Taitavasti yhdistetty taekwondoa, judoa ja hapkidoa.
http://www.youtube.com/watch?v=lyDHD8o6hwU
tähän tulisi jokaisen
4
1011
Vastaukset
- Jido
Ennalta suunniteltuja hyökkäyksiä vastaan hyvin toteutettu näytös. Tietoisesti haettu näyttävyyttä ja tkd:n itsepuolustusnäytökseksi ihan katsomisen arvoista. Puulattialla tehtynä kolhuja aikaansaavaa menoa. Särmikkyyttä löytyi myös ihan kiitettävästi. Itsepuolustuksellisesti ei ihan järkevimmästä päästä, mutta näytös on aina näytös. Tässä oli selvästi harjoiteltu myös hapkidoa. Tkd:n ip näytökseksi ihan hyvä. Parempaakin olen nähnyt tkd piireissä, mutta en Kukki taekwondossa.
- Mä taas
Tuolla ei ihan oikeasti ole mitään tekemistä itsepuolustuksen kanssa. Tuo kaveri ei todellisessa tilanteessa saa toimimaan yhtään tekniikkansa. Ihan kiva jumppaliikesarja kylläkin, mutta aivan järjettömiä tekniikoita todellisiin tilanteisiin. Ikävä kyllä.
- nettisensei
Sanottiinko jossain että tuo on ultimaattisen tehokasta ja suoraviivaista nakkikioski-tekniikkaa?
Tuo näytös on osa vyökoetta, kuten videon tiedoissakin sanotaan.
Ja seassa oli toimivaakin tekniikkaa, osa ihan järkeviäkin yksi vs yksi tilanteissa. - sunt sait senssi
nettisensei kirjoitti:
Sanottiinko jossain että tuo on ultimaattisen tehokasta ja suoraviivaista nakkikioski-tekniikkaa?
Tuo näytös on osa vyökoetta, kuten videon tiedoissakin sanotaan.
Ja seassa oli toimivaakin tekniikkaa, osa ihan järkeviäkin yksi vs yksi tilanteissa.Itsepuolustuksena NÄYTÖKSESSÄ ei edes hirveintä paskaa mitä olen nähny.. mutta ei mitään katutekniikkaa tosiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038