Ihan ensinnäkin toivoisin ettei ainakaan toistaiseksi ilmoiteltaisi viesteistä jotka kuuluisivat jollekin toiselle bb-palstalle. Linkki on tarkoitettu vain asiattomille viesteille jotka pitäisi poistaa. Muutenkin viestien siirtely on aikaavievämpi operaatio kuin poisto, niin jatkossakin monesti jos viestissä ei mitään kovin erikoista ole (tyyliin muutama sana asukkaan hehkutusta) niin se herkemmin joutuu poiston kohteeksi kuin siirretyksi asukkaat-palstalle.
Palstojen rajauksia voisi vielä ehkä hieman tarkentaa jotta kaikkien olisi helpomaa hahmottaa mihin viestinsä osoittaa. Itse koitan miettiä noita viikonlopun aikana ja laittaa ehdotuksia.
Tälle palstalle ei enään ole tarkoitus laittaa aloituksina asukkaiden hehkutuksia tai ulos-huutoja, eikä minkään muun maan juttuja eikä aikasempien kausien asioita elleivät ne jotenkin liity juuri meineillään oleviin tapahtumiin.
palstamuutoksesta
5
619
Vastaukset
- urakka
nyt liian suureksi? Miksi otat tehtävän jos et jaksa sitä hoitaa? Paljonko saat palkkaa? Musta tämä palstan uusiutuminen vie hetken aikaa ennenkuin sopeutuu. Älä siirrä vastuuta muille, vaan tee se itse mikä kuuluu sinun tehtäviin. Vapaaehtoisesti kai tehtävän otit? Työni minäkin teen itse. Tsemppiä jatkoon, ei oo helppo tehtävä.
- -----------?
kait täällä saa tapahtumista keskustella vaik ei olekaa 24/7? ei muuten voi minnekää purkautua siitä mitä itse vasta tänään näki=(
Tuumaillaan sitä kumpi olisi parempi paikka keskusteluun koosteen tapahtumista.. Tämä vai yleiset-palsta?
- ----------?
Cesar kirjoitti:
Tuumaillaan sitä kumpi olisi parempi paikka keskusteluun koosteen tapahtumista.. Tämä vai yleiset-palsta?
yleiset palstalla lukee ainakin nyt että on tarkoitettu vain ohjelma ilmiöstä keskusteluun jne.palstan nimi toki viittaisi enemmän tapahtumien keskuteluun jälkikäteenkin.
- voutre
Cesar kirjoitti:
Tuumaillaan sitä kumpi olisi parempi paikka keskusteluun koosteen tapahtumista.. Tämä vai yleiset-palsta?
olen samaa mieltä, pikku hiljaa, kärsivällisyyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466