saamme täällä antaa kiitosta kaupunginjohtajille ja päättäjille.
ja muille päättäjille oppia Markus Jäntiltä,niin alkaa menemään vielä paremmin.
on myönteisellä päällä kun ei kaupunginjohtajaa moiti.
tosiaan myöteisellä mielellä kun ei moiti.
hiukan alempaa niin huomaat että annan Joukolle ruusujen lisäksi risuja.
sanot ettet moiti,hyvä niin.
menee oikeisiin uomiinsa noilla Jäntin opeilla.
ei kukaan yhdessä kirjoituksessa ota kantaa kaikkiin asioihin, vaan keskittyy yleensä johonkin.
Niinhän sinäkin teet!
Yhdessä kirjoituksessa haukut kaupungin johdon.
Toisessa kepulaiset.
Kolmannessa lestadiolaiset.
Neljännessä urakoitsija J.:n.
Viidennessä urakoitsija T.:n.
Kuudennessa osuuskauppa K.:n.
Seitsemännessä järven ruoppauksen.
Kahdeksannessa ja siitä eteenpäin nimeltä mainitsemasi kunnallispoliitikot.
En tosin ole lukenut mainitsemaasi lehteä, koska minulle ei sitä tule, mutta tässä lienee kuitenkin kysymys johonkin asiaan keskittymisestä.
on tämä urakoitsija T?Järven ruoppaus työtä ja rahan
menoa turhasta,sillä järvihän on jo kasvanut umpeen
muutamassa vuodessa.
asia kerrallaan.
jussin puolesta kiittään kaupunginjohtoa ja päättäjiä hyvästä työstä.
liian aikaisin tämän aloituksen,koska TV:sta tuli oikeaa asiaa talouspolitiikasta.
sentakia kannata itkeä, kiitämme yhdessä kaupungin johtoa ja päättäjiä hyvistä päätöksistä.
se nepotismisoiminen.Häpäiset sukulaisesi,ihtes oot jo häpäissyt perinpohjin.Kyllä pitäs Pekan olla antamassa korville sinua.
tuleville uusille yrityksille samanlainen kohtelu
muuta minä en enään vaadi.
yritää.Miesporttola vattukylälle,vai jokin muu??
sinulta viisasta puhetta,sillä lue keskustelujen säännöt uudelleen,koska säännöissä sanotaan selvästi
että toisten keskustelijoiden ukaileminen kiellettyä.
harras toivomus vain.
toive että Pekka tulis ja antais selkään minua,mutta
sehän on selvä UHKAUS.
miesten kera.
pelottaa.Elä pelekkää,ei Pekka oo pienille paha.
pahamies pienuudesta huolimatta.
oo pienille paha,vaikka melekonen voimanpesä ootkin.
voimamies .Voimat ovat kasvaneet kuulemma vanhemmuuten .Ennen vanhaan hän tarvitsi kaksi kättä painamaan alas aamuseisokin ja siltikin meinas nousta kantapäät ilmaan.Nykyään menee kuulemma jo vain kevyesti toisella kädellä pikku-veljetä niskat nurin.
aamuseisokilla voip kukin testata.
Joro vai lörö?
saa olla paha.
vertailuon ihan turhaa.
että kilpailun lisääntyminen on köyhän etu. Muissakin liikkeissä hintojen on pakko laskea
ei pysty hinnanlaskuun,vaikka Halpa-Halli tuleekin.
usko että hinnat laskee .Kyllä on utopistisia ajatuksia.Kauppiaat pitää keskenään kokouksen ja päättävät miten paljon kukin nostaa hintoja ja jaetaan markkinat. Ei yksi halpa-halli, (ei sitäpaitsi ole mikään "halpa-halli") kesää tee,samanlailla senkin omistaja istuu muitten kanssa samaan pöytään.Turha kuvitella että meno muuttuu.
sais Lidl tulla polkemaan hinnat. Menis Sivalla ja K-kauppiaalla sormi suuhun.
polkee ovat työntekijöiden palkat ja muut lakisääteiset etuudet.Hinnat kyllä on lähes samaa tasoa muiden kanssa.Ja sitä paitsi lidlin olut on pahaa.
paikkakunnan kauppapalvelut, eikö ole kohtuullista, että tätä asiaa siinä myös käsitellään, eikä esim. syysilmoja!
muutakin kuin kauppapalvelujen kehittelyä kaupungin
puolelta,sillä kunnallisten palvelujen alasajo on tapahtunut kunnallisenjohdon huomaamatta.
mäkätimää määää.
niin paljon viisaampi, ettemme oikein tule juttuun keskenämme!
pattiin?
muuta kuin kahden sanan kannanottoja, jätä sekin tekemättä!
Muut vastustajamme, Esko ja Nivalan körttiset käyttävät sentään kolmea, neljää sanaa!
määrä eli jutun pituus mitään merkitse.
Voi olla jopa haitallinen ja lukijoita hylkivä.
Turpa-Jussin viestit kutittaa ainaki naisenpuolia .
Meijän naisten piirissä Hammasniemessä Jussia liki enkelinä.
tarvii kolmea sanaa enempää,mutta olen pahoillani kun tähän liikaa.
naisten sielua.
Tulleeko muut papit ja kappalainen katteiseksi?
joka naista kutittaa.
joka naista karvoilla sipasta?
sipaista.
vertainen.
Oot harijotellu kauan?
vähän siistimpään kuntoon, niin oi oi voi voi!! kun se tekis hyvää, sinuun rakastunut..
pelkät viikset?
viikset ja taivuta ne kauniisti kaarelle,kyllä sekin minulle käy,saisko millon tulla ne rasvaamaan?
on rakastunut jussiin.
vaan kypsä nainen,paljon maailmaa kiertänyt ja jostain syystä olen kiintynyt viiksekkäsiin miehiin..
rajattu,mutta en tiedä kelpaako se sinulle?
noin pian viikset kuntoon, olet ihme mies, varmaan tavataan tässä syksymmällä. Hyvää syksyn jatkua vain sullle!!!!
vain muutaman karvan voin sulle lohdutukseksi jussi- vekkulista antaa!!!
minun reviirille, kyllä jussi on minun se on sovittu kahtele karvas vain muualta!
yksikseen.
tuo mahtaa johtua?
mahtanee olla?
juoruja ,lopeta tuo.
seon kun kysellään minusta?
kysy siellä kotonasi , eläkä tänne levitä niitä juoruja.
juoruja minusta levität ja kaikenlisäksi valheellista tietoa.
ei pidä paikkaansa.
pelkkiä luuloja minusta ihmisenä,siis ihmisenä olen aivan toisenlainen mitä tällä palstalla ja se on ihan luonnollista että minulla on tapana täällä kärjistää asioita aivan tahallaan,jote siitä ei tarvitse vetää hernettä nenäänä.
Jos sinä puhuttelet minua kasvotusten,niin juttuni ovat aivan erilaiset,sillä ajattelen tulevia seurakuntavaaleja enemmän kuin kunnallispolitiikkaa
Haapavedellä.
parjaat ihmisiä tahallaan.
JULKISUUDEN HENKILÖT.
mielikuva, että heitä saisi perusteettomasti haukkua ja parjata, kaikenlaisia ehdokkaita niitä on seurakuntavaaleissa.
henkilöillä pitää olla korkeampi sietäisen taso tälläisissa asioissa ja siitä ei tarvitse muiden samaan lahkoon kuuluien vetää hernettä nenäänsä.
Ja mitä seurakuntavaaleihin tulee en minä ole odottanutkaan teidänlaisenne lahkolaiset minua äänestää,vaan tavalliset seurakuntalaiset jotka tuntevat minut rehellisenä suomalaisena miehenä.
sietää perusteettomia herjauksia ja turhia juoruja joita levität.
siitä tarvitse vetää hernettä nenään kun johtajia opetaan kunnioittamaan myös eriäviä mielipiteitä,sillä niissäkin saattaa olla parempia ideansiemeniä mitä hänellä.
Haapaveden kaupungin johtoporras ollut kautta aikain samanlainen OMAAN NAPAANSA tuijotteleva porukka,joka
ei ota huomioon muiden mielipiteitä,vaan ajaa oman tahtonsa läpi,vaikka se olisi heti kuolleena syntynyt ja tuhoontuomittu.
höpötystä , ei yhtään asia esimerkkiä.
asiaahan siinä on,sillä et osaa vaan tulkita oikein.
esimerkkiä.
tärkeintä että keskustelua syntyy ja sitä riittää.
Eihän asia pääasia ole kunhan vain juttua saadaan väännettyä.
tekee mestarin.
kaikessa ollut oikeassa.
Paitsi meidän naisten kanssa,
siinä on vielä opettelun ja harjoittelun sijaa.
se johttuu.
Ei huonoista ees riuttasta ijä !
ihtestään liikkaa.
Vaikka totuus on,
että jussi pesee kaikki.
ja luuloihin hurahin.