fanin 10 käskyä : )

hassuttelija

Laadin tässä tovi sitten aikani kuluksi Raamatun 10 käskyn pohjalta tälläiset "HIM-fanin 10 käskyä", ihan vaan leikilläni, älkää vetäkö hernettä nenuun : )

1. HIM on bändi, sinun lempibändisi. Sinulla ei tule olla lempibändejä, joista pitäisit vielä enemmän.
2. Älä lausu HIMin jäsenten, biisien tai albumien nimiä väärin.
3. Pyhitä uusivuosi Tavastian keikalle.
4. Kunnioita Black Sabbathia.
5. Älä tapa HIMiläisiä (äläkä mielellään ketään muutakaan)/
5. Sinun ei tule rikkoman HIMin levyjäsi tai käyttämän HIMiläisten kuvia tikkatauluina.
6. Sinun ei tule downloadaaman HIMin musiikkia internetistä - se on varkaus.
7. Sinun ei tule tekemän faniusrikosta; harrastamalla itsesi faniksi kutsumista ennen kuin olet Synnin Viemää -kirjan kautta tullut vihkiytyneeksi HIMin (hulluuden) saloihin.
8. Sinun ei tule antaman toisten lausua valheellisia ilkeyksiä HIMistä tai sen jäsenistä.
9. Sinun ei tule kadehtiman HIMiläisten vaimoja tai tyttöystäviä.
!0. Sinun ei tule kadehtiman läheistesi (toisten HIM-fanien) Prologue: 666 Ways to Love -ep:itä, HIMiläisiltä saatuja nimikirjoituksia, fanipaitoja, lippuja HIMin keikoille eikä mitään, mikä hänelle kuuluu.

Korjausehdotuksia? : )

9

946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuh, heti löytyi. En ole Synnin viemää-kirjaa lukenut, ja fanittanut olen sentään useamman vuoden, lehtileikevihkoja on useita... Että näin. :P

      • hassuttelija

        Mun on jo iät ja ajat pitänyt alottaa leikekirjan pitäminen HIMistä, ku mulla on iso laatikollinen niitä lehtileikkeitä, mutten ole vaan jaksanut liimailla niitä vihkoon (mua vaivaa 'hengen velttous' xD ). Mut hienoo et sä oot jaksanut! : D


      • bel

        Kannattaa lukee se! Se on tosi hauska kirja niitten historiasta pissajuttuineen kaikkineen.


      • him- fani 4-ever<3

        no vaimoja/tyttöystäviä tietenkin saa kadehtia ainakin villen sillä kuka vaan tyttö haluaisi olla hänen paikallaan jos ville valo ei ole söpö jonkun "fanin" mielestä niin se ei ole fani!! tämä on asiaa uskokaa!!!!


      • Elyce
        him- fani 4-ever<3 kirjoitti:

        no vaimoja/tyttöystäviä tietenkin saa kadehtia ainakin villen sillä kuka vaan tyttö haluaisi olla hänen paikallaan jos ville valo ei ole söpö jonkun "fanin" mielestä niin se ei ole fani!! tämä on asiaa uskokaa!!!!

        Etteivätkö heteromiehet voisi fanittaa HIMiä? Tässä kun on yritetty kovasti saada ihmisiä käsittämään, ettei HIM ole pelkästään pikkutyttöjen bändi, ja sitten levitellään tälläisiä puheita...


    • bel

      Tää oli huippu! :D

      Vielä kristinuskon pohjalta:
      HIM on uskontoni.
      Ville jumalani.
      Synnin viemää raamattuni.
      Heartagram ristini.

    • ryhky

      mä en tiedä ootko mies vai nais puolinen mut voisitko tota yheksättä sääntöö vähä selventää mulle...? ;D

      • hassuttelija

        toi yhdeksäs käsky koskee vaan naispuolisia faneja ja homofaneja, ettei esim. Jonna Nygreniä saa kadehtia. Silleen et musa pysyy pääasiana. Ku se on ärsyttävää kun jotkut tyttöfanit kimittää et "Jonna on paska ja mä olisin paljon parempi Villelle".


      • se yhdeksäs kysymys
        hassuttelija kirjoitti:

        toi yhdeksäs käsky koskee vaan naispuolisia faneja ja homofaneja, ettei esim. Jonna Nygreniä saa kadehtia. Silleen et musa pysyy pääasiana. Ku se on ärsyttävää kun jotkut tyttöfanit kimittää et "Jonna on paska ja mä olisin paljon parempi Villelle".

        selvä niin mä uskon et on ärsyttävää ku nää kimittää korvan juures et jonna hautaan ville on varattu mulle tms.niin että kyllä se ville sitten itte valitsee ne naisensa.vaikka se komea mies onkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6286
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      30
      2130
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1641
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1347
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe