Taitavasti yhdistetty taekwondoa, judoa ja hapkidoa.
http://www.youtube.com/watch?v=lyDHD8o6hwU
tähän tulisi jokaisen
4
1019
Vastaukset
- Jido
Ennalta suunniteltuja hyökkäyksiä vastaan hyvin toteutettu näytös. Tietoisesti haettu näyttävyyttä ja tkd:n itsepuolustusnäytökseksi ihan katsomisen arvoista. Puulattialla tehtynä kolhuja aikaansaavaa menoa. Särmikkyyttä löytyi myös ihan kiitettävästi. Itsepuolustuksellisesti ei ihan järkevimmästä päästä, mutta näytös on aina näytös. Tässä oli selvästi harjoiteltu myös hapkidoa. Tkd:n ip näytökseksi ihan hyvä. Parempaakin olen nähnyt tkd piireissä, mutta en Kukki taekwondossa.
- Mä taas
Tuolla ei ihan oikeasti ole mitään tekemistä itsepuolustuksen kanssa. Tuo kaveri ei todellisessa tilanteessa saa toimimaan yhtään tekniikkansa. Ihan kiva jumppaliikesarja kylläkin, mutta aivan järjettömiä tekniikoita todellisiin tilanteisiin. Ikävä kyllä.
- nettisensei
Sanottiinko jossain että tuo on ultimaattisen tehokasta ja suoraviivaista nakkikioski-tekniikkaa?
Tuo näytös on osa vyökoetta, kuten videon tiedoissakin sanotaan.
Ja seassa oli toimivaakin tekniikkaa, osa ihan järkeviäkin yksi vs yksi tilanteissa. - sunt sait senssi
nettisensei kirjoitti:
Sanottiinko jossain että tuo on ultimaattisen tehokasta ja suoraviivaista nakkikioski-tekniikkaa?
Tuo näytös on osa vyökoetta, kuten videon tiedoissakin sanotaan.
Ja seassa oli toimivaakin tekniikkaa, osa ihan järkeviäkin yksi vs yksi tilanteissa.Itsepuolustuksena NÄYTÖKSESSÄ ei edes hirveintä paskaa mitä olen nähny.. mutta ei mitään katutekniikkaa tosiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311