Hena Lauhkea Lammas

Kaki-Tuuletin

.
.
.
Henri oli kovin lauhkeaa lammasta kun Kaki pisti asukkaat purkamaan viimeaikaisia tapahtumia.

Toisaalta Henrin käyttäytyminen viikkotehtävän aikana oli vain puhetta ja typerää käytöstä. Tatu ja Kaarlo olivat hiuskarvan varassa tintata Henriä kuulaan.

Kaiken tämän puheen jälkeen Henri on parempi pelaamaan kuin Tatu ja Kaarlo. Henrillä on maailmanomistajan Ego, mutta siksihän hän taitaakin talossa olla. Tatu on perheen isä, joka LUULI jo kaiken nähneensä. Kaarlo on vielä kasvava nuori, joka taas ei ole nähnyt vielä maailmaa lainkaan.

Henri siis jääköön taloon ja Miran on aika jättää talo.




-------------------------------------------
Kakin Kootut for Dummies
http://personal.inet.fi/surf/theworld/kaki/
-------------------------------------------

13

1446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henriä!!!!!

      Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Siis miinusäänillä.

      • kaivavat omaa kuoppaansa

        yrittämällä liittoutua yleistä mielipidettä vastaan. Ei oikein osoita pelisilmää tuollainen.


      • ...Kakin kannattaja, vaan ..
        kaivavat omaa kuoppaansa kirjoitti:

        yrittämällä liittoutua yleistä mielipidettä vastaan. Ei oikein osoita pelisilmää tuollainen.

        ..minulla on oma suosikkini, joka voittaa.


      • moite sulle
        ...Kakin kannattaja, vaan .. kirjoitti:

        ..minulla on oma suosikkini, joka voittaa.

        tuli vaan tohon ketjuun vähän vahingossa noin, tajusin kyllä, en ole henassa ;> kooma ei ole huvittelumuotoni milloinkaan.


    • !!!

      Se tuli suoraan sen sydämestä kun se oli pienessä hönössä.

      Se ihminen on täysi P**** tarvittaessa ja tämä maailma ei tollasia tarvii edes leikillään.

    • Motivaatio?

      Miksi puolustat Henaa joka ei noudattanut sääntöjä palvelemisesta.
      Ja itse oli röyhkeä ollessaan krois....

      • Kaki-Tuuletin

        .
        .
        .

        Kahdesta pahasta pitää valita.

        1) Miralla ei ola paljoa annettavaa talossa
        2) Henri tulee sähläämään vielä useaan otteeseen ennen kun BB loppuu. Hän siis tulee munaamaan itsensä vielä monesti.
        3) Miralla alkaa olla tunteet pinnassa ja itkupilliä ei kansa jaksa katsoa.
        4) Henri tai Mira ei pysty BB:tä voittamaan, joten tässä vaiheessa on melkein sama pelin kannalta kumpaa äänestää.

        Siinä Motivaatio.



        -------------------------------------------
        Kakin Kootut for Dummies
        http://personal.inet.fi/surf/theworld/kaki/
        -------------------------------------------


      • jos kakil vähän
        Kaki-Tuuletin kirjoitti:

        .
        .
        .

        Kahdesta pahasta pitää valita.

        1) Miralla ei ola paljoa annettavaa talossa
        2) Henri tulee sähläämään vielä useaan otteeseen ennen kun BB loppuu. Hän siis tulee munaamaan itsensä vielä monesti.
        3) Miralla alkaa olla tunteet pinnassa ja itkupilliä ei kansa jaksa katsoa.
        4) Henri tai Mira ei pysty BB:tä voittamaan, joten tässä vaiheessa on melkein sama pelin kannalta kumpaa äänestää.

        Siinä Motivaatio.



        -------------------------------------------
        Kakin Kootut for Dummies
        http://personal.inet.fi/surf/theworld/kaki/
        -------------------------------------------

        pelisilmää onkin, nii lipunkannattajal ei yhtään. Mut en sääli, kaki tätä gamee ei ikin voita.


      • !!!
        Kaki-Tuuletin kirjoitti:

        .
        .
        .

        Kahdesta pahasta pitää valita.

        1) Miralla ei ola paljoa annettavaa talossa
        2) Henri tulee sähläämään vielä useaan otteeseen ennen kun BB loppuu. Hän siis tulee munaamaan itsensä vielä monesti.
        3) Miralla alkaa olla tunteet pinnassa ja itkupilliä ei kansa jaksa katsoa.
        4) Henri tai Mira ei pysty BB:tä voittamaan, joten tässä vaiheessa on melkein sama pelin kannalta kumpaa äänestää.

        Siinä Motivaatio.



        -------------------------------------------
        Kakin Kootut for Dummies
        http://personal.inet.fi/surf/theworld/kaki/
        -------------------------------------------

        Lähtiät ovat kaiketi samalla kalkkiviivalla.

        Kansa pumppaa tuskissaan pahimmat sählärit pihalle ja sitten tuleekin työjiö, kun mitään ei enää tapahdu.


      • ulos sen minkä
        !!! kirjoitti:

        Lähtiät ovat kaiketi samalla kalkkiviivalla.

        Kansa pumppaa tuskissaan pahimmat sählärit pihalle ja sitten tuleekin työjiö, kun mitään ei enää tapahdu.

        talossa olijat keskenään asettavat äänestykseen. Mika oli perä perää kahdesti, eikös Miralla tämä ole jo kolmas äänestys ja jää taloon. Pitäis pelaajienkin talossa jo alkaa tajuamaan, ketä kannattaa putoamisiin äänestää, ketä ei.


      • samaa mieltä
        Kaki-Tuuletin kirjoitti:

        .
        .
        .

        Kahdesta pahasta pitää valita.

        1) Miralla ei ola paljoa annettavaa talossa
        2) Henri tulee sähläämään vielä useaan otteeseen ennen kun BB loppuu. Hän siis tulee munaamaan itsensä vielä monesti.
        3) Miralla alkaa olla tunteet pinnassa ja itkupilliä ei kansa jaksa katsoa.
        4) Henri tai Mira ei pysty BB:tä voittamaan, joten tässä vaiheessa on melkein sama pelin kannalta kumpaa äänestää.

        Siinä Motivaatio.



        -------------------------------------------
        Kakin Kootut for Dummies
        http://personal.inet.fi/surf/theworld/kaki/
        -------------------------------------------

        Joten Mira kotiin.


    • ääliöltä

      Hänen puheitaan kuunnellessa tulee mieleen Seppo Räty. Samanlaista löysää puhetta ja ylimielinen asenne muita ihmisiä kohtaan.

      Ihminen näyttää humalassa juuri sen puolen itsestään, mikä on oikeasti, kun estot katoavat. Hän ainakin on täysin porsas käytökseltään. Voiko olla lapsellisempaa, että kännää koko ajan, kun saa ilmaista viinaa. Köyhä ajattelutapa.

    • "......kun Kaki pisti asukkaat purkamaan viimeaikaisia tapahtumia."

      eikös se Big Brother antanut tehtäväksi puida edellinen ilta vuorotellen....

      Muuten kanssasi samaa mieltä, että vaikka ihminen onkin ärsyttävä niin tekee ohjelmasta mielenkiintoisampaa katseltavaa. Tällä hetkellä vaan toi Henan käytös ärsyttää niin paljon että en soisi hänen ajattelevan että on jotenkin suosittu täällä ulkomaailmassa jos saisikin jostain kumman syystä sunnuntaina vielä jäädäkin taloon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe