Taitavasti yhdistetty taekwondoa, judoa ja hapkidoa.
http://www.youtube.com/watch?v=lyDHD8o6hwU
tähän tulisi jokaisen
4
1078
Vastaukset
- Jido
Ennalta suunniteltuja hyökkäyksiä vastaan hyvin toteutettu näytös. Tietoisesti haettu näyttävyyttä ja tkd:n itsepuolustusnäytökseksi ihan katsomisen arvoista. Puulattialla tehtynä kolhuja aikaansaavaa menoa. Särmikkyyttä löytyi myös ihan kiitettävästi. Itsepuolustuksellisesti ei ihan järkevimmästä päästä, mutta näytös on aina näytös. Tässä oli selvästi harjoiteltu myös hapkidoa. Tkd:n ip näytökseksi ihan hyvä. Parempaakin olen nähnyt tkd piireissä, mutta en Kukki taekwondossa.
- Mä taas
Tuolla ei ihan oikeasti ole mitään tekemistä itsepuolustuksen kanssa. Tuo kaveri ei todellisessa tilanteessa saa toimimaan yhtään tekniikkansa. Ihan kiva jumppaliikesarja kylläkin, mutta aivan järjettömiä tekniikoita todellisiin tilanteisiin. Ikävä kyllä.
- nettisensei
Sanottiinko jossain että tuo on ultimaattisen tehokasta ja suoraviivaista nakkikioski-tekniikkaa?
Tuo näytös on osa vyökoetta, kuten videon tiedoissakin sanotaan.
Ja seassa oli toimivaakin tekniikkaa, osa ihan järkeviäkin yksi vs yksi tilanteissa. - sunt sait senssi
nettisensei kirjoitti:
Sanottiinko jossain että tuo on ultimaattisen tehokasta ja suoraviivaista nakkikioski-tekniikkaa?
Tuo näytös on osa vyökoetta, kuten videon tiedoissakin sanotaan.
Ja seassa oli toimivaakin tekniikkaa, osa ihan järkeviäkin yksi vs yksi tilanteissa.Itsepuolustuksena NÄYTÖKSESSÄ ei edes hirveintä paskaa mitä olen nähny.. mutta ei mitään katutekniikkaa tosiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743477Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291859Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771436
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois64980