.
.
.
Henri oli kovin lauhkeaa lammasta kun Kaki pisti asukkaat purkamaan viimeaikaisia tapahtumia.
Toisaalta Henrin käyttäytyminen viikkotehtävän aikana oli vain puhetta ja typerää käytöstä. Tatu ja Kaarlo olivat hiuskarvan varassa tintata Henriä kuulaan.
Kaiken tämän puheen jälkeen Henri on parempi pelaamaan kuin Tatu ja Kaarlo. Henrillä on maailmanomistajan Ego, mutta siksihän hän taitaakin talossa olla. Tatu on perheen isä, joka LUULI jo kaiken nähneensä. Kaarlo on vielä kasvava nuori, joka taas ei ole nähnyt vielä maailmaa lainkaan.
Henri siis jääköön taloon ja Miran on aika jättää talo.
-------------------------------------------
Kakin Kootut for Dummies
http://personal.inet.fi/surf/theworld/kaki/
-------------------------------------------
Hena Lauhkea Lammas
13
1446
Vastaukset
- Henriä!!!!!
Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Siis miinusäänillä.
- kaivavat omaa kuoppaansa
yrittämällä liittoutua yleistä mielipidettä vastaan. Ei oikein osoita pelisilmää tuollainen.
- ...Kakin kannattaja, vaan ..
kaivavat omaa kuoppaansa kirjoitti:
yrittämällä liittoutua yleistä mielipidettä vastaan. Ei oikein osoita pelisilmää tuollainen.
..minulla on oma suosikkini, joka voittaa.
- moite sulle
...Kakin kannattaja, vaan .. kirjoitti:
..minulla on oma suosikkini, joka voittaa.
tuli vaan tohon ketjuun vähän vahingossa noin, tajusin kyllä, en ole henassa ;> kooma ei ole huvittelumuotoni milloinkaan.
- !!!
Se tuli suoraan sen sydämestä kun se oli pienessä hönössä.
Se ihminen on täysi P**** tarvittaessa ja tämä maailma ei tollasia tarvii edes leikillään. - Motivaatio?
Miksi puolustat Henaa joka ei noudattanut sääntöjä palvelemisesta.
Ja itse oli röyhkeä ollessaan krois....- Kaki-Tuuletin
.
.
.
Kahdesta pahasta pitää valita.
1) Miralla ei ola paljoa annettavaa talossa
2) Henri tulee sähläämään vielä useaan otteeseen ennen kun BB loppuu. Hän siis tulee munaamaan itsensä vielä monesti.
3) Miralla alkaa olla tunteet pinnassa ja itkupilliä ei kansa jaksa katsoa.
4) Henri tai Mira ei pysty BB:tä voittamaan, joten tässä vaiheessa on melkein sama pelin kannalta kumpaa äänestää.
Siinä Motivaatio.
-------------------------------------------
Kakin Kootut for Dummies
http://personal.inet.fi/surf/theworld/kaki/
------------------------------------------- - jos kakil vähän
Kaki-Tuuletin kirjoitti:
.
.
.
Kahdesta pahasta pitää valita.
1) Miralla ei ola paljoa annettavaa talossa
2) Henri tulee sähläämään vielä useaan otteeseen ennen kun BB loppuu. Hän siis tulee munaamaan itsensä vielä monesti.
3) Miralla alkaa olla tunteet pinnassa ja itkupilliä ei kansa jaksa katsoa.
4) Henri tai Mira ei pysty BB:tä voittamaan, joten tässä vaiheessa on melkein sama pelin kannalta kumpaa äänestää.
Siinä Motivaatio.
-------------------------------------------
Kakin Kootut for Dummies
http://personal.inet.fi/surf/theworld/kaki/
-------------------------------------------pelisilmää onkin, nii lipunkannattajal ei yhtään. Mut en sääli, kaki tätä gamee ei ikin voita.
- !!!
Kaki-Tuuletin kirjoitti:
.
.
.
Kahdesta pahasta pitää valita.
1) Miralla ei ola paljoa annettavaa talossa
2) Henri tulee sähläämään vielä useaan otteeseen ennen kun BB loppuu. Hän siis tulee munaamaan itsensä vielä monesti.
3) Miralla alkaa olla tunteet pinnassa ja itkupilliä ei kansa jaksa katsoa.
4) Henri tai Mira ei pysty BB:tä voittamaan, joten tässä vaiheessa on melkein sama pelin kannalta kumpaa äänestää.
Siinä Motivaatio.
-------------------------------------------
Kakin Kootut for Dummies
http://personal.inet.fi/surf/theworld/kaki/
-------------------------------------------Lähtiät ovat kaiketi samalla kalkkiviivalla.
Kansa pumppaa tuskissaan pahimmat sählärit pihalle ja sitten tuleekin työjiö, kun mitään ei enää tapahdu. - ulos sen minkä
!!! kirjoitti:
Lähtiät ovat kaiketi samalla kalkkiviivalla.
Kansa pumppaa tuskissaan pahimmat sählärit pihalle ja sitten tuleekin työjiö, kun mitään ei enää tapahdu.talossa olijat keskenään asettavat äänestykseen. Mika oli perä perää kahdesti, eikös Miralla tämä ole jo kolmas äänestys ja jää taloon. Pitäis pelaajienkin talossa jo alkaa tajuamaan, ketä kannattaa putoamisiin äänestää, ketä ei.
- samaa mieltä
Kaki-Tuuletin kirjoitti:
.
.
.
Kahdesta pahasta pitää valita.
1) Miralla ei ola paljoa annettavaa talossa
2) Henri tulee sähläämään vielä useaan otteeseen ennen kun BB loppuu. Hän siis tulee munaamaan itsensä vielä monesti.
3) Miralla alkaa olla tunteet pinnassa ja itkupilliä ei kansa jaksa katsoa.
4) Henri tai Mira ei pysty BB:tä voittamaan, joten tässä vaiheessa on melkein sama pelin kannalta kumpaa äänestää.
Siinä Motivaatio.
-------------------------------------------
Kakin Kootut for Dummies
http://personal.inet.fi/surf/theworld/kaki/
-------------------------------------------Joten Mira kotiin.
- ääliöltä
Hänen puheitaan kuunnellessa tulee mieleen Seppo Räty. Samanlaista löysää puhetta ja ylimielinen asenne muita ihmisiä kohtaan.
Ihminen näyttää humalassa juuri sen puolen itsestään, mikä on oikeasti, kun estot katoavat. Hän ainakin on täysin porsas käytökseltään. Voiko olla lapsellisempaa, että kännää koko ajan, kun saa ilmaista viinaa. Köyhä ajattelutapa. "......kun Kaki pisti asukkaat purkamaan viimeaikaisia tapahtumia."
eikös se Big Brother antanut tehtäväksi puida edellinen ilta vuorotellen....
Muuten kanssasi samaa mieltä, että vaikka ihminen onkin ärsyttävä niin tekee ohjelmasta mielenkiintoisampaa katseltavaa. Tällä hetkellä vaan toi Henan käytös ärsyttää niin paljon että en soisi hänen ajattelevan että on jotenkin suosittu täällä ulkomaailmassa jos saisikin jostain kumman syystä sunnuntaina vielä jäädäkin taloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664