Taitavasti yhdistetty taekwondoa, judoa ja hapkidoa.
http://www.youtube.com/watch?v=lyDHD8o6hwU
tähän tulisi jokaisen
4
1021
Vastaukset
- Jido
Ennalta suunniteltuja hyökkäyksiä vastaan hyvin toteutettu näytös. Tietoisesti haettu näyttävyyttä ja tkd:n itsepuolustusnäytökseksi ihan katsomisen arvoista. Puulattialla tehtynä kolhuja aikaansaavaa menoa. Särmikkyyttä löytyi myös ihan kiitettävästi. Itsepuolustuksellisesti ei ihan järkevimmästä päästä, mutta näytös on aina näytös. Tässä oli selvästi harjoiteltu myös hapkidoa. Tkd:n ip näytökseksi ihan hyvä. Parempaakin olen nähnyt tkd piireissä, mutta en Kukki taekwondossa.
- Mä taas
Tuolla ei ihan oikeasti ole mitään tekemistä itsepuolustuksen kanssa. Tuo kaveri ei todellisessa tilanteessa saa toimimaan yhtään tekniikkansa. Ihan kiva jumppaliikesarja kylläkin, mutta aivan järjettömiä tekniikoita todellisiin tilanteisiin. Ikävä kyllä.
- nettisensei
Sanottiinko jossain että tuo on ultimaattisen tehokasta ja suoraviivaista nakkikioski-tekniikkaa?
Tuo näytös on osa vyökoetta, kuten videon tiedoissakin sanotaan.
Ja seassa oli toimivaakin tekniikkaa, osa ihan järkeviäkin yksi vs yksi tilanteissa. - sunt sait senssi
nettisensei kirjoitti:
Sanottiinko jossain että tuo on ultimaattisen tehokasta ja suoraviivaista nakkikioski-tekniikkaa?
Tuo näytös on osa vyökoetta, kuten videon tiedoissakin sanotaan.
Ja seassa oli toimivaakin tekniikkaa, osa ihan järkeviäkin yksi vs yksi tilanteissa.Itsepuolustuksena NÄYTÖKSESSÄ ei edes hirveintä paskaa mitä olen nähny.. mutta ei mitään katutekniikkaa tosiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921949Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781781Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3081584Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1851460Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em921053- 511007
- 56987
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56978- 67954
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941