Hena Lauhkea Lammas

Kaki-Tuuletin

.
.
.
Henri oli kovin lauhkeaa lammasta kun Kaki pisti asukkaat purkamaan viimeaikaisia tapahtumia.

Toisaalta Henrin käyttäytyminen viikkotehtävän aikana oli vain puhetta ja typerää käytöstä. Tatu ja Kaarlo olivat hiuskarvan varassa tintata Henriä kuulaan.

Kaiken tämän puheen jälkeen Henri on parempi pelaamaan kuin Tatu ja Kaarlo. Henrillä on maailmanomistajan Ego, mutta siksihän hän taitaakin talossa olla. Tatu on perheen isä, joka LUULI jo kaiken nähneensä. Kaarlo on vielä kasvava nuori, joka taas ei ole nähnyt vielä maailmaa lainkaan.

Henri siis jääköön taloon ja Miran on aika jättää talo.




-------------------------------------------
Kakin Kootut for Dummies
http://personal.inet.fi/surf/theworld/kaki/
-------------------------------------------

13

1446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henriä!!!!!

      Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Siis miinusäänillä.

      • kaivavat omaa kuoppaansa

        yrittämällä liittoutua yleistä mielipidettä vastaan. Ei oikein osoita pelisilmää tuollainen.


      • ...Kakin kannattaja, vaan ..
        kaivavat omaa kuoppaansa kirjoitti:

        yrittämällä liittoutua yleistä mielipidettä vastaan. Ei oikein osoita pelisilmää tuollainen.

        ..minulla on oma suosikkini, joka voittaa.


      • moite sulle
        ...Kakin kannattaja, vaan .. kirjoitti:

        ..minulla on oma suosikkini, joka voittaa.

        tuli vaan tohon ketjuun vähän vahingossa noin, tajusin kyllä, en ole henassa ;> kooma ei ole huvittelumuotoni milloinkaan.


    • !!!

      Se tuli suoraan sen sydämestä kun se oli pienessä hönössä.

      Se ihminen on täysi P**** tarvittaessa ja tämä maailma ei tollasia tarvii edes leikillään.

    • Motivaatio?

      Miksi puolustat Henaa joka ei noudattanut sääntöjä palvelemisesta.
      Ja itse oli röyhkeä ollessaan krois....

      • Kaki-Tuuletin

        .
        .
        .

        Kahdesta pahasta pitää valita.

        1) Miralla ei ola paljoa annettavaa talossa
        2) Henri tulee sähläämään vielä useaan otteeseen ennen kun BB loppuu. Hän siis tulee munaamaan itsensä vielä monesti.
        3) Miralla alkaa olla tunteet pinnassa ja itkupilliä ei kansa jaksa katsoa.
        4) Henri tai Mira ei pysty BB:tä voittamaan, joten tässä vaiheessa on melkein sama pelin kannalta kumpaa äänestää.

        Siinä Motivaatio.



        -------------------------------------------
        Kakin Kootut for Dummies
        http://personal.inet.fi/surf/theworld/kaki/
        -------------------------------------------


      • jos kakil vähän
        Kaki-Tuuletin kirjoitti:

        .
        .
        .

        Kahdesta pahasta pitää valita.

        1) Miralla ei ola paljoa annettavaa talossa
        2) Henri tulee sähläämään vielä useaan otteeseen ennen kun BB loppuu. Hän siis tulee munaamaan itsensä vielä monesti.
        3) Miralla alkaa olla tunteet pinnassa ja itkupilliä ei kansa jaksa katsoa.
        4) Henri tai Mira ei pysty BB:tä voittamaan, joten tässä vaiheessa on melkein sama pelin kannalta kumpaa äänestää.

        Siinä Motivaatio.



        -------------------------------------------
        Kakin Kootut for Dummies
        http://personal.inet.fi/surf/theworld/kaki/
        -------------------------------------------

        pelisilmää onkin, nii lipunkannattajal ei yhtään. Mut en sääli, kaki tätä gamee ei ikin voita.


      • !!!
        Kaki-Tuuletin kirjoitti:

        .
        .
        .

        Kahdesta pahasta pitää valita.

        1) Miralla ei ola paljoa annettavaa talossa
        2) Henri tulee sähläämään vielä useaan otteeseen ennen kun BB loppuu. Hän siis tulee munaamaan itsensä vielä monesti.
        3) Miralla alkaa olla tunteet pinnassa ja itkupilliä ei kansa jaksa katsoa.
        4) Henri tai Mira ei pysty BB:tä voittamaan, joten tässä vaiheessa on melkein sama pelin kannalta kumpaa äänestää.

        Siinä Motivaatio.



        -------------------------------------------
        Kakin Kootut for Dummies
        http://personal.inet.fi/surf/theworld/kaki/
        -------------------------------------------

        Lähtiät ovat kaiketi samalla kalkkiviivalla.

        Kansa pumppaa tuskissaan pahimmat sählärit pihalle ja sitten tuleekin työjiö, kun mitään ei enää tapahdu.


      • ulos sen minkä
        !!! kirjoitti:

        Lähtiät ovat kaiketi samalla kalkkiviivalla.

        Kansa pumppaa tuskissaan pahimmat sählärit pihalle ja sitten tuleekin työjiö, kun mitään ei enää tapahdu.

        talossa olijat keskenään asettavat äänestykseen. Mika oli perä perää kahdesti, eikös Miralla tämä ole jo kolmas äänestys ja jää taloon. Pitäis pelaajienkin talossa jo alkaa tajuamaan, ketä kannattaa putoamisiin äänestää, ketä ei.


      • samaa mieltä
        Kaki-Tuuletin kirjoitti:

        .
        .
        .

        Kahdesta pahasta pitää valita.

        1) Miralla ei ola paljoa annettavaa talossa
        2) Henri tulee sähläämään vielä useaan otteeseen ennen kun BB loppuu. Hän siis tulee munaamaan itsensä vielä monesti.
        3) Miralla alkaa olla tunteet pinnassa ja itkupilliä ei kansa jaksa katsoa.
        4) Henri tai Mira ei pysty BB:tä voittamaan, joten tässä vaiheessa on melkein sama pelin kannalta kumpaa äänestää.

        Siinä Motivaatio.



        -------------------------------------------
        Kakin Kootut for Dummies
        http://personal.inet.fi/surf/theworld/kaki/
        -------------------------------------------

        Joten Mira kotiin.


    • ääliöltä

      Hänen puheitaan kuunnellessa tulee mieleen Seppo Räty. Samanlaista löysää puhetta ja ylimielinen asenne muita ihmisiä kohtaan.

      Ihminen näyttää humalassa juuri sen puolen itsestään, mikä on oikeasti, kun estot katoavat. Hän ainakin on täysin porsas käytökseltään. Voiko olla lapsellisempaa, että kännää koko ajan, kun saa ilmaista viinaa. Köyhä ajattelutapa.

    • "......kun Kaki pisti asukkaat purkamaan viimeaikaisia tapahtumia."

      eikös se Big Brother antanut tehtäväksi puida edellinen ilta vuorotellen....

      Muuten kanssasi samaa mieltä, että vaikka ihminen onkin ärsyttävä niin tekee ohjelmasta mielenkiintoisampaa katseltavaa. Tällä hetkellä vaan toi Henan käytös ärsyttää niin paljon että en soisi hänen ajattelevan että on jotenkin suosittu täällä ulkomaailmassa jos saisikin jostain kumman syystä sunnuntaina vielä jäädäkin taloon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe