On tullut monen muun tavoin osteltua Tami-vaappuja. Pakista löytyy kymmenkunta..
Otin tarkastelun kohteeksi 60mm palikan.
- työn jälki siisti
- perusuinti, ei hakua eikä muita poikkeavaisuuksia uinnissa
- sadan prosentin kopio 60mm pentistä (!), uinneissa hienoinen ero.
Perusteita siihen kiihkoon, millä porukka tameja ostaa, (kuin myös) ei ole. Kalastavuus perustuu kokoon, muotoon, uintilevyn mallin antamaan perusuintiin. Kyseiset ominaisuudet saavutetaan millä tahansa uistimella joka omaa ko. spektit.
Tami-uistimen suosio aiheutuu nettimaailman virtuaali dominopalikasta...ymmärtäkää miten haluatte.
Toivon ettei tekijä leiju liian korkealla, koska kyse on tavallaan "vain" ilmiöstä. Älä ota "Mynttinen" tätä vittuiluna, pidä vain pääsi kylmänä suosionkin huipulla, niin pysyy homma hanskassa.
Tami on hyvä uistin ja ylilyönnit hinnoissa on maksajan oma asia. Kyseessä on kuitenkin vaappu monen muun, jopa paremmankin, joukossa.
netti-ilmiö tänään
7
4285
Vastaukset
- Raimo
Itsehän tuon sanoit! on hyvä uistin.Niin minunkin mielestä. Omistan tuomiopäivä nimisen värin ja sain sillä tenolta tänä vuonna pienen titin(n.3kg)
Uitin myös muita vaappuja ja ei tullut sen isompaa muillakaan.Kaikkiaan sain 4 kalaa viikossa.
Hinnan pompsahtaminen vain perustuu huonoon saatavuuteen.Jos vaappuja saisi,kuin apteekin hyllyltä,niin olisi sinunkin kommentti jäänyt kirjoittamatta.15€ hinta on tänäpäivänä ihan normaali käsityövaapusta ja on taatusti sen arvonen.- Jo vuosikymmenet uistellut
Olipa vaappu sitten kenen vaan tekämä, niin 15 € pienestä vaapusta on aika härski hinta. Hinta ei olisi kova, jos vaappu olisi takuuvarma saaliskone. Uistimissa kun tuppaa usein olemaan se huono puoli, että niillä ei välttämättä saa yhtään mitään. Ei, vaikka miten ja missä sitä uittaisi. Tällöin kallis hinta kostautuu ostajan eli asiakkaan v*tutuksena. Kenen lompakko ja hermiot kestävät monta tällaista huonoa ja kallista vaappua?
Uistimen huono saatavuus ei saa olla kalliin hinnan syy. Keräilyuistimet ovat asia erikseen, mutta käyttöuistin on vain käyttöuistin. Pienet valmistusmäärät ovat monella se pääsyy pistää vaapulle tai lusikalle kova hinta, ja näin tehdä uistimesta haluttu. Pieni valmistusmäärä ei kuitenkaan takaa sen parempia saaliita kuin massatuotantouistimet. Puskaradio kuitenkin toimii ja usein melkoisella liioittelulla. Tämä on vuosikymmenten aikana nähty ja koettu moneen kertaan. Suomalaisilla uistimenvalmistajilla ja vapakalastajilla on kumma tapa tehdä puukapulasta lähes kultakimpale.
- menee
mutta minulla ei ole kuin noin 230 viehettä ja yhdestäkään en ole maksanut 5 euroa enempää, taitaapa joukossa olla Tamikin. Älytön on muuten E.V.Truttakin...jotkut maksaa niistäkin 35 euroa. Se on vaan jännä että minulla on aina pakastin ja jääkaappi täynnä kalaa...tulee näköjään noilla halvoillakin vieheillä kalaa...heh ;o)
- Graazz
minua vituttaa tuo tami vaappujen saatavuus.
kukaan ei näemmä halua pitää kyseistä uistinta?
jatkuvasti myynnissä.
Totuushan selvästi on että herra Mynttinen vääntää noita vallan helvetisti.
jos nyt selvästi lukee foorumeita voi nähdä että puheet kappalemääristä ei ole suhteessa myyntiin.
hinta on kohtuullinen, mutta säälittelyt rahatilanteesta myyjän osalta ja tietynlaiset
valheelliset ristiriidat estävät minua ostamasta viehettä. En ole tutustunut vaappuun, mutta miksi tutustuisinkaan.
oikea myötätunnonhakeminen ja hyvät voidellut puhemiehet ja homma toimii.- Arvon herra Graazz
Ainakin tuntuu siltä kun lukee sun juttus.
Ei siitä ole kahta kysymystäkään, etteikö mollaamasi vaappu olisi ottipeli. Taidat vaan olla kateellinen paskiainen. - ProfiiliJeesus
Arvon herra Graazz kirjoitti:
Ei siitä ole kahta kysymystäkään, etteikö mollaamasi vaappu olisi ottipeli. Taidat vaan olla kateellinen paskiainen.enpä vaan viitti 30€ vaappua heittää kuravelliin ettei hinta laske ties vaikka olisi 1000:s vaappugurun tuhannesrahanpyydys.. hep mulle räty kuittaa
- Graazz
Arvon herra Graazz kirjoitti:
Ei siitä ole kahta kysymystäkään, etteikö mollaamasi vaappu olisi ottipeli. Taidat vaan olla kateellinen paskiainen.hinnat on kohdallaan kuten sanoinki
Tyhmimpiä on nuo äijät ketkä noita hintoja nostaa.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664195
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006