Hei,
Onkos muita joilla tässä vaiheessa maha jo niin isona että kyllä raskaus näkyy jo tuntemattomille.
Kiloja tullut n.2-3kg yhteensä
Rv 17+2
5
2149
Vastaukset
- kiloja
on tullut jo 6 lisää vaikka viikkoja huomenna 17 0.Maha on selvästi kasvanut, mutta vasta viime viikoilla sen huomasi.Liikuntaa ja terveellistä ruokavaliota "harrastaen" paino suht korkeella alkuun verrattuna. Neuvolantäti ei kuitenkaan edes ihmetellyt asiaa, vaan sanoi että näinhän se menee =) Mammahousuja olen käyttänyt jo 3vkoa.
- Kahdenäiti
Mulla ei mahaa näy juuri ollenkaan! Vaikka kolmatta odotan ja ajattelin, että maha kasvaisi vauhdilla.
Paljon oon kuullut kommentteja "Missä piilottelet sitä mahaa?", ym. Oon kuitenkin suht´pitkä ja vauvalla on ilm. aika paljon tilaa piiloutua vielä :)
Kun makaan selälläni, niin tunnen itse kummun ja vauvan, muuten aika huomaamatonta on.
Ja vanhat housut mahtuvat vielä aivan hyvin!- Kahdenäiti
Kiloja on tullut n.4kg (ma:na nla, sitten tiedän tarkalleen...)
- mutsi86
Ja paino nousi aluksi 3kg mutta nyt laskenut alle lähtöpainon..outoa.Itselläni menossa vk15 ja huomenna ekaa kertaa ultraan toisella odotuksella.Mutta maha on kasvanut ja erittäin kipeä ollut varmaan kasvamisen takia..sekä rinnat on ollut arat ja kasvanut kovaa vauhtia onko muilla ollut kanssa..?Ensimmäisellä raskaudella ne kasvoivat vain loppuraskaudesta.
- mä vaan
mulla 18 2 ja ihan törkee maha jo,paino ei ole noussut koko aikana kuin 400gr,,oli vähän huono olo aluksi,, pari päivää maksimissaan viikko niin ylä ja ala maha on enää yksi todella muhkeen kokonen vuori. näyttäis olevan hyvin yksilöllistä tuo mahan kasvu...mun mies on iloinen vattasta se kun jotenkin kuitenkin konkretisoi sen vauvan olemassaolon.hyvä näin, hyvä me "punkerot"..heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657