hindi: päivää
Nimimerkki Aktiivinen viimeksi Tila Tyyppi Sukupuoli
*heinis 14sek Paikalla Normaali -
Guolla 4sek Paikalla Normaali -
hindi 22sek Paikalla Normaali -
metten 5sek Paikalla Normaali -
miiimiii 25sek Paikalla Rekisteröitynyt Nainen
PastÒrhi 2sek Paikalla Normaali -
Squirrel0906 10sek Paikalla Seriffi Nainen
Nimimerkki Aktiivinen viimeksi Tila Tyyppi Sukupuoli
*heinis 11sek Paikalla Normaali -
Guolla 15sek Paikalla Normaali -
hindi 1min 24sek Paikalla Normaali -
metten 9sek Paikalla Normaali -
miiimiii 57sek Paikalla Rekisteröitynyt Nainen
PastÒrhi 16sek Paikalla Normaali -
Squirrel0906 2sek Paikalla Seriffi Nainen
... tutkimukseni siis osoittaa, että kaikki kahdeksan ovat minuutin sisällä jutelleet, mutta keskenänsä, kaapissa.
Eipä tuolla menetelmällä ainakaan lämmitettäisi ketään uusia uskovaisten joukkoon. Antaa hyvin sulkeutuneen, sisäpiirisen, kuppikuntaisen kuvan heistä / meistä.
vonksuu: huomen
boika: mitä mieltä oletta lestaatiolaisista?
boika: ????
boika: itse olen ja olen siitä kiitollinen
boika: onko täällä muita?
boika: vetipä hiljaiseksi
... poistui
Lestadiolaisuus-chattia
tuskin ahdistavampaa paikkaa
0
608
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053030Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71923- 42807
- 62740
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi42517Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit47514Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80465Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82451Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k24446