.....Nää nykyajan nuoret Dingofanit tietää yhtään mitään noista Dingon parhaista vuosista.Perkele,jos fanitetaan jotain bändiä niin pitää tuntea ne entisetkin jäsenet,kuinka moni muistaa Quupan,Jontun,Peten tai Pepen,ne oli äijiä(Even nyt tietysti kaikki tietää koska se on nyt taas bändissä).
Muistakaa että se Dingo oli olemassa sillon 80-luvulla jo ja tää Purppuraa ei voi mitenkään vetää vertoja,Nimeni on Dingolle, Kerjäläisten valtakunnalle tai Pyhälle Klaanille.
Täytyy olla aika huono musiikkimaku jos väittää tätä Purppuraa levyä noita paremmaksi
Mahtaakohan....
12
834
Vastaukset
- !!!
Kyl vaan muhun iski Dingo jo silloin yli 20 vuotta sitten, vaikka olin vasta alle 10 vuotias! Täysillä kuuntelin, vaikken laulujen sanomasta mitään ymmärtänytkään, mut hyvää oli:) Nyt sitten sanoitukset ovat auenneet minulllekin, ku ikää on tullut lisää...
Ja Purppuraa on hyvä levy!! Kuunteleehan jengi HipHopiakin:( Mutta makunsa kullakin sanoi koira kun muniansa nuoli;) - Neumann4-ever
Minä en ollut vielä edes olemassa sillon 80-luvulla, mutta hyvin olen yrittänyt kaiken silti onkia selville niiltä vuosilta.. Ja minustakin Dingon vanhemmat levyt on paljon parempia, kuin uusi levy, mutta ei sekään huonoa ole, sitä en sano. Ja Jonttu, Quuppa, Pete ja Pepe oli/ovat mahtavia tyyppejä.. (muutaman kerran on livenä nähty:D)
- niin niin
eikö vaan että ajat muuttuu? tyypit vaihtuu? mutta jos jengi syttyy keikoilla, niin se on hel...hyvä asia, vielä kahden vuosikymmenen jälkeenkin voi tuntea samanlaista sykettä kuin silloin ennen, ja varmasti jokaiselta levyltä löytyy helmiä ja sitten niitä ns. täyte-biisejä...pidetään näitä keskusteluja yllä piiiiitkääään, niin voimme todeta että Dingo on voimissaan!
- ........
Sillon Dingon suosituimpana aikana 80 luvulla oon ollut aika reilusti alle 10v. mutta muistan kyllä Dingon.onhan nuo 80 luvun levyt ne parhaat mutta purppuraa levy on myös erittäin HYVÄ! ja tänä päivänä uudet tuulet puhaltaa Dingoon...ei kukaan silti ole alkuperäisiä unohtanut...
- Öövini
dingolta; Hämähäkkimies,valkoiset tiikerit ja Aino
- !!!
Keikoilla siis soitetaan Valkoiset tiikerit! Sillä yleensä lähdetään käyntiin... Ja Hänähäkkimies on melko usein encoressa. Ainoa ei valitettavasti soiteta:( Tai ei ainakaan soitettu ennen tätä taukoa, mut toivottavasti Nipa ja Eve ovat uusineet hieman kappale listaa ja saadaan kuulla tulevilla keikoilla harvinaisempia helmiä!
- Öövini
!!! kirjoitti:
Keikoilla siis soitetaan Valkoiset tiikerit! Sillä yleensä lähdetään käyntiin... Ja Hänähäkkimies on melko usein encoressa. Ainoa ei valitettavasti soiteta:( Tai ei ainakaan soitettu ennen tätä taukoa, mut toivottavasti Nipa ja Eve ovat uusineet hieman kappale listaa ja saadaan kuulla tulevilla keikoilla harvinaisempia helmiä!
Keikoilla on tullu oltua pariin kertaan.
- !!!
Öövini kirjoitti:
Keikoilla on tullu oltua pariin kertaan.
Radiossa kuulee joskus tosi harvoin Hämiksen... Mut se on tosi harvoin! Nyt oon kuullu jonku verran Nipan sooloja, Grand hotel ja Naiselleni. Mikä on musta aika ihme, ku eipä noita sooloja juurikaan soiteta! Eipä kyl noita Dingon hittejäkään, siis Autiotalo yms., kyl liiemmin radiosta kuule. Tosin mä nyt soitanki aina levyjä ja sieltä ne hitit tulee aina:)
- .....
!!! kirjoitti:
Radiossa kuulee joskus tosi harvoin Hämiksen... Mut se on tosi harvoin! Nyt oon kuullu jonku verran Nipan sooloja, Grand hotel ja Naiselleni. Mikä on musta aika ihme, ku eipä noita sooloja juurikaan soiteta! Eipä kyl noita Dingon hittejäkään, siis Autiotalo yms., kyl liiemmin radiosta kuule. Tosin mä nyt soitanki aina levyjä ja sieltä ne hitit tulee aina:)
onhan noita soolojaki radios soitettu, ainakin Even sooloja. Nipan sooloista varmaa tuo mennään hiljaa markkinoille ja Naiselleni ne mitä kuulee....
Dingon biiseist Pistoolisankari soinut viime päivinä paljonkin radiossa.
- ..yksi niistä nuorista..
Kyllä kaikki "oikeat" fanit tietävät, älä huoli. Ja toisaalta ihmisillä on oikeus diggailla sitten vaikka enempi tätä uutta tuotantoa, jos siltä tuntuu ja toi alkuperäinen Dingo-aika on ehtinyt mennä ohi.. jollain tavallahan 80-luvun Dingo ja tää uus kokoonpano on melkein ku kaks eri bändiä, tai tää nyt on vaan mun oma mielipide. Mutta eivät vanhat alkuperäisjäsenet todellakaan oo unholaan painuneet..
- nipa siellä...
...dingo!
Nimim kaivarissa jo 84 heilunut!
Tää elossa oleva on rautaa ja rockia! - anniiina
nipa siellä... kirjoitti:
...dingo!
Nimim kaivarissa jo 84 heilunut!
Tää elossa oleva on rautaa ja rockia!Todellakin. tää nykyinen on aivan loistava!!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818