Minä ja kaverini menimme heinolan kirkonkylän siwaan ostoksille pari päivää sitte. tuli mieleen seiskan boikotointi ja käännettiin muutama lehti... no kassaneitihän se aivan helvetisti meitä mulkoili ja sanoi "laittakaa ne !"#&%#&¤#¤Q#¤takaisin." no muutenkin se sitten kohteli meitä ihan helvetin surkeasti että omapahan on vikanne kun ostatte 7 päivää lehtiä mutta omasta puolestani en koskaan lopeta sen lehden boikotointia. ainoa hyvä puoli siinä lehdessä on kun siinä on niin hiton paljon nais kuvia:. älkää unohtako mitä 7 päivää teki lordille"!! ja toivoisin parempaa kohtelua jatkossa!!
terveisin muutama murkku
heinola kk.n törkeä kohtelu
16
2920
Vastaukset
- kauheaa
mitäs meette lehtiä vellaamaan.Tehkää ostoksenne asiallisesti ja poistukaa kaupasta näkemiin sanoen.jos ette osaa käyttäytyä olkaa nuijapuntarit kotonanne!
- tyytyväinen asiakas
Kk:n siwassa on tosi mukavat myyjät! Enpä usko että ovat pahasti sanoneet, sulla ehkä vikaa jakelussa..
- fffföö
No voihan surkeus :( että sellai kävi :'( .. kerro vielä vähän lisää ku alko kiinnostaa?
- teuvo lähikauppias
ite hen koht kauppiaana en voi sietä jos joku selailee lehtiä kaupassa ja sanon siitä kyllä.koska mitä jos kaikki rupee selailee niitä eikä osta.vittu ne lehet maksetaa ja luetää sitte kotona!!
- lähikauppias kirjoittaa
varsin huonosti, ja onhan se ymmärrettävää, ettei siwan pito rahapussissa näy.
By the way, kuka vittu niitä kalliita irtonumeroita ostaisikaan, maksaa puolet enemmän verrattaessa tilauslehteen.
Eikä tarvi kärsiä juoruista, kun Teuvo lähikauppias huutelee kassalla: Joo, Jaakko se osti sixpackin olutta ja jallun, sillä on tänään varma saanti! - Konnakarkki
Öhöm, Murkku kyllä puhui lehtien nurinperin kääntämisestä eikä lehtien selailusta, toisin kuin sinä, Teuvo.
Aika epäoikeudenmukaiselta varmaan tuntui jos sillä lailla jäkätti mutta turha kuitenkaan sen enempää sitä myyjää vastaan protestoida. Ehkä hänellä oli huono päivä tai jotain? Tai ehkä hän ei vain pitänyt että niitä lehtiä ronkitaan, ehkä hän ei tiennyt koko Lordi-protestista mitään. No one knows. Itse pidän kk:n Siwan myyjistä, mutta ehkä en ole sattunut käymään ostoksilla silloin kuin tuo kyseinen myyjä on ollut tiskin takana. En tiedä. - teukka kauppias
lähikauppias kirjoittaa kirjoitti:
varsin huonosti, ja onhan se ymmärrettävää, ettei siwan pito rahapussissa näy.
By the way, kuka vittu niitä kalliita irtonumeroita ostaisikaan, maksaa puolet enemmän verrattaessa tilauslehteen.
Eikä tarvi kärsiä juoruista, kun Teuvo lähikauppias huutelee kassalla: Joo, Jaakko se osti sixpackin olutta ja jallun, sillä on tänään varma saanti!sinä taas puolestas et oo tainnu saada vähään aikaan!!kirjastot on sitä varten et siellä saa käydä lukee lehtiä!!!
- saada???
teukka kauppias kirjoitti:
sinä taas puolestas et oo tainnu saada vähään aikaan!!kirjastot on sitä varten et siellä saa käydä lukee lehtiä!!!
Ai lukea lehtiä vai, kuules Teukka Per Saukinen, mä tilaan kotiin ne lehdet joita haluan lukea.
Teukka ota sä onkees se lukemisen ja kirjoittamisen opiskelu, ei tosta kk:n siwamurteesta saa mitään tolkkua...
Puotissa saattaa pöydän alla joku kuulla sun avunhuutos! - Kaksi murkkua Lyseonmäeltä
Konnakarkki kirjoitti:
Öhöm, Murkku kyllä puhui lehtien nurinperin kääntämisestä eikä lehtien selailusta, toisin kuin sinä, Teuvo.
Aika epäoikeudenmukaiselta varmaan tuntui jos sillä lailla jäkätti mutta turha kuitenkaan sen enempää sitä myyjää vastaan protestoida. Ehkä hänellä oli huono päivä tai jotain? Tai ehkä hän ei vain pitänyt että niitä lehtiä ronkitaan, ehkä hän ei tiennyt koko Lordi-protestista mitään. No one knows. Itse pidän kk:n Siwan myyjistä, mutta ehkä en ole sattunut käymään ostoksilla silloin kuin tuo kyseinen myyjä on ollut tiskin takana. En tiedä.Jos ette ole saaneet selvää niin me vain käänsimme muutaman seiskan ylösalaisin ja kassaneiti suuttui meille erittäin paljon ja oli koko loppuasioinnin ajan meille erittäin tyly. Mitä mieltä itse olette tylyistä kassaneideistä? Eikä kyseessä ollut muuta kuin pari seiskan irtonumeroa, ja sitä paitsi seiska on aivan paska lehti kun paljasti Mr. Lordin kasvot. Seiskassa ainut hyvä puoli on alastomien naisten kuvat.
Terveisin MuuRAhaINEN ja hänen kaverinsa - aikuinen nainen
Kaksi murkkua Lyseonmäeltä kirjoitti:
Jos ette ole saaneet selvää niin me vain käänsimme muutaman seiskan ylösalaisin ja kassaneiti suuttui meille erittäin paljon ja oli koko loppuasioinnin ajan meille erittäin tyly. Mitä mieltä itse olette tylyistä kassaneideistä? Eikä kyseessä ollut muuta kuin pari seiskan irtonumeroa, ja sitä paitsi seiska on aivan paska lehti kun paljasti Mr. Lordin kasvot. Seiskassa ainut hyvä puoli on alastomien naisten kuvat.
Terveisin MuuRAhaINEN ja hänen kaverinsaIhan oikein kassaneidiltä, lehtiin ei tarvi koskea, jos ei aio ostaa. Jos ette osaa käyttäytyä niin kuin tavalliset ihmiset, niin pysykää poissa kaupoista.
- ikään katsomatta
aikuinen nainen kirjoitti:
Ihan oikein kassaneidiltä, lehtiin ei tarvi koskea, jos ei aio ostaa. Jos ette osaa käyttäytyä niin kuin tavalliset ihmiset, niin pysykää poissa kaupoista.
eikä lehtiäkään tarvitse ostaa kuin sikaa säkissä! Itsekin selailen aina ennen kuin teen ostopäätöksen, eikä minulle ole siitä ikinä aukomaan ruvettu. Ei edes kk:n siwassa. Myyjällä oli varmaan huono päivä tai kauhea "teiniangsti". Jättäkää omaan arvoonsa.
- pitää ees
ostaa, kun niin monen lehden voi lukea kotonakin netissä. *ihmii*
- se paikka
saada??? kirjoitti:
Ai lukea lehtiä vai, kuules Teukka Per Saukinen, mä tilaan kotiin ne lehdet joita haluan lukea.
Teukka ota sä onkees se lukemisen ja kirjoittamisen opiskelu, ei tosta kk:n siwamurteesta saa mitään tolkkua...
Puotissa saattaa pöydän alla joku kuulla sun avunhuutos!(puoti) muka elää? *ihmii silmät suurina* :D
- kääntelemään
Kaksi murkkua Lyseonmäeltä kirjoitti:
Jos ette ole saaneet selvää niin me vain käänsimme muutaman seiskan ylösalaisin ja kassaneiti suuttui meille erittäin paljon ja oli koko loppuasioinnin ajan meille erittäin tyly. Mitä mieltä itse olette tylyistä kassaneideistä? Eikä kyseessä ollut muuta kuin pari seiskan irtonumeroa, ja sitä paitsi seiska on aivan paska lehti kun paljasti Mr. Lordin kasvot. Seiskassa ainut hyvä puoli on alastomien naisten kuvat.
Terveisin MuuRAhaINEN ja hänen kaverinsaniitä ylösalaisin? Selvää kiusantekoa niille myyjille siellä, jotka joutuvat takianne käydä kääntämässä ne takaisin normaaliin asentoon, vai luulitteko että seiskan edustaja sen tulis tekemään? Hitsi teiän kanssanne, jos oisitte minun lapsiani, niin saisitte kyllä kuulla kunnianne! Viikko arestia ja puolivuotta ilman nettiyhteyttä!
- pidät kauppana
Siwa= Siperian valinta. Suppeat valikoimat ja kallis hinta. Iso kioski se on!
- prkl!
kyllä on isot ongelmat sulla. vittuakos meette sinne kääntelemään lehtiä turhan päiten, vaikka kääntäsitte kaikki lehdet heinolasta, ni tuskin se kuule seiskaa sais lopettamaa. myyjähän oli ystävällinen teille. ite kaupantätinä oisin kääntäny teiät niskaperse otteella ovesta pihalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733