Tietääkö joku mistä saisi ostaa tuoretta kalaa suoraan kalastajalta Itähelsingistä tai Sipoosta.
Olen kuullut, että Sipoossa jossain venesatamassa olisi sellainen myyntipaikka,, Mutta missä?
Tuoretta kalaa
8
3368
Vastaukset 8
- kalamies.
niin menisin aikaisin aamulla sinne satamaan, kyselee kalastajilta..
- asiakas
Storören-venerantaan tulee Simsalön hieno kalastajapariskunta Lindström (?) joka lauantaiaamu myymään tuoretta kalaa. Itäkeskuksesta siis noin 8 -10 km "vanhaa" tietä ja sitten oikalle rantaan. Ei kannata tulla enää 8:n jälkeen...Suosittelen
- Kiitoksia
Tarkemmin onko tämä paikka siinä venesatamassa, jossa on kahvila ja aivan lähellä venemyynti Rekonen..
- asiakas
Kiitoksia kirjoitti:
Tarkemmin onko tämä paikka siinä venesatamassa, jossa on kahvila ja aivan lähellä venemyynti Rekonen..
Storören-rannassa on myös erittäin hyvätasoinen kahvila - sekä ruokaa että leivonnaisia uskaltaa kehua. Kalastaja tulee siis lauantaiaamuisin klo 07.00!
- Sitten
asiakas kirjoitti:
Storören-rannassa on myös erittäin hyvätasoinen kahvila - sekä ruokaa että leivonnaisia uskaltaa kehua. Kalastaja tulee siis lauantaiaamuisin klo 07.00!
Kiitos, siellä sitten tavataan syksyn päälle!!!
- Siellä, mutta
Sitten kirjoitti:
Kiitos, siellä sitten tavataan syksyn päälle!!!
Hinta taso oli sellainen, että minusta ei tullut heille asiakasta.. Kuha suolistettuna maksoi 8 €/kg, on turhan kova hinta..
Marketeista saa esim: Norjan lohta fileoituna 6.9€/kg.. Että sillä lailla....... - Kalamies
Siellä, mutta kirjoitti:
Hinta taso oli sellainen, että minusta ei tullut heille asiakasta.. Kuha suolistettuna maksoi 8 €/kg, on turhan kova hinta..
Marketeista saa esim: Norjan lohta fileoituna 6.9€/kg.. Että sillä lailla.......Jos ostat mielummin norjalaista kasvatuslohta joka tuodaa 3 päivää rekalla suomeen, kuin suoraan kalastajalta eurolla kallimpaa tuoretta vapaana uinnutta fisua, niin suonen ihmetellä? Teet toki mitä lystäät, mutta mielestäni olet idiootti!
- jullli
Me myydän tuoretta kalaa .
Lohi '' Sik '' .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398