Suunnittelen keväällä hakea Saksasta vanhan BMW R 65, vm -84. Pyörä on tutun tuttuni ja tiedän aika tarkasti pyörän historian. Pyörässä on täyskatteet omat BMW:n laukut. Pyörän näin omin silmin lokakuussa, olihan tosi siisti ikäisekseen: punamusta ja lakka päällä. HIntapyynti pyörällä on 2100 eur.
Kertokaahan Bemarin ystävät miltä kuulostaa, ja joku jolla on sellainen, voisitko vähän kertoa ko pyörästä. Kiinnostuneille voin laittaa vaikka kuvan ko pyörästä. Kiitos niille jotka vaivautuu vastaamaan. Mitähän siitä joutuu maksamaan veroa??
BMW R 65
3
1008
Vastaukset
- R 100
Vaimo ainakin tykkää,vaikka kävikin metsässä tai siis ojassa.Näppärä pyörä jossa vääntöä ja tehoa ihan riittävästi.Varaosia ja tarvikkeita saa hyvin.Hae pois!
- Rami
kiitos vastauksesta, mutta tilanne meni jo ohi. Ennenkuin viestini oli saavuttanut myyjän, hän oli edellispäivänä kerinnyt myydä jo ko pyörän. Nopet syövät hitaat.. Mutta ostin juuri tänään toisen pyörän: Honda VFR 750 -86, mielestäni löysin tosi helmen. Vaimolle hyviä hetkiä Bemarin kanssa
- Make
Omistan R65 v.88 mistä Suomesta saa ostaa siihen ihan tavallisia kuluvia osia. Kaasarista olisi ekaks kysymys ?????
Ms
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37680