Harryn ongelmat.

mää vaan

Harry oli lopen uupunut. Hän ei jaksanut tehdä läksyjä, ei kirjoittaa, ei puhua ja tuskin edes liikuttaa yhtä jäsentään. Hän makasi sängyssään ja mietiskeli maailman syvimpiä juttuja: elämää joka hänen kohdallansa oli vasta edessä, tulevaisuutta ja kaikkia niitä asioita jotka tulvivat hänen mieleensä Hermione, Ron, Dumbledore, Haghrit.

Aina välillä Petunia kutsui häntä syömään, mutta kun Harrysta tuntui että hän oli täysin liikuntakyvytön, ei hän jaksanut liikauttaa jäsentäkään tai uskaltanut. Noin vuorokauden sängyssä makaaminen ja ääkinäinen jäsenen liikutus voisi joko tai murskata hänen jalan tai reväyttää sen.
Harry kuunteli hiljaisuutta. Nyt Petunia oli varmasti itsekkin jo hieman huolestunut Harrysta, koska hän alkoi kuulla kovaa töminää ja askelten menoa portaissa. Yhä selvemmin mitä lähemmäs Petunia tuli, se paremmin Harry kuuli Petunian hiljasääniset kirosanat.
Harry kuunteli korvat hörössä, ovi avautui.
"Harry Potter! Minä olen huutanut kurkkuni käheäksi tuolla keittiössä ja herra ei ole edes vaivautunut vastaamaan taikka tulla alas syömään!" Petunian kädet tärisivät.
"Mmm...." Harry mumisi silmät ummessa.
"Nyt herra tulee syömään!" Petunia sanoi, meni aukaisemaan Harryn kiinni laitetut verhot ja rynnisti alakertaan.
Ihmeellinen tunne valtasi Harryn. Nyt tuntui kun Harry olisi voinut juosta maratonin tai kaksi. Hän nousi sängystään, minkäänlaista kipua tuntematta. Hän käveli ikkunan luokse, venytteli ja lampsi leveä hymy kasvoillaan alakertaan.

jatkuuu.....

4

561

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää vaan

Harryn läskit hyllyivät hänen kavutessaan alas portaita. Yhtäkkiä hänen jalkansa pettivät allaan ja Harry kaatui. Hän menehtyi.

• zazzzu

hyvä novelli.

• ghghghgh

Onpa kivaa pilata toisten novellit, noilla "epävirallisilla" jatkoilla.

• hghghhghg
        ghghghgh kirjoitti:

Onpa kivaa pilata toisten novellit, noilla "epävirallisilla" jatkoilla.

Hups ne olikin kirjoitettu samaan aikaan, eli............................ai jaa =/.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      464
      2042
    2. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      34
      832
    3. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      828
    4. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      39
      824
    5. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      444
      784
    6. Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut

Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut. Asian vahvistaa hänen puolisonsa ja leski. Miettinen kuoli traagisesti 3
      Salaliittoteoria
      2
      770
    7. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      55
      741
    8. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      675
    9. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      630
    10. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      40
      606
    Aihe