Harryn ongelmat.

mää vaan

Harry oli lopen uupunut. Hän ei jaksanut tehdä läksyjä, ei kirjoittaa, ei puhua ja tuskin edes liikuttaa yhtä jäsentään. Hän makasi sängyssään ja mietiskeli maailman syvimpiä juttuja: elämää joka hänen kohdallansa oli vasta edessä, tulevaisuutta ja kaikkia niitä asioita jotka tulvivat hänen mieleensä Hermione, Ron, Dumbledore, Haghrit.

Aina välillä Petunia kutsui häntä syömään, mutta kun Harrysta tuntui että hän oli täysin liikuntakyvytön, ei hän jaksanut liikauttaa jäsentäkään tai uskaltanut. Noin vuorokauden sängyssä makaaminen ja ääkinäinen jäsenen liikutus voisi joko tai murskata hänen jalan tai reväyttää sen.
Harry kuunteli hiljaisuutta. Nyt Petunia oli varmasti itsekkin jo hieman huolestunut Harrysta, koska hän alkoi kuulla kovaa töminää ja askelten menoa portaissa. Yhä selvemmin mitä lähemmäs Petunia tuli, se paremmin Harry kuuli Petunian hiljasääniset kirosanat.
Harry kuunteli korvat hörössä, ovi avautui.
"Harry Potter! Minä olen huutanut kurkkuni käheäksi tuolla keittiössä ja herra ei ole edes vaivautunut vastaamaan taikka tulla alas syömään!" Petunian kädet tärisivät.
"Mmm...." Harry mumisi silmät ummessa.
"Nyt herra tulee syömään!" Petunia sanoi, meni aukaisemaan Harryn kiinni laitetut verhot ja rynnisti alakertaan.
Ihmeellinen tunne valtasi Harryn. Nyt tuntui kun Harry olisi voinut juosta maratonin tai kaksi. Hän nousi sängystään, minkäänlaista kipua tuntematta. Hän käveli ikkunan luokse, venytteli ja lampsi leveä hymy kasvoillaan alakertaan.


jatkuuu.....

4

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää vaan

      Harryn läskit hyllyivät hänen kavutessaan alas portaita. Yhtäkkiä hänen jalkansa pettivät allaan ja Harry kaatui. Hän menehtyi.

      • zazzzu

        hyvä novelli.


      • ghghghgh

        Onpa kivaa pilata toisten novellit, noilla "epävirallisilla" jatkoilla.


      • hghghhghg
        ghghghgh kirjoitti:

        Onpa kivaa pilata toisten novellit, noilla "epävirallisilla" jatkoilla.

        Hups ne olikin kirjoitettu samaan aikaan, eli............................ai jaa =/.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1676
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1391
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      849
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      743
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe