fanin 10 käskyä : )

hassuttelija

Laadin tässä tovi sitten aikani kuluksi Raamatun 10 käskyn pohjalta tälläiset "HIM-fanin 10 käskyä", ihan vaan leikilläni, älkää vetäkö hernettä nenuun : )

1. HIM on bändi, sinun lempibändisi. Sinulla ei tule olla lempibändejä, joista pitäisit vielä enemmän.
2. Älä lausu HIMin jäsenten, biisien tai albumien nimiä väärin.
3. Pyhitä uusivuosi Tavastian keikalle.
4. Kunnioita Black Sabbathia.
5. Älä tapa HIMiläisiä (äläkä mielellään ketään muutakaan)/
5. Sinun ei tule rikkoman HIMin levyjäsi tai käyttämän HIMiläisten kuvia tikkatauluina.
6. Sinun ei tule downloadaaman HIMin musiikkia internetistä - se on varkaus.
7. Sinun ei tule tekemän faniusrikosta; harrastamalla itsesi faniksi kutsumista ennen kuin olet Synnin Viemää -kirjan kautta tullut vihkiytyneeksi HIMin (hulluuden) saloihin.
8. Sinun ei tule antaman toisten lausua valheellisia ilkeyksiä HIMistä tai sen jäsenistä.
9. Sinun ei tule kadehtiman HIMiläisten vaimoja tai tyttöystäviä.
!0. Sinun ei tule kadehtiman läheistesi (toisten HIM-fanien) Prologue: 666 Ways to Love -ep:itä, HIMiläisiltä saatuja nimikirjoituksia, fanipaitoja, lippuja HIMin keikoille eikä mitään, mikä hänelle kuuluu.

Korjausehdotuksia? : )

9

1024

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuh, heti löytyi. En ole Synnin viemää-kirjaa lukenut, ja fanittanut olen sentään useamman vuoden, lehtileikevihkoja on useita... Että näin. :P

• hassuttelija

Mun on jo iät ja ajat pitänyt alottaa leikekirjan pitäminen HIMistä, ku mulla on iso laatikollinen niitä lehtileikkeitä, mutten ole vaan jaksanut liimailla niitä vihkoon (mua vaivaa 'hengen velttous' xD ). Mut hienoo et sä oot jaksanut! : D

• bel

Kannattaa lukee se! Se on tosi hauska kirja niitten historiasta pissajuttuineen kaikkineen.

• him- fani 4-ever<3

no vaimoja/tyttöystäviä tietenkin saa kadehtia ainakin villen sillä kuka vaan tyttö haluaisi olla hänen paikallaan jos ville valo ei ole söpö jonkun "fanin" mielestä niin se ei ole fani!! tämä on asiaa uskokaa!!!!

• Elyce
        him- fani 4-ever<3 kirjoitti:

no vaimoja/tyttöystäviä tietenkin saa kadehtia ainakin villen sillä kuka vaan tyttö haluaisi olla hänen paikallaan jos ville valo ei ole söpö jonkun "fanin" mielestä niin se ei ole fani!! tämä on asiaa uskokaa!!!!

Etteivätkö heteromiehet voisi fanittaa HIMiä? Tässä kun on yritetty kovasti saada ihmisiä käsittämään, ettei HIM ole pelkästään pikkutyttöjen bändi, ja sitten levitellään tälläisiä puheita...

• bel

Tää oli huippu! :D

Vielä kristinuskon pohjalta:
      HIM on uskontoni.
      Ville jumalani.
      Synnin viemää raamattuni.
      Heartagram ristini.

• ryhky

mä en tiedä ootko mies vai nais puolinen mut voisitko tota yheksättä sääntöö vähä selventää mulle...? ;D

• hassuttelija

toi yhdeksäs käsky koskee vaan naispuolisia faneja ja homofaneja, ettei esim. Jonna Nygreniä saa kadehtia. Silleen et musa pysyy pääasiana. Ku se on ärsyttävää kun jotkut tyttöfanit kimittää et "Jonna on paska ja mä olisin paljon parempi Villelle".

• se yhdeksäs kysymys
        hassuttelija kirjoitti:

toi yhdeksäs käsky koskee vaan naispuolisia faneja ja homofaneja, ettei esim. Jonna Nygreniä saa kadehtia. Silleen et musa pysyy pääasiana. Ku se on ärsyttävää kun jotkut tyttöfanit kimittää et "Jonna on paska ja mä olisin paljon parempi Villelle".

selvä niin mä uskon et on ärsyttävää ku nää kimittää korvan juures et jonna hautaan ville on varattu mulle tms.niin että kyllä se ville sitten itte valitsee ne naisensa.vaikka se komea mies onkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4632
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1917
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1610
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1144
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      943
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      906
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe